Napraattopic deel 81
woensdag 19 april 2017 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 2 mei 2017 om 22:04
quote:fashionvictim schreef op 02 mei 2017 @ 21:58:
Sorry, mijn echte leven komt er even tussendoor. Zal je altijd zien, nu lijkt het net een enorme cliffhanger maar zo is het niet bedoeld.Jij hebt tenminste een echt leven itt tot mij.
Sorry, mijn echte leven komt er even tussendoor. Zal je altijd zien, nu lijkt het net een enorme cliffhanger maar zo is het niet bedoeld.Jij hebt tenminste een echt leven itt tot mij.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 2 mei 2017 om 22:05
quote:feow schreef op 02 mei 2017 @ 22:03:
[...]
Dus het ligt niet aan mij dat ik in zowel trilogie als triologie ineens de meest ranzige mogelijke betekenissen zag?Nee
[...]
Dus het ligt niet aan mij dat ik in zowel trilogie als triologie ineens de meest ranzige mogelijke betekenissen zag?Nee
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 2 mei 2017 om 22:07
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2017 @ 21:52:
[...]
Ik gebruik veel forumwoorden. IRL in privé is dat reeds lang bekend maar bij collega's is dat wat lastiger.Collega's reageren vaak met " Ja! Precies dat! Wat een geniaal woord ervoor". Uiteraard laat ik ze graag denken dat ik het brein achter deze woorden ben. Trouwens, de eerste die zegt het wel te kennen moet ook hier zitten
[...]
Ik gebruik veel forumwoorden. IRL in privé is dat reeds lang bekend maar bij collega's is dat wat lastiger.Collega's reageren vaak met " Ja! Precies dat! Wat een geniaal woord ervoor". Uiteraard laat ik ze graag denken dat ik het brein achter deze woorden ben. Trouwens, de eerste die zegt het wel te kennen moet ook hier zitten
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
dinsdag 2 mei 2017 om 22:08
quote:Solivagant schreef op 02 mei 2017 @ 22:07:
[...]
Collega's reageren vaak met " Ja! Precies dat! Wat een geniaal woord ervoor". Uiteraard laat ik ze graag denken dat ik het brein achter deze woorden ben. Trouwens, de eerste die zegt het wel te kennen moet ook hier zitten OMG de kantooruitdrukkingen! Maar even centraal.
[...]
Collega's reageren vaak met " Ja! Precies dat! Wat een geniaal woord ervoor". Uiteraard laat ik ze graag denken dat ik het brein achter deze woorden ben. Trouwens, de eerste die zegt het wel te kennen moet ook hier zitten OMG de kantooruitdrukkingen! Maar even centraal.
dinsdag 2 mei 2017 om 22:08
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2017 @ 22:07:
FV, weet je nog dat we in the old days met rellen als gekken zaten te F5-en?
Denk dat dat nu weer gebeurt Inderdaad ik druk de hele tijd op F5.
Denk dat dat nu weer gebeurt Inderdaad ik druk de hele tijd op F5.
dinsdag 2 mei 2017 om 22:09
dinsdag 2 mei 2017 om 22:11
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2017 @ 22:09:
[...]
Wat schrijf ik dan? Vroeger! In the old days! We zaten op PC's! En een moderne enkeling had een laptop. Die nam ze dan ook mee naar de plee als je niets wilde missen.
Kan jullie jeugd er zich niets bij voorstellen.Jullie jeugd? Ik heb de floppies nog meegemaakt
[...]
Wat schrijf ik dan? Vroeger! In the old days! We zaten op PC's! En een moderne enkeling had een laptop. Die nam ze dan ook mee naar de plee als je niets wilde missen.
Kan jullie jeugd er zich niets bij voorstellen.Jullie jeugd? Ik heb de floppies nog meegemaakt
dinsdag 2 mei 2017 om 22:11
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2017 @ 22:07:
Denk dat dat nu weer gebeurt
Één van de redenen dat ik niet eerder ben gaan meeposten in plaats van meelezen is dat ik niet van het bestaan van de F5-functie wist.
Ik dacht echt dat hier een soort wonderbaarlijke wezens zaten die alles héél veel sneller konden volgen dan ik óóit zou kunnen.
Denk dat dat nu weer gebeurt
Één van de redenen dat ik niet eerder ben gaan meeposten in plaats van meelezen is dat ik niet van het bestaan van de F5-functie wist.
Ik dacht echt dat hier een soort wonderbaarlijke wezens zaten die alles héél veel sneller konden volgen dan ik óóit zou kunnen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 2 mei 2017 om 22:12
quote:fashionvictim schreef op 02 mei 2017 @ 21:58:
Sorry, mijn echte leven komt er even tussendoor. Zal je altijd zien, nu lijkt het net een enorme cliffhanger maar zo is het niet bedoeld.Heb je tijdens je ban niet genoeg tijd gehad voor je RL? Nu wij weer hè.
Sorry, mijn echte leven komt er even tussendoor. Zal je altijd zien, nu lijkt het net een enorme cliffhanger maar zo is het niet bedoeld.Heb je tijdens je ban niet genoeg tijd gehad voor je RL? Nu wij weer hè.
If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solivagant schreef op 02 mei 2017 @ 22:07:
[...]
Collega's reageren vaak met " Ja! Precies dat! Wat een geniaal woord ervoor". Uiteraard laat ik ze graag denken dat ik het brein achter deze woorden ben. Trouwens, de eerste die zegt het wel te kennen moet ook hier zitten Zo kun je de collega's hier op het forum onderscheiden van de gewone collega's.
[...]
Collega's reageren vaak met " Ja! Precies dat! Wat een geniaal woord ervoor". Uiteraard laat ik ze graag denken dat ik het brein achter deze woorden ben. Trouwens, de eerste die zegt het wel te kennen moet ook hier zitten Zo kun je de collega's hier op het forum onderscheiden van de gewone collega's.
quote:feow schreef op 02 mei 2017 @ 22:11:
[...]
Ik heb nu echt weer een ouderwetsche forumavond!
[...]
Ik heb nu echt weer een ouderwetsche forumavond!
dinsdag 2 mei 2017 om 22:13
quote:feow schreef op 02 mei 2017 @ 22:11:
[...]
Ik dacht echt dat hier een soort wonderbaarlijke wezens zaten die alles héél veel sneller konden volgen dan ik óóit zou kunnen.Had ik ook! Ik ging naar een ander topic en weer terug
[...]
Ik dacht echt dat hier een soort wonderbaarlijke wezens zaten die alles héél veel sneller konden volgen dan ik óóit zou kunnen.Had ik ook! Ik ging naar een ander topic en weer terug
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!