Wraak van ex?

04-05-2017 16:01 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar dagen heb ik erg leuk comtact met een man hier uit de buurt. Zaterdag hebben we een date en we hebben er veel zin in. Gisteren hadden we elkaar gesproken aan de telefoon en kwam hij met een verhaal over mij wat zijn maat had verteld. Dus ik zo nieuwsgierig wat er gezegd was heeft ie het verteld.

Het bleek een verhaal te zijn van mijn ex, waar ik al 2 jaar niet meer mee ben. Ex was een collega van die maat en die kent mij dus indirect. Bleek dat ex had verteld dat ik zo'n beetje de halve wereld heb geneukt en dat je maar uit moest kijken dat je geen druiper op zou lopen met mij

Ik heb verteld dat het een leugen is. Waarschijnlijk verteld uit wraak om mij terug te pakken ofzo. We zijn niet zo heel netjes uit elkaar gegaan namelijk.

Gelukkig zei de man waar ik mee uit ga dat ie het al niet kon geloven want ik kwam daarvoor veel te lief over door de telefoon. Toch blijft dit wel knagen bij mij. Vind het echt niet leuk dat het toch een kleine smet op een leuke date legt. Ik heb ook geen comtact meer met mn ex en dat wilde ik zo houden. Maar zo heb ik wel meteen een soort labeltje op me...

Geen idee wat ik hiermee moet. Ja laten rusten en niet meer aan denken, maar dat is toch wel weer iets waardoor ik mezelf weer moet bewijzen ofzo... ik weet het ff niet meer...
Je hoeft jezelf niet te bewijzen. Je bewijst jezelf juist door gewoon jezelf te zijn. Als die man een beetje leuk is snapt ie heus dat hij beter af kan gaan op zijn eigen indruk van jou dan een roddel viavia van een ex..
Je bent niet lief als je veel geneukt hebt???
quote:gelderka schreef op 04 mei 2017 @ 16:06:

Je kent de definitie van een slet?

Dat is een vrouw die met iedereen naar bed gaat behalve met jou.

Vertaling: Een man die jou een slet noemt zou graag bij jou tussen de lakens komen maar hij komt er niet.

Vertaling: Het zegt meer over die man dan over jou.

Precies dit

Ik zou proosten op zijn jaloezie en daarom ook extra gaan genieten van je date!
En al had je halve wereld geneukt wat dan nog? Alsof je dan opeens geen lief persoon kunt zijn .

Wel triest trouwens van je ex. Veel plezier op je date ( en inderdaad je hoeft niets te bewijzen)
My life, my way
Je moet trouwens wel heel leuk zijn als je ex twee jaar na jullie dato nog zo graag over je praat!
Joh, laat gáán! Je had er niet eens op in moeten gaan. Wat een droeftoeter, die ex.
Crisis, wat kinderachtig. Ik zou me er echt totaal niet druk om maken en je date zou dat ook niet moeten doen.
Triest zeg.

Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is om te horen
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-07-2018 00:06
Reden: Offtopic
0.00% gewijzigd
lippenbalsem schreef:
08-07-2018 23:49
-
Eeeuh.. wat?
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
laat degene die beweert dat ik dddat gezegd heb t maar in mijn gezicht zeggen!! n onderbouwen. :rofl: :rofl: :blabla:
Be proud to be a slut!
lippenbalsem schreef:
09-07-2018 00:05
laat degene die beweert dat ik dddat gezegd heb t maar in mijn gezicht zeggen!! n onderbouwen. :rofl: :rofl: :blabla:
Que?
Veilige seks hebben. Dan haal je meteen de theorie van je ex onderuit en je maakt geen slachtoffers.

Heb je wel onveilige seks, dan ben je stom bezig en lijkt je ex een punt te hebben.

Niets van aantrekken verder.
Lemminkäinen tried to sing away the venom with a shaman spell but he knew no words of magic against watersnakes. The whirlpool of the river of death caught him and his body was ripped into pieces which sank among the underwater boulders
lippenbalsem schreef:
08-07-2018 23:49
-
Waarom reageer je in een topic uit '17?

Nou ja, het is alweer verwijderd maar het valt me op al die oude topics die opeens bovenaan staan.

Als pappa en mamma slapen; beetje kinderachtig hoor. Of je heb heel lang over een post nagedacht die in no-time verwijderd is, kan ook.
Een jaar nadenken en dan woesjjj weg post. Best lullig voor je. Doei.
Wraak nee hor, zij wou me laten voelen wat ik miste omdat ik geen actie ondernam.
Nu kijk ik toe hoe belachelijk zij zich maakt aan alle kanten vanwege die gozer.
Dus ja ik voel me heel goed. En weet zeker dat ze me mist

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven