Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:Arizona15 schreef op 02 mei 2017 @ 16:30:

Mijn zoon van 6 heeft op zijn benen behoorlijk droge plekken. Hij heeft lichte vorm van eczeem, nu smeer ik hem altijd in met vaseline maar zijn beentjes blijven droog. Heeft iemand de ultieme tip voor zeer droge huid - tot jeuken aan toe?Dreamcream van Lush werkt hier heel goed, ook icm eczeem. Ik vind hem alleen heel vies ruiken (maar meningen hierover verschillen kennelijk). De Lipikar Baume (La Roche Posay) is een fijne creme, maar was bij mijn dochter geen goede combinatie met het eczeem. Een creme die ook heel goed werkt bij een zeer droge huid is de klassieke bodycream van de Lidl:

http://everythingtim.nl/2012/02/wondercreme-van-lidl/. Ik weet alleen niet of dit kan icm het eczeem. Kost weinig, volgens mij nog geen 2 euro, dus voor de prijs hoef het het niet te laten om deze creme eens te proberen.
Ik heb dit weekend de pot kokosolie van het kruidvat nog eens boven gehaald. Ik had echt een super droge huid. Mijn benen leken wel een uitgedroogde rivierbedding.

Kokosolie erover en... ik had heerlijk zachte benen! Ik heb het gelijk ook op mijn gezicht gesmeerd. En dat doe ik nu al een paar avonden. Ik ben aan het overwegen om er ook mee te gaan koken... maar ik twijfel omdat ik denk dat dat minder lekker gaat zijn.
quote:Muurhanger schreef op 02 mei 2017 @ 17:18:

[...]

Oke bedankt, dat bespaart me dan toch weer zo'n 120 euro . Wel jammer zeg. De beschrijving zag er echt veelbelovend uit.Ik heb de nieuwste (en hiervoor de lijn daarvoor en daarvoor etc) en ben er toch echt wel blij mee hoor. Epileren blijft epileren en nooit hetzelfde resultaat als harsen (tenzij je heel lang spaart en echt alleen maar lange haren hebt) maar de preciezie, hij pakt toch echt wel hele korte haartjes en de nieuwste curvt mee met je huid waardoor je ook makkelijker je knieën enzo kan doen. Ik epileer alles. Echt alles, nooit ingegroeide haartjes of iets dergelijks. Geld waard wat mij betreft dus. Inmiddels heb ik onder mijn oksels al bijna geen haargroei meer.
quote:Bestaardigopzich schreef op 01 mei 2017 @ 23:08:

[...]

Yup Snap zelf ook niet hoe het kan, geloofde het ook niet toen ik het hier las dus heb eerst een proefje gehaald bij IciParis en om eerlijk te zijn ook bij Douglas toen ik daar ook nog iets kocht en met die 2 proefjes kon ik een dag of 10 smeren: toen was ik om, ik zag echt verschil en er was net een actie: alle creme's met 25% korting dus toen maar een potje gekocht voor ong. 42,-.

Wat erin zit geen idee maar het werkt echt!! Durfde gisteren tijdens een etentje zelfs weer wijn te drinken wat ik allang niet meer deed omdat ik dan gewoon m'n wangen voelde gloeien. Niks aan de hand.

Echt een wonder, wat ik hoopte met laser te bereiken heb ik nu met die creme.

Ik zou zeggen haal ook gewoon een royaal proefje en kijk wat het voor je doet, als je helemaal geen verschil ziet laat je het zitten en anders even googelen waar ze het voor een leuk prijsje hebben want ik zag meer aanbiedingen. Ben benieuwd of het bij anderen ook zo'n wondermiddel is, verder is er niets veranderd qua eten, medicijnen, wasmiddel: het moet echt die creme zijn.

Als je het ook gaat proberen ben ik heel benieuwd naar het resultaat, laat je het dan weten? Hey, heb gegoogeld maar zie veel verschillende soorten anti redness spul. Welke bedoel jij?
Ik gebruik deodorant van Rexona maximum protection, stress-control. Helpt erg goed tegen overmatig zweten. Voorheen kreeg ik eens in de 8 maanden botox in mijn oksels maar sinds dat niet meer vergoed wordt, gebruik ik de Rexona.

Dus dat werkt écht (bij mij dan)

Leuk topic!

Ik ga zowiezo de tandpasta proberen!
En inmiddels de oogcremes van Olaz bij de Etos gescoord voor 12 euro.

Olaz had ooit ook een nachtelixer (serum) met niacinamide en peptiden, superspul maar uit het assortiment gehaald. Bij de Albert Cuyp markt is het nog te krijgen, 2 flesjes voor 18 euro dus ook die ingeslagen. Werkt goed tegen pigmentvlekken.
quote:emma12345 schreef op 02 mei 2017 @ 21:30:

Ik gebruik deodorant van Rexona maximum protection, stress-control. Helpt erg goed tegen overmatig zweten. Voorheen kreeg ik eens in de 8 maanden botox in mijn oksels maar sinds dat niet meer vergoed wordt, gebruik ik de Rexona.

Dus dat werkt écht (bij mij dan)

Leuk topic!

Ik ga zowiezo de tandpasta proberen!

Ik gebruik deze deo ook! afwisselend met dezelfde van Dove. Vraag me toch af of het nu precies dezelfde deo is.....

Iemand de white pen al geprobeerd om je tanden witter te stiften?
quote:ainne schreef op 02 mei 2017 @ 18:06:

Nee alleen benen. Bikinilijn en oksels begin ik niet aan met de epilady!

Ik geloof wel dat er een speciaal opzetstukje bijzit, weet eigenlijk niet zeker, maar er zijn een hoop reviews online te vinden (want ik had die toendertijd opgezocht omdat hij toen halve prijs was en ik eerst even de reviews wilde bekijken)

Ja over de 9 series is helaas nog niet echt veel ervarinf te vinden

Muisje: ipl werkt bij mij niet. Ik heb rood haar, en dus blond-rood lichaamshaar. Pakt helaas niet.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Voor degenen geen etos in de buurt hebben; je kunt de ooggel van olaz ook voor een leuk prijsje bij de wehkamp bestellen. Zag ik vanmiddag, toen ik op zoek was naar een alternatief voor bol.

De dermaroller inmiddels besteld bij de Duitse Ebay. Drie verschillende maten voor nog geen tientje.

Maar dát wilden jullie vast niet weten .
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
quote:Muisje32 schreef op 02 mei 2017 @ 20:04:

[...]

Sorry alvast voor mijn off topic en bijdehandte reactie, maar kon je het dan niet zelf vragen aan het kassameisje Haha ja dat was ik ook van plan maar dacht er pas aan toen ik weer buiten stond. Het kassameisje was trouwens een forse, makeuploze vrouw van tegen de 60 die het waarschijnlijk ook niet geweten had.
quote:Muisje32 schreef op 02 mei 2017 @ 20:07:

Frietmetmayo ik heb de Philips Lumea, weet niet precies welk type. (In ieder geval een type dat helaas niet in het gezicht gebruikt mag worden.)

Ik heb ook de philips lumea (wél voor het gezicht te gebruiken) en ik vind het ook een hele goede investering.

Het kost even wat tijd om het toe te passen maar dan heb je ook wat.
quote:Ceylon schreef op 03 mei 2017 @ 00:10:

Voor degenen geen etos in de buurt hebben; je kunt de ooggel van olaz ook voor een leuk prijsje bij de wehkamp bestellen. Zag ik vanmiddag, toen ik op zoek was naar een alternatief voor bol.

De dermaroller inmiddels besteld bij de Duitse Ebay. Drie verschillende maten voor nog geen tientje.

Maar dát wilden jullie vast niet weten .

Ik heb ooggel, Olaz Serum en een foundation besteld! (Heb genoeg etos in de buurt)

Bedankt voor je tip!
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:voornu schreef op 02 mei 2017 @ 20:46:

[...]

Hey, heb gegoogeld maar zie veel verschillende soorten anti redness spul. Welke bedoel jij?Deze, ik ken de winkel niet maar wel een mooi prijsje! Ik betaalde ong. 42,- bij IciParis toen er 25% korting op alle cremes was, ik denk erover alvast een extra pot in te slaan voor die prijs

https://www.easycosmetic. ... OSD0-660tMCFUI_GwodVVgEVw
Ik gebruik de vitis tandpasta nu een week of twee en ik zie weinig verschil Gek, omdat iedereen er verder zo lyrisch over is?
Misschien heb je al witte tanden van jezelf, of zijn je tanden niet zo verkleurd door bijvoorbeeld koffie en heb je van jezelf juist wat geligere tanden? Dan zie je misschien minder effect.
quote:syvon schreef op 03 mei 2017 @ 06:52:

Ik gebruik de vitis tandpasta nu een week of twee en ik zie weinig verschil Gek, omdat iedereen er verder zo lyrisch over is?Bij mij is het ook niet zo dat mijn tanden ineens spierwit zijn hoor. Alleen merk ik wel dat mijn rokersaanslag zo goed als verdwenen is, dus ik vind hem top.

Ik gebruik de vitis tandpasta nu een week of twee en ik zie weinig verschil Gek, omdat iedereen er verder zo lyrisch over is?

Ik ben ook teleurgesteld en zie geen resultaat.

Ik heb de Braun silk epil 9 en ben daar nu al een jaar heel tevreden over!
quote:Pretzel66 schreef op 02 mei 2017 @ 13:34:

[...]

De whitening versie Noo dan heb ik dus de verkeerde gekocht
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
quote:Muurhanger schreef op 02 mei 2017 @ 16:54:

Iemand ervaring met de Braun silk epil 9 series?

Ja ik. Het werkt op zich wel goed, maar het blijft epileren. Prima voor mijn benen maar ik vind mijn huid onder mijn oksels echt te gevoelig en mijn bikinilijn waag ik me ook nog niet aan.

Vind het makkelijk dat je het onder de douche kan doen, dat maakt het wel minder gevoelig. Al die andere opzetstukken heb ik nog nooit gebruikt.
quote:strikjemetstippels schreef op 02 mei 2017 @ 13:37:

Heeft iemand misschien dé tip voor platte schoenen die mijn hielen telkens open schuren? Ik plak wel eens stukken brede Leukoplast of sporttape op mijn hielen en andere rotplekken. Andere pleistertape kan ook, als het maar goed op je huid blijft plakken. Wel even wachten met plakken tot je huid weer heel is, anders trek je de tape er straks met vel en al vanaf.
quote:DivaMommy94 schreef op 03 mei 2017 @ 08:03:

[...]

Noo dan heb ik dus de verkeerde gekocht Kun je hem nog ruilen?
quote:Ceylon schreef op 03 mei 2017 @ 00:10:

Maar dát wilden jullie vast niet weten .Ja ik wel haha, heb je een link van de dermarollers die jij besteld hebt?
Thanks voor de ervaringen van de epil 9series. Door de wisselende reacties houd ik het voorlopig toch maar bij mijn Mach3
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''

Ik gebruik de vitis tandpasta nu een week of twee en ik zie weinig verschil Gek, omdat iedereen er verder zo lyrisch over is?Voor mij geldt precies hetzelfde, gebruik hem nu ook een weekje maar geen verschil. Ik drink weinig koffie en rode wijn bijv, dus kan me voorstellen dat het dan minder effect heeft voor het witter maken van mn tanden. Ik zal mn man eens laten testen, dat is een beter testpersoon gezien zijn koffie en wijn consumptie
quote:chirpy schreef op 03 mei 2017 @ 08:17:

[...]

Ja ik. Het werkt op zich wel goed, maar het blijft epileren. Prima voor mijn benen maar ik vind mijn huid onder mijn oksels echt te gevoelig en mijn bikinilijn waag ik me ook nog niet aan.

Vind het makkelijk dat je het onder de douche kan doen, dat maakt het wel minder gevoelig. Al die andere opzetstukken heb ik nog nooit gebruikt.Toen ik zelf nog epileerde heb ik mijn oksels ook wel eens geprobeerd, maar die vond ik een stuk pijnlijker dan mijn bikinilijn. Hoewel ik daar op het begin volgens mij ook wel eens het idee heb gehad dat ik ging flauwvallen... maar na een paar keer doorbijten heel goed te doen. Misschien durf je nu toch hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven