Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:marthe16 schreef op 05 mei 2017 @ 12:34:

[...]

Wordt die low-poo shampoo van Garnier wel verkocht in Nederland?Oh, sorry! Geen idee eigenlijk. Maar ik steek ook altijd de grens over voor al jullie producten. Jullie zijn hier ook welkom
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
quote:Jane-Ice schreef op 05 mei 2017 @ 12:27:

[...]

Nah, tijdens het opmaken vroeg ik hem wat hij van mijn nieuwe producten vind.

Gelukkig niet tijdens een date of zo

Haha die van mij is ook zo complimenteus of oplettend,

Heel ander kleurtje in mijn haar gedaan..

Zeg ik na 3!!!! dagen, zie je niets?

Ja andere kleur in je haar zag ik dagen geleden ook hoor

Of dat je net je bb crème opgedaan hebt en hij ineens zegt...Woww dit is wel een heel erg make-up hoofd hè
Als je wint heb je vrienden...
quote:marsssie schreef op 05 mei 2017 @ 12:39:

[...]

Haha die van mij is ook zo complimenteus of oplettend,

Heel ander kleurtje in mijn haar gedaan..

Zeg ik na 3!!!! dagen, zie je niets?

Ja andere kleur in je haar zag ik dagen geleden ook hoor

Of dat je net je bb crème opgedaan hebt en hij ineens zegt...Woww dit is wel een heel erg make-up hoofd hè Aaah
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Dollycat schreef op 05 mei 2017 @ 11:56:

[...]

Vitamine E shampoo en crèmespoeling van dr. Organic. Doe wanneer je de shampoo in je hand hebt gedaan, er 1 of 2 druppeltjes Tea tree olie (let op dat je de goede variant neemt, niet die voor geurlampjes gebruiken) doorheen. Bij je crèmespoeling ook. Bij mij heeft het wonderen verricht. Als je Tea tree olie niet lekker vindt ruiken, kun je wellicht ook een andere olie proberen (argan, amandel?) maar daar heb ik geen ervaring mee.

Dank voor je bericht. Welke Tea tree olie gebruik jij, want er zijn idd veel verschillende. Van goedkoop bij Kruitvat tot iets duurder bij Holland en Barret

Jane jazeker wel, maar ik ben pas later dingen gaan opschrijven, want dit topic gaat zo snel. Ik ben benieuwd naar die Hot en Smooth spray, laat jij nog even weten hoe die bevat?

Dit topic is geweldig. Mijn man belde net, er is alweer een pakketje binnen, doe je even rustig met bestellen. Ja hoor schat zei ik - maar ondertussen -
Die Mane & Tail shampoo is toch wel raar.....

Na de eerste keer wassen vorige week had ik een volle krullenbos.

En nu, na de laatste twee keer wassen weer glibberhaar bijna zonder krul.

Ik was mijn haar om de drie dagen. Misschien heb ik teveel shampoo gebruikt, want het schuimt niet heel erg.

Ga het morgen nog een keer proberen met een klein beetje shampooo.
Sinds ik de shampoo gebruik in combi met de sea salt spray van Etos en de andere dag droogshampoo van batist heb ik me daar toch een giga volle bos!!
Ja, die Batiste droogshampoo is geweldig, maar het leek me fijn om zonder te kunnen.
quote:Frietmetmayo schreef op 05 mei 2017 @ 13:58:

Sinds ik de shampoo gebruik in combi met de sea salt spray van Etos en de andere dag droogshampoo van batist heb ik me daar toch een giga volle bos!!Ik krijg van alle producten die je noemt een lelijke droge bos stro en ook nog giga jeuk! Haha, het verschilt kennelijk nogal van persoon tot persoon.
De reactie van Kruidvat op de triethanolamine in de Lash serum:

De Lash Serum is een cosmetisch product dat moet voldoen aan de cosmeticawetgeving. Dat betekent dat zowel de ingredienten als het product zelf moet voldoen aan de strenge veiligheidsnormen.

U kunt er van uit gaan dat het product veilig voor gebruik is.
Keep on, keep keepin' on....
Ik heb Mane & tail nu een paar Kerr gebruikt en ik ben echt blij! Mijn haren zitten veel mooier en meer volume.

Mijn man maakte gisteren deze opmerking vanuit het niets..,

' vroeger was je echt knap, maar nu ben je op je mooist!'

Misschien is het de combinatie van nieuwe shampoo, wimper serum en zelfbruiner.

(Wel goed voor m'n ego )
mag ik die kortingscode van drogistplein misschien
Lorem Ipsum
quote:Frietmetmayo schreef op 05 mei 2017 @ 13:58:

Sinds ik de shampoo gebruik in combi met de sea salt spray van Etos en de andere dag droogshampoo van batist heb ik me daar toch een giga volle bos!!Heb je de normale of de deep conditioning ?
quote:Pretzel66 schreef op 05 mei 2017 @ 15:59:

[...]

Heb je de normale of de deep conditioning ?De normale
quote:Jane-Ice schreef op 05 mei 2017 @ 12:12:

[...]

Dat zeker en helemaal als je 5 dagen vrij bent van werk en verdrietig bent!

Oooow, dat is een "dodelijke" combinatie .

Wel fijn dat je nu een beetje afleiding krijgt dan .
quote:gemini2009 schreef op 05 mei 2017 @ 15:41:

Ik heb Mane & tail nu een paar Kerr gebruikt en ik ben echt blij! Mijn haren zitten veel mooier en meer volume.

Mijn man maakte gisteren deze opmerking vanuit het niets..,

' vroeger was je echt knap, maar nu ben je op je mooist!'

Misschien is het de combinatie van nieuwe shampoo, wimper serum en zelfbruiner.

(Wel goed voor m'n ego )

Wat lief van je man , maar zo te horen heb je ook een complete metamorfose ondergaan .

Ben erg benieuwd naar de Mane & tail shampoo en conditioner, de meningen zijn zo verdeeld. Heb ze zojuist ontvangen en ga ze binnenkort ook proberen.

Even gemist, maar welke zelfbruiner heb je gebruikt?
quote:Jejoue schreef op 04 mei 2017 @ 16:45:

[...]

Bedankt voor de moeite!Er is vanaf maandag weer een actie bij DIO drogist van Trind. Alleen is het nu "maar" 25% korting.
Ben de folders van komende week aan het doornemen.

Bij Etos 50 ml Elizabeth Arden 8 hour cream voor € 12,50. Daar heb ik vlg. mij over gelezen in dit topic.

Wimperserum van Kruidvat voor € 7,99.
Pffff, die shampoo doet voor mij niks bijzonders, van de wimperserum zie ik na 6 weken geen bal verschil en de Vitis tandpasta helpt ook niks.

Ik heb eind vorig jaar een IPL Lumea gekocht (en rib uit m'n lijf) en die doet ook niks voor me.
quote:TinPanAlley schreef op 05 mei 2017 @ 16:51:

Pffff, die shampoo doet voor mij niks bijzonders, van de wimperserum zie ik na 6 weken geen bal verschil en de Vitis tandpasta helpt ook niks.

Ik heb eind vorig jaar een IPL Lumea gekocht (en rib uit m'n lijf) en die doet ook niks voor me. Ahhhh dit vind ik zo sneu voor je! wordt je helemaal enthousiast gemaakt en werkt niks voor je.

Ik heb eind vorig jaar een IPL Lumea gekocht (en rib uit m'n lijf) en die doet ook niks voor me. Je zou er bijna depressief van worden, maar niet doen hoor! Het zijn maar uiterlijkheden en dit betekent dat bij jou alles al "perfect" was en er niets meer te verbeteren valt

Ik heb eind vorig jaar een IPL Lumea gekocht (en rib uit m'n lijf) en die doet ook niks voor me. He je kunt het ook zo zien er is vast niks meer aan je te verbeteren,en ben je al perfect van jezelf.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
quote:TS_76 schreef op 04 mei 2017 @ 13:00:

[...]Misschien mosterd, maar ik moet nog zoveel doorlezen, dus tussendoor een antwoord op je vraag: mijn moeder heeft echt heftige psoriasis en dat zit inderdaad (ook) helemaal rond haar haargrens. Zij heeft al van alles geprobeerd en niets helpt, echter heeft ze wél goede ervaring met die havershampoo van Garnier. Haar hoofdhuid wordt er veel rustiger van, zelfs haar kapster viel het op.Is je moeder wel eens naar een dermatoloog geweest? Dermatologen kunnen psoriasis heel goed behandelen.
Vandaag weer die ooggel opgesmeerd, mmm...volgens mij voelen rondom mijn ogen wat zachter aan maar ik zie echt geen verschil.

Vitis is super, lekker fris en gebit voelt ook schoner aan en volgens mij zag ik wel wat verschil.

L'oreal steilspray, geen verschil dan wat ik normaal gebruik (Gurl gliss)

Volgende keer ga ik het uitproberen met een stijltang, net alleen maar geborsteld.

Olaz serum is oke maar ik ken veel betere.
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Jane-Ice schreef op 05 mei 2017 @ 21:52:

Olaz serum is oke maar ik ken veel betere.Heb je deze? https://www.bol.com/nl/p/ ... htcreme/9200000005556990/

De andere serums van Olaz vind ik niet zoveel verschil maken maar deze wel, zeker in combinatie met vitamine c poeder. Alleen zou ik er nooit deze prijs voor betalen maar minimaal de helft.

Wel ben ik benieuwd wat je beter serums vind. Zelf vind ik de ANR van Estee Lauder fijn maar veels te duur.
Ook hier van alles geprobeerd n.a.v. dit topic.

Revitalash: nu 5 weken bezig en ik zie geen verschil. Is dit bij anderen ook zo? Moet ik langer doorgaan of kan ik nu wel stoppen?

Paardenshampoo en conditioner: Shampoo maakt mijn haar tijdens het wassen als touw. De conditioner is wel fijn. Nadat ik mijn haar gestyled heb, heb ik geen droge, pluizige punten meer. Ik probeer nu een andere shampoo samen met de conditioner.

Ooggel van Olaz: vanmorgen gekocht, het plakt nogal, ook als het opgedroogd is. Doe ik iets fout? Ik zie er wel frisser uit. Of het is wishful thinking .

De Vitis vind ik erg fijn. Mijn tanden zien er na een week frisser uit. Ik heb nog wel wat vlekjes (van het roken), ik hoop dat deze ook verdwijnen.

De gladmakende spray in die roze spuit: fantastisch. Mijn haar blijft dagen glanzend en glad.

Mijn tip voor dames met een droge schilferige gezichtshuid: de BB cream met primer van Pupa Milano. De eerste crème die heel naturel oogt, hydrateert, SPF bevat en voor mij heel belangrijk: maakt schilfers niet extra zichtbaar of erger, zoals bij andere foundations of BB creams.

Ik gebruik daarnaast de Mac Strobe Cream. Een soort parelmoer crème, die je gebruikt om gezichtsdelen te highlighten. Sinds ik dit gebruik (op konen, neus, onder wenkbrauwen) krijg ik regelmatig te horen dat ik er "stralend" uit zie. Hahaha, ja me dunkt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven