Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:rosanna08 schreef op 02 mei 2017 @ 21:21:

[...]

OS winter, de foute wissel van Kramer en Floor kwam toen binnenwandelen met die opmerking

Ze werd bijna virtueel gelynched
quote:-Kia-Ora- schreef op 02 mei 2017 @ 21:19:

[...]

Dat was ook niet de reden van mijn vraag. Ik weet dat er soms bannen onterecht zijn of lijken. Of onjuist zijn omschreven. Maar wie weet zijn er afspraken gemaakt in wat ze mag of gaat vertellen. Wij weten natuurlijk niet wat dat contact heeft ingehouden. Als het een prettig en constructief gesprek was kan ik me voorstellen dat de narigheid uitgesproken is en er prettig uit elkaar gegaan is. En daarin afgesproken is dat hierover best een post geschreven mag worden.Dat lijkt mij alleen maar positief.
quote:-Kia-Ora- schreef op 02 mei 2017 @ 21:19:

[...]

Dat was ook niet de reden van mijn vraag. Ik weet dat er soms bannen onterecht zijn of lijken. Of onjuist zijn omschreven. Maar wie weet zijn er afspraken gemaakt in wat ze mag of gaat vertellen. Wij weten natuurlijk niet wat dat contact heeft ingehouden. Als het een prettig en constructief gesprek was kan ik me voorstellen dat de narigheid uitgesproken is en er prettig uit elkaar gegaan is. En daarin afgesproken is dat hierover best een post geschreven mag worden.

We weten niet eens OF er contact is geweest.

Misschien wil ze gewoon een potje &^%$'eren na haar ban.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

[...]

OS winter, de foute wissel van Kramer en Floor kwam toen binnenwandelen met die opmerking

Ze werd bijna virtueel gelynched Ja
quote:Lampie1986 schreef op 02 mei 2017 @ 21:21:

[...]

Oohh dus toch wel Jij weet wat de Wet van Wuiles is dus zo onschuldig ben je niet ben ik bang
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 mei 2017 @ 21:22:

[...]

Misschien wil ze gewoon een potje &^%$'eren na haar ban.Jawel. Dat zei ze. Constructief contact nog wel.

[...]

Ze werd bijna virtueel gelynched Wat goed van jou!

[...]

Ze werd bijna virtueel gelynched Hej blauw draakje
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Luna_ schreef op 02 mei 2017 @ 21:24:

[...]

Jawel. Dat zei ze. Constructief contact nog wel.Ik word ook oud.
Kom maar op FV.

[...]

Ze werd bijna virtueel gelynched

Nee, het was eerder al idd tijdens een groot voetbalevenement.

Volgens mij heeft ze hem toen bij Kramer gewoon weer even van stal gehaald.
Everything will be fine. Just not for you.
Week 21 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2017 @ 21:23:

[...]

Jij weet wat de Wet van Wuiles is dus zo onschuldig ben je niet ben ik bang Volgens mij was die wet een paar weken geleden hier besproken. Als ze ook over smulstenen begint, is ze niet zo onschuldig.

[...]

Jij weet wat de Wet van Wuiles is dus zo onschuldig ben je niet ben ik bang

Busted?

quote:Lampie1986 schreef op 02 mei 2017 @ 21:20:

Ik heb er wel eens aan gedacht een topic te openen over iets wat er toe doet voor mij.

Maar ik las ergens de wet van wuiles?

En daar maak ik mij dan schuldig aan.

En ik deel liever zo los eens wat dan dat ik een heel drama topic open.

Denk dat sommige gedachtengangen beter begrepen worden als ik het zou doen.

Wat weerhoud mij?

Ik word enorm herkenbaar.

Herkenbaar in de zin dat vrienden,familie etc hier ook lezen?

Maar goed al zou ik nog zo in de problemen zitten dan nog zou dit het laatste forum zijn waar ik om hulp of advies zou vragen..
Ik heb ooit met een paar forummers een hele zaterdagmiddag ontzettende lol gehad in een topic over foute muziek. Erg leuk was dat. En daaraan heb ik overgehouden dat ik altijd Yas een bepaald seintje geef na een nickwissel. Weet ze meteen weer wie ze voor zich heeft. Toch handig.
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2017 @ 21:16:

[...]

Zo was dat altijd vroeger.

Toen ik nog veel op actueel was (het was uiteraard veel minder druk dan nu en je kende wel iedereen zo ongeveer) kon je de meest wilde discussies hebben met iemand en werd je het nooit eens, en ging het hard tegen hard en op hetzelfde moment zat je te geinen en gieren met dezelfde persoon in een topic op overig.

Toen was dat zo.

Hele vrijdagavonden lang gehuild van het lachen.Zonde hoor. Ik snap heel goed dat dat prima hand in hand kan gaan. Een goede discussie vind ik echt leuk op zijn tijd. Maar om een goede discussie te hebben, moet iedereen zich wel aan de " spelregels " houden en dat mis ik op dit forum regelmatig. Sommige mensen worden persoonlijk en proberen zo de ander de mond te snoeren over en weer. Een soort domino effect lijkt het wel. Ik zie ook regelmatig dezelfde oneliners voorbij komen in bepaalde topics of dezelfde soort reacties. Een vorm van kudde gedrag. Dan heb ik soms al geeneens meer zin om te forummen.
Maar ik heb ook de indruk dat het allemaal wat grimmiger is geworden. Tussen forummers, met het modereren. Jammer is dat.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 mei 2017 @ 21:22:

[...]

Misschien wil ze gewoon een potje &^%$'eren na haar ban.Er is contact geweest. Zie hier.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:YellowDiamond schreef op 02 mei 2017 @ 21:25:

[...]

Herkenbaar in de zin dat vrienden,familie etc hier ook lezen?

Maar goed al zou ik nog zo in de problemen zitten dan nog zou dit het laatste forum zijn waar ik om hulp of advies zou vragen..Ik heb anders bijzonder goed advies gehad ooit, toen ik hier voor het eerst kwam met een probleem
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 mei 2017 @ 21:24:

[...]

Wat goed van jou! ik zat toen ik dat betreffende topic, was inmiddels al een beetje gekalmeerd en heb echt dubbel gelegen om al die heftige verontwaardiging. En Floor was zich echt van geen kwaad bewust
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Klinkt feestelijk die smulstenen

[...]

Jij weet wat de Wet van Wuiles is dus zo onschuldig ben je niet ben ik bang

Haha, ik dacht " zal Google er eens op los laten "

" Zo kun je op het Viva-forum opeens geconfronteerd worden met “De Wet van Wuiles” . In de rest van de maatschappij betekent dat helemaal niets, terwijl elke ervaren “forumster” van het Viva-forum weet wat die wet betekent: hoe langer het openingsverhaal over relatieperikelen op het forum, hoe kleiner de kans is dat die relatie het gaat redden. En dat is er nog maar één, er bestaat een hele lijst van allerlei specifieke of minder specifieke Viva-forum termen. "

http://www.estherkoppejan.nl/archives/584
quote:-Kia-Ora- schreef op 02 mei 2017 @ 21:24:

[...]

Hej blauw draakje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:-Kia-Ora- schreef op 02 mei 2017 @ 21:26:

[...]

Er is contact geweest. Zie hier.quote:Misschien wil ze gewoon een potje &^%$'eren na haar ban.
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2017 @ 21:19:

[...]

Serieus zal het nooit worden ben ik bang. Daarom zijn sommige trolltopics zo leuk. Ik ruik ze na de eerste posting, ik sein BGB en Meds in of andersom en dan gaan we hele verhalen verzinnen op zo'n topic.

Er was eens iemand die ging op een blind date een weekend(!) naar een waddeneiland.

Ja, dan komen wij in actie, dan beleef je de mooiste avonturen.

Jullie zijn echt op elkaar ingespeeld. Dat merk je aan alles.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven