Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:Muisje32 schreef op 03 mei 2017 @ 09:00:

[...]

Ja ik wel haha, heb je een link van de dermarollers die jij besteld hebt?

Ik heb uiteindelijk gekozen voor deze;

Dermaroller

Je kunt ze echt vinden, drie voor minder dan tien euro, en gratis verzenden. Er staat dan ook bij dat ze uit China komen. Maar iets deed me twijfelen, het is toch mijn huid he...

Gewoon Dermaroller intikken, kom je vanzelf een hele lijst tegen. Als je er maar één wilt kun je met minder dan vier euro klaar zijn .

Deze bijvoorbeeld;

Dermaroller 2
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
quote:Sjarel schreef op 02 mei 2017 @ 22:30:

En inmiddels de oogcremes van Olaz bij de Etos gescoord voor 12 euro.

Olaz had ooit ook een nachtelixer (serum) met niacinamide en peptiden, superspul maar uit het assortiment gehaald. Bij de Albert Cuyp markt is het nog te krijgen, 2 flesjes voor 18 euro dus ook die ingeslagen. Werkt goed tegen pigmentvlekken.Hier ben ik zoooooo lang naar op zoek geweest idd super spul! Op de site van Etos stond hij nog maar na een bericht aan Etos kreeg ik te horen dat hij niet meer verkrijgbaar was, heel Brabant afgezocht en nergens kunnen vinden
Ik ben een juist test persoon voor Vitis, echt veel aanslag met name op achterkant tanden van de enorme hoeveelheden zwarte koffie die ik weg drink (echt een Middellandse Zee op jaarbasis). Dus ik hou jullie op de hoogte.
Dankje Ceylon, ik snap Ebay nooit zo goed hahaha terwijl er volgens mij niet zoveel moeilijks aan is, maar ik heb er inmiddels ook een besteld. Nu nog op zoek naar een goede creme/serum/ander smeersel dat je gebruikt icm met de dermaroller.
Alliexpress is een goeie, daar kost een dermaroller of wat dan ook, een schijntje.
Ben het met je eens Ygg, maar dan moet je er weer vier tot zes weken op wachten. Waarschijnlijk hebben de ebayverkopers gewoon een voorraadje.

En Muis; Ik las hier ergens tussen de reacties dat er iemand de dermaroller gebruikt had en daarna de Elisabeth Arden creme, iets met visible effects ofzo. Is normaal onbetaalbare creme maar het lijkt erop dat de verpakking vernieuwd is, bij de prijsmepper had ik hem nu voor een tientje.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
De kamille handcrème bij kruidvat is idd top!
Denk dat je met zo'n dermaroller wel moet uitkijken met de metaalsoort. Je maakt toch gaatjes in je huid.

Ik zou voor titanium kiezen. Straks zit je met een huid vol rode plekken.
Vanavond heeft het Kruidvat een extra koopavond met 20% korting op alles.
quote:Het-groepje schreef op 03 mei 2017 @ 10:17:

De kamille handcrème bij kruidvat is idd top!

Ja hè!!

Zo een dermaroller van Ali...zou dat wat Zijn?
En 1 plus 1 gratis van L'Oreal, Maybelline, Kneipp, Guhl.
quote:Frietmetmayo schreef op 03 mei 2017 @ 12:45:

[...]

Ja hè!!

Zo een dermaroller van Ali...zou dat wat Zijn?

Weet je, een paar maanden geleden liep ik door de stad. Toevallig was het oud-papier-ophaal-dag, er stonden allemaal dozen buiten. En op bijna elke doos stond ´made in China´.

Mijn man knutselt fietsen in elkaar. De frames worden besteld in... Juist. Je wilt niet weten hoeveel mensen dan roepen dat dat nooit goed kan zijn. Maar in de winkel waar hij de rest van de spullen koopt hangen vaak frames aan het plafond. Met aan de onderkant een kleine stikker ´made in ....`.

Ik werk in een winkel. Een groot deel van de collectie wordt gemaakt in Duitsland. Maar ook in China.

Met andere woorden, bijna alles wat wij hier kopen komt daar vandaan.

Alleen kleding daar kopen is niet slim, dat gaat heel vaak fout. Al het andere kun je rustig doen. Houd er wel rekening mee; als het te mooi is om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo. Een tas van Michael Kors voor een tientje is gewoon van plastic en een horloge voor 1.32 dollar is zo´n tien-euro-op-de-markt artikel. Wil je, bijvoorbeeld, echt zilveren oorbellen, betaal je evengoed wel wat meer dan dertig cent. Ik heb een prachtige leren tas van een onbekend merk, kostte 35 dollar. Goed, hier betaal je dan makkelijk 100 euro of meer, dus het is zeker niet te duur. Maar dus ook niet gratis.

Maar hey, als extraatje zeker een keer aan te raden.

(Bestel voor kleine bedragen, liever 20x voor twee tientjes dan 1x 200 euro, want die laatste wordt gecontroleerd en je moet er invoerrechten over betalen).
Iemand tipte vanochtend dat de Olaz ooggel in de aanbieding is bij Wehkamp. Wilde hem al gaan bestellen toen ik ineens via Google bij Drogistplein uitkwam, daar is alles van Olaz met 50% korting!
quote:jules schreef op 03 mei 2017 @ 08:39:

[...]

Kun je hem nog ruilen?Hmm thanx goede tip, ga ik proberen!!
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
Is dat deze waar jullie het steeds over hebben?

Ja bovenstaande inderdaad
quote:Emma95 schreef op 03 mei 2017 @ 10:47:

Denk dat je met zo'n dermaroller wel moet uitkijken met de metaalsoort. Je maakt toch gaatjes in je huid.

Ik zou voor titanium kiezen. Straks zit je met een huid vol rode plekken.Dat denk ik ook wel ja
Bedankt.

Bij Wehkamp is hij uitverkocht trouwens, dus ik moet wel naar de winkel.
Wat is nog meer een aanrader van olaz? Ik ben op de site van drogisterij plein en wil behalve de ooggel nog wat bestellen
Ik zie dat oilaz ook creme voor donkere kringen heeft. Nu heb ik daar al mijn hele leven al last van en vraag mij af of zo een creme daadwerkelijk helpt. Hij is nu 50% goedkoper 16 ipv 32.
quote:Arizona15 schreef op 03 mei 2017 @ 13:40:

Wat is nog meer een aanrader van olaz? Ik ben op de site van drogisterij plein en wil behalve de ooggel nog wat bestellenOlaz 7 effects vind ik een fijne dagcreme.
Ik gebruik nu de dagcreme van PC. Ben niet heel tevreden want is vrij dik. Ik ga de oilaz kopen. Ik neem ook gelijk de BB creme van oilaz. Via de mail heb ik een proefmonster gevraagd van Vichy.
Nog iets wat echt werkt:

de nagellak remover pads van de Action. Super goedkoop en werkt heel goed. Die pads bevatten wel olie, dus alles wordt vet (maar ach, even handen wassen daarna). Maar zeker met glitter nagellak werken deze veel beter dan de gewone nagellak remover. Zit nog een lekker geurtje ook aan die pads!
quote:Arizona15 schreef op 03 mei 2017 @ 13:48:

Ik gebruik nu de dagcreme van PC. Ben niet heel tevreden want is vrij dik. Ik ga de oilaz kopen. Ik neem ook gelijk de BB creme van oilaz. Via de mail heb ik een proefmonster gevraagd van Vichy.

Welke dagcreme van pc heb je? Die van mij is namelijk echt dun

Bb Cream van Vichy is echt top!!
Ik koop ook vaak op ebay en bij Aliexpress. Sieraden o.a. Maar ik heb toch wel een paar keer gehad dat zgn. gold-filled oorbellen na een dag heel erg begonnen te kriebelen in mijn oren.

Maar ik lees graag jullie ervaring met de dermaroller.

Heb vanmorgen een proefje Clinique Redness solution gehaald bij de parfumerie. Wegkrijgen van rode vaatjes lukt er niet mee zei ze. Dan moet je echt laseren.

Ik heb ooit mijn wangen te hard gescrubt (scrub nu noooooit meer) en sindsdien rode plekken. Met Bisque van Bare Escentuals is er trouwens niets meer van te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven