Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:mademoiselle83 schreef op 04 mei 2017 @ 07:29:

[...]

Wauw je ziet wel duidelijk verschil nadat ze de dermaroller heeft gebruikt. Het ziet er alleen wat pijnlijk uit. Gebruik jij het ook zoals zij in het filmpje?Ik wil geen partypooper zijn, maar de lippen zwellen gelijk op door de behandeling. Na een dag zien ze er gewoon weer hetzelfde uit.
Ik gebruik sinds een jaar de magic Drops van Collistar. Ook een soort zelfbruining. Alleen bruinen ze niet maar je ziet er alleen een tikje gezonder uit omdat het spul zich aanpast aan het pigment van je huid. Je hebt 1 druppel in de twee, drie dagen nodig voor resultaat. Geweldig spul!

Omdat dit zo goed werkt heb ik ook de Sublime Black Precious Serum van Collistar gekocht. Het is zwarte serum wat er een beetje vreemd uitziet. Maar voor mijn 47 jarige huid is het geweldig. Mijn lijntjes zijn zichtbaar minder geworden en mijn huid is veel minder dof op de 1 of andere manier. Ook hiervan heb je maar 1 druppeltje nodig voor hals en gezicht.

Nog 1 en dan ben ik uitgejubeld over Collistar. Ik heb namelijk ook de aftersun. Die zat toen in een Libellezomerpakket. Ik had 'm meegenomen op vakantie. Ik ben toen vreselijk verbrand en direct de aftersun erop gesmeerd. Na een aantal uur was de ergste brand eruit terwijl ik echt flink verbrand was. Ik ben daarna ook niet verveld. Wel heeft deze een sterke lucht die je wel prettig moet vinden.
En wéér een aantal bestellingen geplaatst! Ik word straatarm van dit topic .

Bij plein.nl inderdaad de olaz besteld (héél goedkoop), stond eigenlijk op mijn boodschappenlijstje bij de appie, dus bedankt aan degene die de tip had geplaatst. En voor de gratis verzendkosten aangevuld met de Vicks vaporub en gelsokken (tegen eelt) en de Sanex bodylotion.

Reviews volgen .

Nog even een update over de Trind nagelproducten: ik was er eerst (na twee weken proberen) helemaal niet tevreden over, echter nu (na zo'n vier weken) eindelijk resultaat. Mijn nagels zijn steviger en worden dus langer. Bedankt voor die tip.
quote:Bitterbleu schreef op 04 mei 2017 @ 14:42:

Ik gebruik sinds een jaar de magic Drops van Collistar. Ook een soort zelfbruining. Alleen bruinen ze niet maar je ziet er alleen een tikje gezonder uit omdat het spul zich aanpast aan het pigment van je huid. Je hebt 1 druppel in de twee, drie dagen nodig voor resultaat. Geweldig spul!

Omdat dit zo goed werkt heb ik ook de Sublime Black Precious Serum van Collistar gekocht. Het is zwarte serum wat er een beetje vreemd uitziet. Maar voor mijn 47 jarige huid is het geweldig. Mijn lijntjes zijn zichtbaar minder geworden en mijn huid is veel minder dof op de 1 of andere manier. Ook hiervan heb je maar 1 druppeltje nodig voor hals en gezicht.

Nog 1 en dan ben ik uitgejubeld over Collistar. Ik heb namelijk ook de aftersun. Die zat toen in een Libellezomerpakket. Ik had 'm meegenomen op vakantie. Ik ben toen vreselijk verbrand en direct de aftersun erop gesmeerd. Na een aantal uur was de ergste brand eruit terwijl ik echt flink verbrand was. Ik ben daarna ook niet verveld. Wel heeft deze een sterke lucht die je wel prettig moet vinden.

Ik was dus helemaal niet enthousiast over de magic drops, maar ik heb ze dan ook (op aanraden van dit topic) vermengd met mijn dagcreme. Toch nog maar eens proberen zonder crème dan.

Wat betreft aftersun heb ik ook nog een hele fijne: Ecran. Vroeger alleen in Spanje te koop, maar nu ook overal in Nederland. Haalt echt de brand uit je huid na een dagje zonnen en doet mij echt denken aan vakantie.
quote:TS_76 schreef op 04 mei 2017 @ 14:44:

Nog even een update over de Trind nagelproducten: ik was er eerst (na twee weken proberen) helemaal niet tevreden over, echter nu (na zo'n vier weken) eindelijk resultaat. Mijn nagels zijn steviger en worden dus langer. Bedankt voor die tip.

Doe jij die Trind elke dag opnieuw op?

Ik doe het om de paar dagen en zie vooralsnog weinig verbetering.
quote:TS_76 schreef op 04 mei 2017 @ 14:48:

[...]

Ik was dus helemaal niet enthousiast over de magic drops, maar ik heb ze dan ook (op aanraden van dit topic) vermengd met mijn dagcreme. Toch nog maar eens proberen zonder crème dan.

Wat betreft aftersun heb ik ook nog een hele fijne: Ecran. Vroeger alleen in Spanje te koop, maar nu ook overal in Nederland. Haalt echt de brand uit je huid na een dagje zonnen en doet mij echt denken aan vakantie.

Ik gebruik de drops ook alleen maar door de creme/serum heen.

Dan ga ik die ook een keer gebruiken van Ecran. Is dat die met de wit rode verpakking? Ik vind de geur van Collistar misschien toch iets te overheersend.
Nahhh, dat is echt niet te geloven. Ik heb net die ooggel binnen gekregen. Nu smeer ik het net onder mijn ogen en ziedaar, zomaar 20 jaar jonger.

Ik ben om!!!
quote:Cateautje schreef op 04 mei 2017 @ 16:16:

Nahhh, dat is echt niet te geloven. Ik heb net die ooggel binnen gekregen. Nu smeer ik het net onder mijn ogen en ziedaar, zomaar 20 jaar jonger.

Ik ben om!!!

morgen nog maar een keer smeren dan !

Ontdekte net een pot vitamine e die ik een half jaartje terug op jou aanraden heb gekocht zal ze nu maar eens in gaan nemen ;)
quote:Cateautje schreef op 04 mei 2017 @ 16:16:

Ik ben om!!!Woehoe! wat een wonderspul!
quote:Pretzel66 schreef op 04 mei 2017 @ 16:22:

[...]

morgen nog maar een keer smeren dan !

Ontdekte net een pot vitamine e die ik een half jaartje terug op jou aanraden heb gekocht zal ze nu maar eens in gaan nemen ;)

Ik blijf smeren tot ze me bij de super om mijn ID gaan vragen.

Lijkt me een goed plan, je zal het snel merken aan je huid, die wordt volop gehydrateerd.
quote:Rosy01 schreef op 04 mei 2017 @ 08:51:

[...]

Vorig jaar juninna 2 weken zonvakantie was ik er zo klaar mee, nog steeds lelijke witte benen. Bij thuis komst zag ik de bruine benen van een vriendin, heb het dezelde middag nog gehaald en de rest van de zomer jurkjes gedragen. Ben benieuwd of je er ook zo enthousiast van word!Oh, heerlijk toch! Ik ben ook benieuwd. Heb door dit topic deze maand geen ruimte meer om het meteen aan te schaffen, dus over twee weken ga ik het bestellen
quote:Jejoue schreef op 04 mei 2017 @ 15:18:

[...]

Doe jij die Trind elke dag opnieuw op?

Ik doe het om de paar dagen en zie vooralsnog weinig verbetering.

Als ik de Nail Repair gebruik, doe ik dat als kuur van 2 weken. Dus elke dag nieuwe erop. En dan lijkt het niet veel te doen, maar na een week of 4 ziet het er toch wel goed uit.

Tussendoor gebruik ik regelmatig de balsem.

Ik koop het alleen tijdens een 1+1 actie en die is er al lang niet geweest. Dus het begint op te raken. Herome hydrating gel vind ik ook fijn.
quote:Dollycat schreef op 04 mei 2017 @ 16:22:

[...]

Woehoe! wat een wonderspul! Jaha, tegen alle verwachtingen in.
quote:Frietmetmayo schreef op 04 mei 2017 @ 12:34:

[...]

Hoe is dat spul van de Lidl?Prima.
quote:stempelinkt schreef op 04 mei 2017 @ 16:25:

[...]

Als ik de Nail Repair gebruik, doe ik dat als kuur van 2 weken. Dus elke dag nieuwe erop. En dan lijkt het niet veel te doen, maar na een week of 4 ziet het er toch wel goed uit.

Tussendoor gebruik ik regelmatig de balsem.

Ik koop het alleen tijdens een 1+1 actie en die is er al lang niet geweest. Dus het begint op te raken. Herome hydrating gel vind ik ook fijn.Thnx. Ik doe het dus niet vaak genoeg. Ga ook wachten op een 1+1 aktie!
Ik heb even gezocht in mijn bank. De vorige keer was mei vorig jaar bij DIO. Dus misschien binnenkort weer.

Etos heeft ook af en toe een actie. Maar de laatste keer was 2e voor de helft.
quote:stempelinkt schreef op 04 mei 2017 @ 16:41:

Ik heb even gezocht in mijn bank. De vorige keer was mei vorig jaar bij DIO. Dus misschien binnenkort weer.

Etos heeft ook af en toe een actie. Maar de laatste keer was 2e voor de helft.Bedankt voor de moeite!
Ik heb even de ingrediëntenlijst gelezen van die ooggel en het is me al duidelijk. Die gel zit helemaal vol met polymeren en dat trekt de huid strak, vandaar de opknapbeurt in 5 minuten.

Ik vraag me af of de rest van de ingrediënten dan wel helpen om de huid te verstevigen, want dat zou dan een cadeautje zijn.
Ahhh die ooggel wil ik ook Haha

Zou je dat ook op uitgezakte hangwangen kunnen smeren??

Straktrekken maarrrrr
Als je wint heb je vrienden...
quote:ontbijtkoekje schreef op 04 mei 2017 @ 14:42:

[...]

Ik wil geen partypooper zijn, maar de lippen zwellen gelijk op door de behandeling. Na een dag zien ze er gewoon weer hetzelfde uit.

Nou... ik heb de dermaroller precies op dezelfde manier gebruikt en zag direct na het rollen nog niks bijzonders om de volgende ochtend wakker te worden met veel vollere lippen (zoals in het filmpje) en na 2 weken was dat nog steeds zo.

Toen heb ik het weer een keer gedaan - er worden zoveel verschillende adviezen gegeven over 'hoe vaak' en het resultaat blijft wel. Geloof meteen dat je lippen opzwellen door de irritatie (doet overigens niet echt pijn, ik doe het echt heel voorzichtig) maar bij mij blijft het effect i.i.g. 2 weken aanhouden.

Ik ben tevreden!
quote:Jane-Ice schreef op 04 mei 2017 @ 13:50:

Muisje en TS, bij Aliexpress hebben ze een "wondercreme" voor psoriasis.

Ik lees heel veel goede reactie's zowel bij Ali en FB, zelf heb ik er geen last van

maar heb uit nieuwsgierigheid toch een tube besteld en gekregen.

(Heb het aan mijn vader gegeven die heeft last van exceem en die creme schijnt ook te helpen)Heb je toevallig een linkje?
Vandaag de proefmonstjers van Vichy ontvangen, ze heeft er gelijk 8 opgestuurd. Morgen even proberen.

Ook heb ik vandaag de Beauty Blender besteld, die komt morgen binnen.
quote:Bestaardigopzich schreef op 04 mei 2017 @ 18:36:

[...]

Nou... ik heb de dermaroller precies op dezelfde manier gebruikt en zag direct na het rollen nog niks bijzonders om de volgende ochtend wakker te worden met veel vollere lippen (zoals in het filmpje) en na 2 weken was dat nog steeds zo.

Toen heb ik het weer een keer gedaan - er worden zoveel verschillende adviezen gegeven over 'hoe vaak' en het resultaat blijft wel. Geloof meteen dat je lippen opzwellen door de irritatie (doet overigens niet echt pijn, ik doe het echt heel voorzichtig) maar bij mij blijft het effect i.i.g. 2 weken aanhouden.

Ik ben tevreden! Ik vind het heerlijk hoe pro-dermaroller-voor-de lippen jij bent Kan niet wachten tot ik de mijne binnenkrijg!
quote:ontbijtkoekje schreef op 04 mei 2017 @ 14:42:

[...]

Ik wil geen partypooper zijn, maar de lippen zwellen gelijk op door de behandeling. Na een dag zien ze er gewoon weer hetzelfde uit.Oh dan is dan weer jammer. Er is een lid hier die wel een tijdje vollere lippen had. Misschien werkt het dan niet voor iedereen. Ik heb het in ieder geval nog niet geprobeerd omdat ik niet durf
quote:Bestaardigopzich schreef op 04 mei 2017 @ 18:36:

[...]

Ik ben tevreden! Ik bedoelde jou dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven