Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
quote:Muisje32 schreef op 03 mei 2017 @ 13:08:

Iemand tipte vanochtend dat de Olaz ooggel in de aanbieding is bij Wehkamp. Wilde hem al gaan bestellen toen ik ineens via Google bij Drogistplein uitkwam, daar is alles van Olaz met 50% korting!

Onuitstaanbaar, heb net de ooggel binnen en je hebt er maar zo weinig van nodig dat een reservepotje wel erg lang in de kast staat lijkt me.

Toch maar even verder loeren op Drogistplein of een ander plein; die ooggel is wel echt heel fijn en voor 5,99...

Of gewoon eens ophouden met steeds op dit topic te lezen het begint uit de hand te lopen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Frietmetmayo schreef op 03 mei 2017 @ 14:14:

[...]

Welke dagcreme van pc heb je? Die van mij is namelijk echt dun

Bb Cream van Vichy is echt top!!Ik gebruik de resist anti aging met spf 25. Deze is alleen in mini formaat te koop. Ik vind hem vrij dik en moet goed wrijven om het witte weg te krijgen.
Echt he dit topic is zooo slecht voor mijn portemenee. Ik wil alles uitprobere en kopen.
quote:Arizona15 schreef op 03 mei 2017 @ 14:34:

Echt he dit topic is zooo slecht voor mijn portemenee. Ik wil alles uitprobere en kopen.

Erg hè! Ik zat net ook al op drogisterijplein en ik woon niet eens in NL

Ik heb afgelopen weekend de beautyblender gekocht nav dit topic maar ik vind het maar niks. Het stomme is, eigenlijk wist ik al dat het niets voor mij zou zijn maar omdat ik het hier las dacht ik dat ik hem echt moest hebben of zo. Ik vind mijn eigen manier gewoon het makkelijkste.
Nou, bedankt, dames. Kon het niet laten e.e.a. weer te bestellen bij Drogistplein
Een beautyblender gebruik ik graag als ik bananenpoeder aanbreng. Vervaagt mooi.
Bananenpoeder??
quote:Frietmetmayo schreef op 03 mei 2017 @ 15:08:

Bananenpoeder??Een soort highlighter en je kunt er mee shapen.

http://www.beautify.nl/wa ... npoeder-moet-uitproberen/
quote:ainne schreef op 03 mei 2017 @ 13:46:

[...]

Olaz 7 effects vind ik een fijne dagcreme.Waarschijnlijk heb je inmiddels al besteld maar ik heb zojuist ook de ooggel besteld + een serum van Olaz dat ik dan kan gebruiken icm met dermaroller. Al moet ik daar waarschijnlijk nog wat langer op wachten voordat ik die binnen heb. Maar de Olaz 7 effects schijnt inderdaad heel goed te zijn, Jetske noemt deze ook op haar website/blog. En dan de variant zonder parfum.
Ik heb even Jetske en dermaroller gegoogled :

Ik was heel benieuwd wat dermatoloog Jetske Ultee van de Dermaroller vind en ging dus even op haar website kijken. Dit was haar reactie op een vraag die haar gesteld werd over het apparaatje:

“In alle eerlijkheid: ik vind het lastig hier een uitspraak over te doen. Hoewel ik van sommige mensen positieve verhalen hoor, is er wetenschappelijk gezien eigenlijk niets bewezen. Het gunstige effect van dit product wordt waarschijnlijk vooral veroorzaakt door de zwelling (ontstekingsreactie) die je krijgt door de huidbeschadiging. Dit is dus tijdelijk. Ik ben van mening dat we veel goede alternatieven hebben om de huid te verfraaien, maar die kosten zoals je zelf ook al zegt vaak wel wat meer geld. Voordeel hiervan is overigens wel dat we met veel van deze technieken wel al lange ervaring hebben. Bovendien is ook uit onderzoeken bekend wat de lange termijn resultaten van deze behandelingen zijn. Ik sluit niet uit dat je door de chronische irritatie van je huid ten gevolge van langdurig gebruik van de dermaroller uiteindelijk juist de veroudering van de huid versnelt. Bovendien vermindert het de barrierefunctie van de huid.”
Volgens was iets dergelijks een pagina of 10/20 geleden ook al aangehaald, maar dan van de Paula's Choice site!
Ik heb tot nu toe niet gereageerd op de dermaroller, maar ik vind het niet verstandig je huid te beschadigen met zo'n ding. Volgens mij krijgen jullie daar op de lange duur problemen mee.
Wat een tips allemaal, heb al een hele lijst

Voor de make-up kenners:

ik zoek een goede bronzer, highlighter en blush om wat diepte in mijn gezicht te brengen (lijkt in profiel een beetje plat om het zo te zeggen), wat zijn jullie favoriete producten? Ik heb nu de Rimmel Kate sculpting en highlighting kit, maar dat vind ik echt rommel...

Verder tip van mij: door zwangerschap heb/had ik enorme last van hormonale acne. De anti blemish clinical solutions clearing gel van Clinique heeft bij mij echt wonderen verricht, in enkele dagen... Door de alcoholgeur had ik schrik dat het misschien ging uitdrogen, maar dat is bij mij totaal niet het geval.
quote:Arizona15 schreef op 03 mei 2017 @ 13:40:

Wat is nog meer een aanrader van olaz? Ik ben op de site van drogisterij plein en wil behalve de ooggel nog wat bestellen7 in 1 anti veroudering hydraterende dagcrème zonder spf is heel goed!
Ik heb de dagcreme 7 in 1 zonder spf toegevoegd. Waarom is die eigenlijk beter dan met spf?
quote:Cadance schreef op 03 mei 2017 @ 16:45:

[...]

7 in 1 anti veroudering hydraterende dagcrème zonder spf is heel goed!

Ja ik gebruik die op aanraden van (daar is ze weer!) Jetske Ultee. Staat in haar lijst van productadviezen van producten die je bij de drogist kunt kopen.

Heb 'm ook in m'n winkelmandje maar zie dat ie pas op 13 mei geleverd kan worden. Is dat bij jou ook zo?
Ik ben erg benieuwd naar de vichy dermablend, heb een proefje aangevraagd via de nederlandse site omdat de duitse beweert geen proefjes te hebben ik geloof er niets van.. waarom heeft de nederlandse klantenservice die wel dan? Anyway, gelukkig kan ik 2 kanten op en heb ik ook al mail terug van de klantenservice in nl dat ze me wat toesturen
Ja hier ook pas 13 mei.
quote:Jejoue schreef op 03 mei 2017 @ 15:07:

Een beautyblender gebruik ik graag als ik bananenpoeder aanbreng. Vervaagt mooi.

Ik heb dus per ongeluk bananenpoeder gekocht. Mijn dochter vond me enorm hip

Maar jemig wat een vaag spul. Het is geel! En seriously: wat moet ik ermee? Ik word hier echt te oud voor
(Toch niet de eetbare bananenpoeder voor in shakes?)

Anyway. Het geeft een frisse uitstraling.

Onder de wenkbrauw is het een highlighter.

En ik doe voorhoofd neusrug en kin ermee.
Ik zou 2 mei pakketje ontvangen van the ordaniry via asos besteld. Helaas nog niets ontvangen duurt wel erg lang zo.
quote:Yggdrasil- schreef op 03 mei 2017 @ 09:59:

Alliexpress is een goeie, daar kost een dermaroller of wat dan ook, een schijntje.Ik heb gezocht maar geen dermaroller met naalden gevonden. Wel de ijsrollers. Of kijk ik verkeerd?
https://www.aliexpress.co ... 45&SearchText=Dermaroller

Kies maar uit!

Heb even goed gekeken, maar dat zijn ze inderdaad niet.

Hier heb ik ze gisteren zitten bekijken

http://www.ebay.com/sch/i ... _nkw=dermaroller&_sacat=0
Dat zijn de ijsrollers Emma...

Edit. Je hebt het al aangevuld .
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Welke dermaroller werkt dan goed?

0,25 of een andere?
Als je wint heb je vrienden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven