Goede haarbescherming tijdens het zonnen.
maandag 16 juli 2007 om 18:30
Hoi,
Ik heb om mijn haar te beschermen een beschermende spray van Guhl gekocht met aloe vera erin. Maar heb het idee dat het mijn haar droog maakt en dat moet ik dus net niet hebben. Wil juist dat een spray (of ander middel) mijn haar soepel maakt. Olie in mijn haar is geen optie. Daar krijg ik enorm vet haar van en het is moeilijk uit te wassen. Een petje of hoedjes draagster ben ik ook al niet.
Wat gebruiken jullie als je de zon in gaat? Ik heb trouwens lang haar en wil dit uiteraard zo gezond mogelijk houden.
maandag 16 juli 2007 om 19:07
zon is nu eenmaal funnest voor je haar (droogt uit en bleekt)
daarom zit ik eigenlijk altijd met hoedje aan het water, wil namelijk niet dat mijn haren verkleuren/mega droog worden (is ook meteen prettig om geen zonnesteek op te lopen) en mijn gezicht is beschermt
(ben trouwens ook geen echte hoedjes dragen hoor, alleen dus als ik op vakantie ben/ aan het water zit)
daarom zit ik eigenlijk altijd met hoedje aan het water, wil namelijk niet dat mijn haren verkleuren/mega droog worden (is ook meteen prettig om geen zonnesteek op te lopen) en mijn gezicht is beschermt
(ben trouwens ook geen echte hoedjes dragen hoor, alleen dus als ik op vakantie ben/ aan het water zit)
dinsdag 17 juli 2007 om 09:56
Van de kapper heb ik de tip gekregen om mijn haar voor de vakantie goed te verwennen met een voedend masker. Om tijdens te vakantie mijn haar goed uit te spoelen na een duik in de zee/zwembad en goede schampoo gebruiken. En om het na de vakantie weer te verwennen met een masker. Aangezien ik ga backpacken neem ik niet teveel schampoos etc mee, anders zou je tussendoor nog even een maskertje kunnen doen.
dinsdag 17 juli 2007 om 22:47
ik ben vandaag nog even snel bij de kapper geweest voor ik komend weekend met vakantie ga en heb ook even een kuurtje in mijn haar laten zetten, werkt echt super voor slap lang haar, ik heb daar ook een shampoo meegenomen die mijn haar goed beschermd tijdens de zomer, hier zit namelijk uv a en uv b bescherming in.Het is wel duur 15 euro maar je kan er echt wel een paar maanden mee doen, en je kent je haar niet weer als je het een week hebt gebruikt.
Super, gewoon even vragen bij je kapper, het werkt super bij mijn gevoelige, droge rode haar
Super, gewoon even vragen bij je kapper, het werkt super bij mijn gevoelige, droge rode haar
donderdag 19 juli 2007 om 15:56