Napraattopic deel 81
woensdag 19 april 2017 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 2 mei 2017 om 21:28
http://pc-en-internet.inf ... munity-van-nederland.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 2 mei 2017 om 21:29
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2017 @ 21:19:
[...]
Serieus zal het nooit worden ben ik bang. Daarom zijn sommige trolltopics zo leuk. Ik ruik ze na de eerste posting, ik sein BGB en Meds in of andersom en dan gaan we hele verhalen verzinnen op zo'n topic.
Er was eens iemand die ging op een blind date een weekend(!) naar een waddeneiland.
Ja, dan komen wij in actie, dan beleef je de mooiste avonturen.
Uiteindelijk hebben we een hele reis voor Afrika bedacht toch?
Was met jou en Meds. Heeft me nog een weekban opgeleverd
[...]
Serieus zal het nooit worden ben ik bang. Daarom zijn sommige trolltopics zo leuk. Ik ruik ze na de eerste posting, ik sein BGB en Meds in of andersom en dan gaan we hele verhalen verzinnen op zo'n topic.
Er was eens iemand die ging op een blind date een weekend(!) naar een waddeneiland.
Ja, dan komen wij in actie, dan beleef je de mooiste avonturen.
Uiteindelijk hebben we een hele reis voor Afrika bedacht toch?
Was met jou en Meds. Heeft me nog een weekban opgeleverd
quote:Renaissance schreef op 02 mei 2017 @ 21:25:
Ik heb ooit met een paar forummers een hele zaterdagmiddag ontzettende lol gehad in een topic over foute muziek. Erg leuk was dat. En daaraan heb ik overgehouden dat ik altijd Yas een bepaald seintje geef na een nickwissel. Weet ze meteen weer wie ze voor zich heeft. Toch handig. Heerlijke muziek!
Ik heb ooit met een paar forummers een hele zaterdagmiddag ontzettende lol gehad in een topic over foute muziek. Erg leuk was dat. En daaraan heb ik overgehouden dat ik altijd Yas een bepaald seintje geef na een nickwissel. Weet ze meteen weer wie ze voor zich heeft. Toch handig. Heerlijke muziek!
quote:YellowDiamond schreef op 02 mei 2017 @ 21:25:
[...]
Herkenbaar in de zin dat vrienden,familie etc hier ook lezen?
Maar goed al zou ik nog zo in de problemen zitten dan nog zou dit het laatste forum zijn waar ik om hulp of advies zou vragen..
Nee. Geen probleem.
Meer over dingen die ik mee heb gemaakt.
Maar ik wil liever niet herkend worden alleen al omdat ik loyaal ben.
[...]
Maar goed al zou ik nog zo in de problemen zitten dan nog zou dit het laatste forum zijn waar ik om hulp of advies zou vragen..
Nee. Geen probleem.
Meer over dingen die ik mee heb gemaakt.
Maar ik wil liever niet herkend worden alleen al omdat ik loyaal ben.
dinsdag 2 mei 2017 om 21:30
Ik heb ooit met een paar forummers een hele zaterdagmiddag ontzettende lol gehad in een topic over foute muziek. Erg leuk was dat. En daaraan heb ik overgehouden dat ik altijd Yas een bepaald seintje geef na een nickwissel. Weet ze meteen weer wie ze voor zich heeft. Toch handig. Jij bent zo herkenbaar dat dat niet heel erg nodig is
Ik heb ooit met een paar forummers een hele zaterdagmiddag ontzettende lol gehad in een topic over foute muziek. Erg leuk was dat. En daaraan heb ik overgehouden dat ik altijd Yas een bepaald seintje geef na een nickwissel. Weet ze meteen weer wie ze voor zich heeft. Toch handig. Jij bent zo herkenbaar dat dat niet heel erg nodig is
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
dinsdag 2 mei 2017 om 21:31
dinsdag 2 mei 2017 om 21:31
Ik heb ooit met een paar forummers een hele zaterdagmiddag ontzettende lol gehad in een topic over foute muziek. Erg leuk was dat. En daaraan heb ik overgehouden dat ik altijd Yas een bepaald seintje geef na een nickwissel. Weet ze meteen weer wie ze voor zich heeft. Toch handig. Dat is een leuke! Er zijn 2 of 3 forummers die ik steevast herken bij een nickwissel, over het algemeen ben ik er heel slecht in. Vind t ook altijd weer knap dat anderen dat wel zo goed onthouden en schrijfstijlen herkennen.
Ik heb ooit met een paar forummers een hele zaterdagmiddag ontzettende lol gehad in een topic over foute muziek. Erg leuk was dat. En daaraan heb ik overgehouden dat ik altijd Yas een bepaald seintje geef na een nickwissel. Weet ze meteen weer wie ze voor zich heeft. Toch handig. Dat is een leuke! Er zijn 2 of 3 forummers die ik steevast herken bij een nickwissel, over het algemeen ben ik er heel slecht in. Vind t ook altijd weer knap dat anderen dat wel zo goed onthouden en schrijfstijlen herkennen.
dinsdag 2 mei 2017 om 21:32
dinsdag 2 mei 2017 om 21:32
quote:MaryCrawley schreef op 02 mei 2017 @ 21:31:
[...]
Dat is een leuke! Er zijn 2 of 3 forummers die ik steevast herken bij een nickwissel, over het algemeen ben ik er heel slecht in. Vind t ook altijd weer knap dat anderen dat wel zo goed onthouden en schrijfstijlen herkennen.Ik weet niet wie jij was en dat stoort me
[...]
Dat is een leuke! Er zijn 2 of 3 forummers die ik steevast herken bij een nickwissel, over het algemeen ben ik er heel slecht in. Vind t ook altijd weer knap dat anderen dat wel zo goed onthouden en schrijfstijlen herkennen.Ik weet niet wie jij was en dat stoort me
dinsdag 2 mei 2017 om 21:33
quote:YellowDiamond schreef op 02 mei 2017 @ 21:25:
[...]
Maar goed al zou ik nog zo in de problemen zitten dan nog zou dit het laatste forum zijn waar ik om hulp of advies zou vragen..Ik wel. En aan de mening en raad van bepaalde forummers zou ik bijzonder veel waarde hechten. Niet aan die van de eendagsvliegen, ook niet aan die van de mensen die ik niet empathisch vind. Maar er zijn er bij die ik bijzonder hoog heb zitten.
[...]
Maar goed al zou ik nog zo in de problemen zitten dan nog zou dit het laatste forum zijn waar ik om hulp of advies zou vragen..Ik wel. En aan de mening en raad van bepaalde forummers zou ik bijzonder veel waarde hechten. Niet aan die van de eendagsvliegen, ook niet aan die van de mensen die ik niet empathisch vind. Maar er zijn er bij die ik bijzonder hoog heb zitten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 2 mei 2017 om 21:35