Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
quote:Yggdrasil- schreef op 03 mei 2017 @ 17:40:

[...]

Ik heb dus per ongeluk bananenpoeder gekocht. Mijn dochter vond me enorm hip

Maar jemig wat een vaag spul. Het is geel! En seriously: wat moet ik ermee? Ik word hier echt te oud voor
Alle reacties Link kopieren
quote:Arizona15 schreef op 03 mei 2017 @ 22:35:

Gebruiken jullie zonnebrand creme onder jr dagcrème? Voor de dames die creme zonder spf gebruiken?

Ik gebruik hem als dagcreme.

Na het douchen ´s avonds een 24-uurs creme, en in de ochtend de zonnebrand. Ik laat mijn vel in de ochtend gewoon mijn vel, volgens mij is mijn eigen talg altijd nog het beste vet voor mijn eigen huid. En nee, ik heb geen puistjes, mee eters of ander ongerief.

Na de zonnebrandcreme de foundation. Ik heb van de l´oreal een nieuwe gekocht, moet hem nog testen dus daar horen jullie nog over. Die heeft ook nog eens factor 20 en dat is goed, omdat ik de zonnebrand niet gebruik als de zon niet volop schijnt. Ik werk voornamelijk binnen, beetje onzin om dan factor 50 op te smeren.

Dochterlief heeft de vitis ontdekt vandaag. Die had ik een beetje verstopt, gezien de prijs . Ik ben benieuwd. Voor mij werkt het niet heel erg geweldig, ik heb al vrij witte tanden van mezelf. Maar de gevoeligheid is wel verminderd en ze zijn gladder (en een béétje witter), dus ik klaag verder niet.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
quote:Rosy01 schreef op 03 mei 2017 @ 23:14:

Kan denk ik voor alle huidtypes. Vriendinnen van mij met een bleke huid gebruiken het ook. Je wordt niet in 1 x heel bruin. Je ziet er gezond uit net alsof je terug komt van vakantie zeg maar, maar dan niet te bruin.

Heb t vorige week ook opgedaan en zag er gelijk ' frisser' uit.

Na het douchen gebruik je de spray, duurt 10 min voordat het droog is maar je kan het ook versnellen door het droog te fohnen.

Misschien kan je ergens een klein busje bestellen om het te proberen?Ok, bedankt! Ik ga inderdaad eens kijken of ik ergens een klein busje met handschoen kan bestellen. Wil het eerst proberen voor mijn benen (echt vreselijk, die worden dus gewoon NIET bruin en daardoor voel ik me verschrikkelijk onzeker in jurkjes in de zomer)
Moet toch zeker 2 keer per dag lezen wil ik nog beetje bijhouden waar het allemaal over gaat hier. Zie die Olaz ooggel langskomen.... Heb er vast overheen gelezen, maar waar is die nou zo goed voor?
quote:ontbijtkoekje schreef op 03 mei 2017 @ 22:16:

[...]

Collageen wordt pas aangemaakt vanaf 1.5 mm. De 0.5 mm naalden komen simpelweg niet diep genoeg om dat te bewerkstelligen. Op je lippen een dermaroller, daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord en ik heb me er wat uurtjes in verdiept omdat ik het ook wilde proberen voor mijn huid.

Een dermaroller werkt niet zo goed als een dermastamp. Met een stamp gaan de naaldjes daadwerkelijk zo diep als dat de naalden zijn, met een roller niet omdat je over de huid rolt (wat ook beschadiging aan de huid kan opleveren).Had er ook nog nooit van gehoord en leek me een pijnlijke toestand, op je lippen maar er verschijnen steeds nieuwe filmpjes op YouTube en al heb ik een anders gevormde mond, dit is wat je na 1x voorzichtig met een 0,5 roller voor het slapen gaan kan verwachten ongeveer (jammer dat ze wat lipstick opheeft!):

https://youtu.be/zSXB0ascj28

Echt jammer dat ik geen voor- en na foto's heb gemaakt.. te laat, en ik heb het nu 2x gedaan in een maand tijd. Op mijn gezicht alleen voorhoofd rond mijn mond, kin, kaaklijn en echt héél zachtjes.

Ieder die waarschuwt ook bedankt, ik zie ook filmpjes op YouTube waar ze tot bloedens toe rollen; kan niet goed zijn nee..

En ik denk ook dat je de dag erna beter geen make-up gebruikt alleen verzorgende creme's of serums, alleen balsem op je lippen. Het zou heel goed kunnen dat het effect alleen een hele lichte zwelling is maar na anderhalve dag voel je gewoon met het puntje van je tong dat je lippen echt weer helemaal glad zijn en tóch zien ze er nog steeds voller uit nu bij mij... ik heb besloten voor de middenweg te gaan met mijn gevoelige couperose-huidje: alleen op voorhoofd en mond/kin/kaaklijn en voortaan om de 6 weken en alleen als mijn huid niet geïrriteerd is (dus niet voor of na een dagje terras/strand, of op zonvakantie).

Ook wil ik mijn handen een keer doen, die huid is zó droog; wie weet een keer rollen, dikke laag handmasker evt. plastic handschoentjes aan of folie eromheen als ik make-up erafhaal en dan nog uurtje tv-kijken of zo en i.i.g. zonder handen nog te wassen gaan slapen. Nu smeer ik ze echt 5, 6x p.d. in met Purol creme soms nog een drupje olie erbij maar 1x handen afspoelen en ik moet echt weer smeren. Huid prikt gewoon van zichzelf nou dan kan die dermaroller er ook nog wel bij

Heb al zoveel handcremes geprobeerd maar niets helpt écht

Overigens kon ik nou juist weer niks over die dermastamp vinden, ook niet in de verkoop! Dat leek me ook wel heel heftig... net als naaldjes van meer dan 1mm. Her en der hebben ze het over 2mm nou.. nee.

Maar je huid een beetje irriteren om hem dikker te maken is wat er feitelijk ook gebeurd als je bruin wordt daarom probeer ik het gewoon.

Ik leef dan ook niet in de illusie dat je er echt wonderen mee kan verrichten maar als laatste: het stimuleert zeker weten de bloedsomloop want je wordt echt roze/rood en ik had na 2 dagen een extra epileerbeurt op m'n bovenlip nodig, die haartjes groeiden echt zeker weten harder opeens! Heb ook express een filmpje gezocht van een 50+er; een jongere huid ziet er al snel beter/anders uit met wat make-up
quote:Bestaardigopzich schreef op 04 mei 2017 @ 03:02:

[...]

Had er ook nog nooit van gehoord en leek me een pijnlijke toestand, op je lippen maar er verschijnen steeds nieuwe filmpjes op YouTube en al heb ik een anders gevormde mond, dit is wat je na 1x voorzichtig met een 0,5 roller voor het slapen gaan kan verwachten ongeveer (jammer dat ze wat lipstick opheeft!):

https://youtu.be/zSXB0ascj28

Echt jammer dat ik geen voor- en na foto's heb gemaakt.. te laat, en ik heb het nu 2x gedaan in een maand tijd. Op mijn gezicht alleen voorhoofd rond mijn mond, kin, kaaklijn en echt héél zachtjes.

Ieder die waarschuwt ook bedankt, ik zie ook filmpjes op YouTube waar ze tot bloedens toe rollen; kan niet goed zijn nee..

En ik denk ook dat je de dag erna beter geen make-up gebruikt alleen verzorgende creme's of serums, alleen balsem op je lippen. Het zou heel goed kunnen dat het effect alleen een hele lichte zwelling is maar na anderhalve dag voel je gewoon met het puntje van je tong dat je lippen echt weer helemaal glad zijn en tóch zien ze er nog steeds voller uit nu bij mij... ik heb besloten voor de middenweg te gaan met mijn gevoelige couperose-huidje: alleen op voorhoofd en mond/kin/kaaklijn en voortaan om de 6 weken en alleen als mijn huid niet geïrriteerd is (dus niet voor of na een dagje terras/strand, of op zonvakantie).

Ook wil ik mijn handen een keer doen, die huid is zó droog; wie weet een keer rollen, dikke laag handmasker evt. plastic handschoentjes aan of folie eromheen als ik make-up erafhaal en dan nog uurtje tv-kijken of zo en i.i.g. zonder handen nog te wassen gaan slapen. Nu smeer ik ze echt 5, 6x p.d. in met Purol creme soms nog een drupje olie erbij maar 1x handen afspoelen en ik moet echt weer smeren. Huid prikt gewoon van zichzelf nou dan kan die dermaroller er ook nog wel bij

Heb al zoveel handcremes geprobeerd maar niets helpt écht

Overigens kon ik nou juist weer niks over die dermastamp vinden, ook niet in de verkoop! Dat leek me ook wel heel heftig... net als naaldjes van meer dan 1mm. Her en der hebben ze het over 2mm nou.. nee.

Maar je huid een beetje irriteren om hem dikker te maken is wat er feitelijk ook gebeurd als je bruin wordt daarom probeer ik het gewoon.

Ik leef dan ook niet in de illusie dat je er echt wonderen mee kan verrichten maar als laatste: het stimuleert zeker weten de bloedsomloop want je wordt echt roze/rood en ik had na 2 dagen een extra epileerbeurt op m'n bovenlip nodig, die haartjes groeiden echt zeker weten harder opeens! Heb ook express een filmpje gezocht van een 50+er; een jongere huid ziet er al snel beter/anders uit met wat make-up Wauw je ziet wel duidelijk verschil nadat ze de dermaroller heeft gebruikt. Het ziet er alleen wat pijnlijk uit. Gebruik jij het ook zoals zij in het filmpje?
quote:Dollycat schreef op 03 mei 2017 @ 23:34:

[...]

Ok, bedankt! Ik ga inderdaad eens kijken of ik ergens een klein busje met handschoen kan bestellen. Wil het eerst proberen voor mijn benen (echt vreselijk, die worden dus gewoon NIET bruin en daardoor voel ik me verschrikkelijk onzeker in jurkjes in de zomer)Vorig jaar juninna 2 weken zonvakantie was ik er zo klaar mee, nog steeds lelijke witte benen. Bij thuis komst zag ik de bruine benen van een vriendin, heb het dezelde middag nog gehaald en de rest van de zomer jurkjes gedragen. Ben benieuwd of je er ook zo enthousiast van word!
Vanochtend een nieuwe foundation opgedaan. Glam Beige (l´oreal). Fijn spul. Het smeert lekker uit, voelt een beetje poederachtig en ik heb een heel zacht velletje nu. Er is ook een poeder van, maar ik had die van Essence, die hier aanbevolen werd, al gekocht en die is prima, dus de poeder heb ik mooi in het rek gelaten.

Wat betreft handcreme; Een tijd geleden stond er een test in de radar. Ze hebben toen iemand (volgens mij Jetske maar daar ben ik niet zeker van) eens laten kijken naar de ingredientenlijst. Ze hadden er een stuk of 12, van duur tot goedkoop. Puur op basis van hetgeen erin zit kun je het allerbeste uierzalf nemen. Bijna elke andere handcreme bevatte parfum (droogt uit) en naast de uiercreme was er maar één die een stofje bevatte dat echt iets doet. Maar er zat wel erg weinig van dat stofje in voor de prijs van de tube. Dus ik zou zeggen; test de uiercreme .

Ik verwacht dit weekend de dermaroller en volgende week heb ik een paar dagen vrij. Perfect moment dus, want ik denk dat het niet verstandig is om de dag erna een lading make-up op te doen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ik gebruik nog steeds de vitis tandpasta en ook het winperserum van kruidvat. Nog nooit zulke mooie lange wimpers en witte tanden gehad. Ik ben fan.
poeder wijzigde dit bericht op 04-05-2017 11:40
Reden: Spelfout
% gewijzigd
Afgelopen week bij de Douglas kreeg ik de lip oil aangesmeerd/opgesmeerd.

Ik heb hem gekocht. Ben normaal niet echt een type voor lippenstift, dat voelt zo droog. Ik heb ook van mezelf droge lippen met velletjes.

Deze lip oil glanst als een lipgloss, maar voelt minder plakkerig. Her is verzorgend voor je lippen, geeft een mooie kleur en blijft goed zitten.

Na een week gebruiken (1 a 2 keer per dag smeren) zijn mijn lippen veel zachter.
quote:mademoiselle83 schreef op 03 mei 2017 @ 22:02:

[...]

Ik ben nog op zoek naar de perfecte zelfbruiner. Momenteel gebruik ik Whitetobrown, wel fijn maar niet wauw en best prijzig. Vorige week heb ik de flash bronzer van Lancome gekocht, wat een miskoop zeg, het resultaat is echt minimaal. Maar Marc Ibane klinkt goed, zit er trouwens een vies luchtje aan?

Héél minimaal.

Ik gebruik Marc Inbane voor gezicht en hals.

Voor benen heb ik vorige week bij de Lidl een bus meegenomen (€ 3) Dat spuit wat makkelijker weg

Van welk merk is die lipoil?
Douglas lip oil, dus eigen merk.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 04 mei 2017 @ 11:45:

[...]

Héél minimaal.

Ik gebruik Marc Inbane voor gezicht en hals.

Voor benen heb ik vorige week bij de Lidl een bus meegenomen (€ 3) Dat spuit wat makkelijker weg

[img]https://www.voordeelmuis.nl/img/jpg240/2072/2072593.jpg[/img]Hoe is dat spul van de Lidl?
Moet er in de OP niet de instructie komen: maak voor het lezen een foto van jezelf!
quote:voornu schreef op 04 mei 2017 @ 12:39:

Moet er in de OP niet de instructie komen: maak voor het lezen een foto van jezelf! Dat wilde ik vanohtend doen: een wimperfoto maken. Maar helaas, daar dacht ik pas aan toen ik er alweer mascara op had gesmeerd
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ik heb van Lidl de tube bruin zonder zon voor het gezicht meegenomen. Nog niet geprobeerd.

Wordt vervolgd.
quote:Muisje32 schreef op 28 april 2017 @ 21:53:

Dan nog een on-topic vraag. Ik heb achterop mijn hoofd bij mn haargrens een geïrriteerd plekje. Ik denk dat het psoriasis is aangezien er steeds witte korstjes op komen en behoorlijk jeukt. Als ik deze eraf krab (ik weet dat ik dit niet moet doen maar kan mezelf niet beheersen) zit er een beetje vocht onder. Nu kun je aan psoriasis volgens mij niet echt iets aan doen maar wellicht zit ik verkeerd en heeft iemand nog een goede tip?Misschien mosterd, maar ik moet nog zoveel doorlezen, dus tussendoor een antwoord op je vraag: mijn moeder heeft echt heftige psoriasis en dat zit inderdaad (ook) helemaal rond haar haargrens. Zij heeft al van alles geprobeerd en niets helpt, echter heeft ze wél goede ervaring met die havershampoo van Garnier. Haar hoofdhuid wordt er veel rustiger van, zelfs haar kapster viel het op.
quote:RozaRomee71 schreef op 28 april 2017 @ 23:54:

[...]

Bestelt. Ik hoop dat het helpt tegen mijn craquelé huid. Vind het zo lelijk die droogte rimpeltjes.Ik heb het besteld bij Holland & Barrett, die hebben nu een aanbieding: tweede product voor € 1. En vanaf € 20 bezorging gratis.

http://www.hollandandbarr ... e-capsules-200iu-60000270
Nou, nu ga ik die ooggel ook maar eens proberen, voor 5,99 kan ik het wel lijden :-)

Bestel ook maar meteen nieuwe opzetborstels voor mijn olaz gezichtsreinigingsborstel, die ik eigenlijk al een hele tijd niet meer gebruik. Had niet het idee dat het veel deed. Wat zijn jullie ervaringen met die gezichtsborstels?? En wat voor producten gebruik je erbij?
Dank je hertjehertje.

Ik heb als lipstick nu de lipcrayon van burts bees. Ook heel mooi en verzorgend. Bij Holland en Barret verkrijgbaar.

Is niet erg longlasting, maar ik krijg er geen velletjes van of van die lelijke droge randen
quote:marthe16 schreef op 01 mei 2017 @ 13:56:

[...]

Die spray lijkt me wel wat :-) Biodermal heb ik en is inderdaad mooi mat en niet vet, maar ik heb altijd het gevoel dat het niet echt factor 50 is, en dat ik toch nog rood word van de zon.

Afgelopen zondag Eucerin Sun Crème Getint CC Medium SPF 50+ geprobeerd en ik ben er heel erg tevreden over. Een paar uur in de zon geweest en helemaal niet verbrand, terwijl me dat eerlijk gezegd nog al eens is overkomen. Het geeft ook meteen een mooi kleurtje.

Adhv hiervan ook de anti-age fluid spf 50 gekocht en als dagcreme onder mijn foundation gebruikt en ook hier ben ik blij mee. Ik heb een gemengde huid, maar de fluid was absoluut niet te vet.
Muisje en TS, bij Aliexpress hebben ze een "wondercreme" voor psoriasis.

Ik lees heel veel goede reactie's zowel bij Ali en FB, zelf heb ik er geen last van

maar heb uit nieuwsgierigheid toch een tube besteld en gekregen.

(Heb het aan mijn vader gegeven die heeft last van exceem en die creme schijnt ook te helpen)
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:TS_76 schreef op 04 mei 2017 @ 13:46:

[...]

Afgelopen zondag Eucerin Sun Crème Getint CC Medium SPF 50+ geprobeerd en ik ben er heel erg tevreden over. Een paar uur in de zon geweest en helemaal niet verbrand, terwijl me dat eerlijk gezegd nog al eens is overkomen. Het geeft ook meteen een mooi kleurtje.

Adhv hiervan ook de anti-age fluid spf 50 gekocht en als dagcreme onder mijn foundation gebruikt en ook hier ben ik blij mee. Ik heb een gemengde huid, maar de fluid was absoluut niet te vet.Bedankt voor de tip, die ga ik zeker proberen!
Hier ook nog maar even posten. Aliexpress gaat samenwerken met post nl en daardoor duurt het geen maand meer eer de pakketjes worden bezorgd, maar 7 dagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven