Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
quote:Renaissance schreef op 04 mei 2017 @ 21:04:

Mij was 8 uur ook helemaal ontgaan. Vandaar mijn grapje over androids waar de batterijen van op waren

Ik vond het wel geestig.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook gewoon stilte. Heb de herdenking op de Dam wel vrij vlot weer afgezet, want die rare filmpjes bij de kranslegging, leidden te veel af van de boodschap.

En Filee weg? Waar slaat dat nou weer op!
Ik schenk voor jullie in!

Prrrr, mauw miawwwww.
Thanx
quote:yette schreef op 04 mei 2017 @ 21:24:

Hier ook gewoon stilte. Heb de herdenking op de Dam wel vrij vlot weer afgezet, want die rare filmpjes bij de kranslegging, leidden te veel af van de boodschap.

En Filee weg? Waar slaat dat nou weer op!

Wij kijken altijd de Waalsdorpervlakte. Past meer bij ons.

Dit postte ik net op Napraat als reactie op LV maar daar buitelde iedereen met over elkaar en Filee heen.

Hier ook iedereen stil. Mijn middelste ging dan wel om vier over acht weg om op tijd te zijn voor de training. Dat dan weer wel. En oudste was op de fiets naar haar werk gegaan 12 km omdat wegens de herdenking de busroute gewijzigd was een ze dus niet terug kon. Die heeft wel heel hard gefietst om om 19.58 binnen te zijn. Op nog wat gehijg na was ze uiteraard ook stil.

Normaal gaat ze met de bus omdat drie kwartier fietsen, 10 uur werken en drie kwartier fietsen haar net te veel is.
quote:Renaissance schreef op 04 mei 2017 @ 21:03:

Filee, ik wens je sterkte, jammer dat je er op dit moment in je leven voor kiest hier te vertrekken.

Misschien tot ziens.+1.
Op facebook gaat een fotootje rond van een pizzakoerier die twee minuten stil staat
quote:Watervrouw333 schreef op 04 mei 2017 @ 21:54:

Op facebook gaat een fotootje rond van een pizzakoerier die twee minuten stil staat

Ik zag 'm.

Eigenlijk heel gek dat iedereen daar zo lovend op reageert. Dat zou iedereen moeten doen toch? (in een ideale wereld)
Ik heb het ook gezien. Zou inderdaad gewoon moeten zijn.
Inmiddels is er een artikeltje rondom geschreven. Betreffende pizzeria had het opgedragen aan alle bezorgers(/medewerkers). Deze werd dan toevallig gekiekt door iemand in die straat.
Na bijna 5 dagen opname mag blaasguiskat hopelijk morgen naar huis!

Huis is tip top, extra kattenbak, kartonnen mandje, grote doos, huisje, diverse blaasgruis voeding, Feliway

alles nieuw. Huiskamerdeur met glas is afgeplakt zodat poes hem niet ziet...etc. etc.

Mis alleen nog slingers

Zo, ik ben er klaar voor.

Duimen jullie mee voor kat dat ie oke is?
Prrrr, mauw miawwwww.
Natuurlijk!

Fijn, zijn eigen gedoetje!
Natuurlijk duim ik voor je kat.

En kun je afplakken met glas zodat de kat de deur niet kan zien uitleggen? Ik zou hier niet gauw opgekomen zijn. Niet dat ik geen ervaring heb met glazen deuren niet zien trouwens.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Feow, wanneer kat naar huis komt gaat poes hem aanvallen omdat hij raar ruikt...

Dus ik moet ze eerste paar dagen apart zetten, hij gang, slaapkamer en keuken.

Poes huiskamer en andere slaapkamer. Door de huiskamerdeur dicht te doen zijn ze gescheiden.

Daarna ga ik ze stap voor stap aan elkaar wennen. Ik weet niet of het lukt maar we gaan het proberen!
Prrrr, mauw miawwwww.
Wat een gedoe, Jane. Ik hoop dat het meevalt en poes hem gewoon vriendelijk ontvangt.
Goedemorgen. Hopelijk gaat alles goed met kat Jane.

Ik had best nog wel even willen slapen want ben nog moe maar wakker =wakker bij mij helaas.

Ik begin wel pas om 13.30 vandaag, straks even naar de sportschool en boodschappen.
Goedemorgen! Ik duim natuurlijk ook voor kat en poes Jane!

En wij gaan weer rijden. Man is erfgenaam van een oudtante. Dat wil hij niet dus hij verwerpt de erfenis. Daarvoor moet hij bij de notaris verschijnen in verweggistan. Even een handtekening zetten en de rekening van de notaris voldoen. Leuk hoor, erven
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wat lastig, Blondje. En idioot dat je moet betalen voor iets waar je niet om vraagt.
Irritant gedoe Blond!

Ik zit weer op m'n werk. Gister m'n kamertje "ingericht"
Ik heb vrij van 5 mei. Waar ik werk is 5 mei standaard een vrije dag.
Fijn Yas!

Bij ons is het nu echt doorpezen op kantoor (althans, m'n collega's), ik niet
Goedemorgen!

Bedankt voor het duimen!

Yette, nee poes gaat helemaal uit haar dak als kat weer thuis komt, kat is al helaas meerdere keren

bij de DA geweest...ze gaan soms maandenlang vechten.

Dolfje, jij bent sowieso altijd vroeg wakker geloof ik toch?

En hoe gaat het trouwens met afvallen?

Oudblond, wat vervelend voor jullie dat jullie zo ver moeten rijden en nog moeten betalen ook.

Plakken jullie een leuk dagje aan?

Aza, werkse! Is je kamertje is gezellig geworden?

Yas, oh lekker vrij! Geniet ervan!

***Waarom kan ik niet als een normale mens 7-8 uurtjes achter elkaar slapen?!
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane, je zou als kater thuis is, met een handdoek poes wrijven en daarna met die handdoek kater. Als je dat een paar keer per dag doet, heeft Kater sneller de juiste geur voor poes
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 05 mei 2017 @ 10:20:

Jane, je zou als kater thuis is, met een handdoek poes wrijven en daarna met die handdoek kater. Als je dat een paar keer per dag doet, heeft Kater sneller de juiste geur voor poes

Bedankt voor je advies maar dit staat al in mijn stappenplan.

Sowieso alle adviezen zijn welkom!

Ik hoop dat hij naar huis mag!
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik hoop met je mee Jane.

Kamertje wordt gezellig. Moet nog wel m'n decoratie en wat kastjes neerzetten. Dan ga ik er echt m'n stekkie van maken <3. Mijn terugtrekplek.

Iemand enig idee waar ik een inklapbaar bureau kan halen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven