Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!

voor wie wil
quote:Solomio schreef op 04 mei 2017 @ 12:47:

[...]

Hé, das toevallig, mijn moeder zou vandaag ook jarig zijn. Kom hier opdat ik u zoen! Nou ja, knuffel.
Alle reacties Link kopieren
Zo, bezichtiging gehad. Was best mooi, mooie locatie enzo. Kan er in principe echt m'n plekje wel van maken.

Jammer dat ze zo ongeveer 4x het maandbedrag aan huur willen hebben voor ik er in kan/mag.
quote:Azarole schreef op 04 mei 2017 @ 13:15:

Zo, bezichtiging gehad. Was best mooi, mooie locatie enzo. Kan er in principe echt m'n plekje wel van maken.

Jammer dat ze zo ongeveer 4x het maandbedrag aan huur willen hebben voor ik er in kan/mag.Ai, heb je dat wel beschikbaar of kan het daarop afketsen?
quote:Solomio schreef op 04 mei 2017 @ 12:57:

[...]

Alle ex-Barrers mogen mijn halve ex-nick gebruiken hè. Ik ben niet zo moeilijk.Weet ik Mir, maar niet iedereen weet dat. Ik word er wel eens door anderen op gewezen of krijg een bezorgd PB'tje met de mededeling dat ik me heb versproken - en dan maak ik er dus maar weer Solo van voor iemand anders denkt dat er gestaft moet worden.

Jammer dat ze zo ongeveer 4x het maandbedrag aan huur willen hebben voor ik er in kan/mag.Is dat het waard? En zou je het evt. kunnen betalen? Lastig hoor....

Jammer dat ze zo ongeveer 4x het maandbedrag aan huur willen hebben voor ik er in kan/mag.

Heb je wat bedenktijd / andere bezichtigingen gepland?

Het lijkt me best een drempel om zo'n bedrag te vragen aan familie maar aan de andere kant... als je de maandelijkse lasten wel zelf kunt dragen (en het bedrag weer terugkrijgt met verhuizing of komende maanden kunt sparen/terugbetalen) wel een overweging..........

Geen idee wat ik zou doen trouwens.....
quote:yette schreef op 04 mei 2017 @ 13:20:

[...]

Weet ik Mir, maar niet iedereen weet dat. Ik word er wel eens door anderen op gewezen of krijg een bezorgd PB'tje met de mededeling dat ik me heb versproken - en dan maak ik er dus maar weer Solo van voor iemand anders denkt dat er gestaft moet worden.Haha, ik weet het via andere weg, maar zou het nooit durven gebruiken, nog geen derde!

[...]

Weet ik Mir, maar niet iedereen weet dat. Ik word er wel eens door anderen op gewezen of krijg een bezorgd PB'tje met de mededeling dat ik me heb versproken - en dan maak ik er dus maar weer Solo van voor iemand anders denkt dat er gestaft moet worden.Zeker nu, staffen is hot!
Jeetje, vier keer de huur? Is dat normaal, Aza?
Maandlasten zijn haalbaar. Dat lukt wel.

Maar die 4x aan familie (lees vader) vragen, dat wordt hem niet. Hij had een potje, maar wij gingen uit van 2/3x de huur.

Helaas iets meer dus .

Ach, ik had een kamer, dat is prima. Dan kan ik vandaar uit weer verder zoeken en sparen
Bedankt voor alle knuffels, wat voelt dat fijn!

terug voor iedereen die het nodig heeft!

Filee, wat lullig maar gelukkig ben je er weer!

Aza, djeesz wat vragen ze belachelijk veel!

***Ik heb gelukkig wat geslapen en werd wakker door DHL, heb afgelopen dagen wat

spullen gekocht omdat ik me zo verdrietig voel

Ik geef de schuld aan topic "Werkt product X echt
Prrrr, mauw miawwwww.
Oh ja. Kameroptie 1 had ik voorbij zien komen. Jammer van de eis bij de kamer van vandaag maar gelukkig heb je een alternatief
quote:Azarole schreef op 04 mei 2017 @ 13:23:

Maandlasten zijn haalbaar. Dat lukt wel.

Maar die 4x aan familie (lees vader) vragen, dat wordt hem niet. Hij had een potje, maar wij gingen uit van 2/3x de huur.

Helaas iets meer dus .

Ach, ik had een kamer, dat is prima. Dan kan ik vandaar uit weer verder zoeken en sparen Is het te lenen? Of is het dat nu ook weer niet waard.... Wat lastig zeg!
Het is het nou ook weer niet waard, althans, vind ik. .
quote:Solomio schreef op 04 mei 2017 @ 12:51:

[...]

Ik hoef geen knuffel hoor. Mijn moeder was al zo lang 'weg' voordat ze overleed dat ik er ook vandaag geen moeite meer mee heb.Nou, ik trek jouw knuffel in.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Azarole schreef op 04 mei 2017 @ 13:35:

Het is het nou ook weer niet waard, althans, vind ik. .Kijk, dan is het voor jou duidelijk, daar gaat het maar om
Ik doe vandaag trouwens een Bed-In. Ben doodmoe door alle gebroken nachten. Heb net wel even de ontbijtboel opgeruimd, maar ben weer lekker terug gekropen.
quote:yette schreef op 04 mei 2017 @ 13:48:

Ik doe vandaag trouwens een Bed-In. Ben doodmoe door alle gebroken nachten. Heb net wel even de ontbijtboel opgeruimd, maar ben weer lekker terug gekropen.

Rust lekker uit, Yet.

Ik ga vanmiddag vroeger naar huis, doe behoorlijk niets hier. En vanavond even naar mijn zus, waar ook andere zus + broertje (64, maar blijft broertje) van mijn moeder heen komen. Kan ik daarvoor nog even op de bank.

En morgen zon, potdomme!
Ik ga werken, daarna naar m'n pa. Bed halen en die in m'n kamer neerdroppen. Daar hing het nog vanaf. Dan waarschijnlijk dit weekend de grootste dingen al oververhuizen enzo :-D.
quote:Azarole schreef op 04 mei 2017 @ 13:55:

Ik ga werken, daarna naar m'n pa. Bed halen en die in m'n kamer neerdroppen. Daar hing het nog vanaf. Dan waarschijnlijk dit weekend de grootste dingen al oververhuizen enzo :-D.Hoop dat alles vlot verloopt!
Life is short. Eat dessert first.
Ik kom even zwaaien

Morgen al verhuizen Aza! Weliswaar naar een kamer maar toch weer een stap verder! Heb je hulptroepen?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Samen met een vriendin vandaag het bed in elkaar zetten.

Morgen met de kleding niet. Zaterdag en zondag (of alleen zondag) heb ik ook hulptroepen.

(Genoeg hulptroepen, nu alles een beetje out in the open ligt bij m'n beste vriendinnen en vader).
Succes en sterkte Azaatje!

[...]

Weet ik Mir, maar niet iedereen weet dat. Ik word er wel eens door anderen op gewezen of krijg een bezorgd PB'tje met de mededeling dat ik me heb versproken - en dan maak ik er dus maar weer Solo van voor iemand anders denkt dat er gestaft moet worden.

Mss moet ik mijn motto eens aanpassen.

Hoewel er wrsch steeds meer mobiel geforumd wordt en dan zie je geen motto.
Everything will be fine. Just not for you.
Week 21 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven