Ben ik zwanger?

11-04-2017 18:25 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-05-2017 12:28
Reden: OP verwijderd, passende maatregelen genomen. Mvg, Moderator Viva
% gewijzigd
quote:Filee schreef op 11 april 2017 @ 19:05:

Wel apart dat mensen zich speciaal aanmelden hier met de vraag of ze zwanger zijn.Jeeejtje... wat is dit nou weer voor een opmerking. Dit is een forum waar ik me kan aanmelden en mijn vraag kan doen.
quote:83angel schreef op 11 april 2017 @ 19:29:

Hier meteen na de miskraam weer zwanger. Zelfs nog een test 2 weken na de miskraam gedaan die wit was. 2 weken later zwangerschapstest en een heel licht streepje die wel donkerder wee. Ik durfde het ook pas te geloven toen ik mijn eerste echo had.

Gefeliciteerd met hè zwangerschapAch wat fijn voor jullie! Gefeliciteerd en bedankt voor je lieve reactie
quote:Westworld schreef op 11 april 2017 @ 19:43:

Je bent zwanger hoor, gefeliciteerd!!Ik denk het ook, bedankt!!!
Bah wat zitten er onaardige reacties tussen. Vind je het een vervelend onderwerp, klik dan dit topic niet aan. Vind je het een rare vraag, dan klik je gewoon weer weg. De 'ga googelen' opmerking vind ik persoonlijk al helemaal achterhaald, vrijwel alle vragen die op een fora gesteld worden, kan je ook beantwoorden d.m.v. Google.

TO, ik denk inderdaad dat je zwanger bent! Het lijkt mij niet logisch dat het hormoon van de vorige zwangerschap nog in je lichaam zit. Dus een voorzichtige gefeliciteerd :-]!
quote:Zoraa schreef op 11 april 2017 @ 20:12:

Bah wat zitten er onaardige reacties tussen. Vind je het een vervelend onderwerp, klik dan dit topic niet aan. Vind je het een rare vraag, dan klik je gewoon weer weg. De 'ga googelen' opmerking vind ik persoonlijk al helemaal achterhaald, vrijwel alle vragen die op een fora gesteld worden, kan je ook beantwoorden d.m.v. Google.

TO, ik denk inderdaad dat je zwanger bent! Het lijkt mij niet logisch dat het hormoon van de vorige zwangerschap nog in je lichaam zit. Dus een voorzichtige gefeliciteerd :-]!Bedankt voor je lieve reactie. Ik ben hier nieuw en dacht in eerste instantie wat voor een nare reacties (sommige). Dit is een forum en je mag toch vragen wat je wil vragen. Daar is deze forum voor. Het ging er mij meer om om ervaringen te delen. Ik heb echt een nare periode gehad met onzekerheden.. en ik ben nu weer bang, bang om hetzelfde mee te maken. Maar goed we blijven positief ik ga morgen de verloskundige benaderen en daarna zien we weer verder.
Gefeliciteerd !

En veel succes morgen !
Volgens mij word je sowieso niet ongesteld als je nog hcg in je lijf hebt.. dus ik denk ook dat je weer zwanger bent
~ It takes a rad mama to be a father too ~
quote:bam_1984 schreef op 11 april 2017 @ 21:10:

Volgens mij word je sowieso niet ongesteld als je nog hcg in je lijf hebt.. dus ik denk ook dat je weer zwanger bent

Klopt, je wordt alleen na eisprong ongesteld en krijgt eisprong pas als je niet teveel hcg meer hebt.

quote:Zoraa schreef op 11 april 2017 @ 20:12:

Wat betreft de nare reacties en mijn eerdere reactie: er is een speciaal algemeen ben ik zwanger topic. Dus mensen die met deze titel/vraag een nieuw topic openen hebben niet goed gelezen, dat is soms best wel irritant. Bovendien kan niemand hier zeggen of iemand zwanger is.
anoniem_335401 wijzigde dit bericht op 11-04-2017 21:53
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Lieve meid, je hcg is echt allang je lichaam uit. Je bent dus zwanger! Ik wens je een mooie zwangerschap toe en een gezond kindje
Ik wil komen en weer gaan. Ik wil leven, niet bestaan.
quote:Luna_ schreef op 11 april 2017 @ 21:51:

[...]

Klopt, je wordt alleen na eisprong ongesteld en krijgt eisprong pas als je niet teveel hcg meer hebt.

[...]

Wat betreft de nare reacties en mijn eerdere reactie: er is een speciaal algemeen ben ik zwanger topic. Dus mensen die met deze titel/vraag een nieuw topic openen hebben niet goed gelezen, dat is soms best wel irritant. Bovendien kan niemand hier zeggen of iemand zwanger is.Er kan misschien wel een algemene topic zijn, maar daar kom je meestal niet aan je antwoord. Ik vind het gewoon een beetje jammer. Als je het irritant vind reageer je toch niet en klik je het weer weg. Natuurlijk kan niemand dat zeggen maar wel hun ervaringen delen.. en elkaar steunen en hoop geven.
quote:Hormonster1982 schreef op 11 april 2017 @ 21:51:

Lieve meid, je hcg is echt allang je lichaam uit. Je bent dus zwanger! Ik wens je een mooie zwangerschap toe en een gezond kindje Ik hoop het!!! Erg spannend dit ik ga morgen de verloskundige bellen ben benieuwd. Bedankt voor je lieve reactie
quote:Meme15156 schreef op 11 april 2017 @ 20:54:

Gefeliciteerd !

En veel succes morgen !Bedankt!!
De verloskundige is gebeld..

Wacht met spanning op antwoord
Dames.. even voor degene die het willen volgen,

Ik ben indd zwanger heb gisteren een echo gehad.. en het is weer mis. Alweer een miskraam. Ik baal zo erg, daar gaan we weer.
Oh, wat naar zeg. Natuurlijk baal je daarvan, weer slecht nieuws. Veel sterkte, ik weet hoe het is helaas.
Je moet niet alles geloven wat je denkt
quote:botanietje schreef op 05 mei 2017 @ 18:25:

Oh, wat naar zeg. Natuurlijk baal je daarvan, weer slecht nieuws. Veel sterkte, ik weet hoe het is helaas.

Balen he! Hoe is het bij jou verlopen?

Hoop dat je nu een prachtig kindje hebt
quote:xKim schreef op 05 mei 2017 @ 18:30:

[...]

Balen he! Hoe is het bij jou verlopen?

Hoop dat je nu een prachtig kindje hebtHeb ook even in je nieuwe topic gereageerd, daar staat het wat uitgebreider. Helaas ben ik sindsdien nog niet zwanger geworden, dus prachtige kindjes laten nog even op zich wachten.
Je moet niet alles geloven wat je denkt
quote:xKim schreef op 11 april 2017 @ 22:10:

[...]

Er kan misschien wel een algemene topic zijn, maar daar kom je meestal niet aan je antwoord. Ik vind het gewoon een beetje jammer. Als je het irritant vind reageer je toch niet en klik je het weer weg. Natuurlijk kan niemand dat zeggen maar wel hun ervaringen delen.. en elkaar steunen en hoop geven.Wordt altijd heel snel geantwoord.
quote:Luna_ schreef op 05 mei 2017 @ 18:39:

[...]

Wordt altijd heel snel geantwoord.Fijn toch
quote:botanietje schreef op 05 mei 2017 @ 18:36:

[...]

Heb ook even in je nieuwe topic gereageerd, daar staat het wat uitgebreider. Helaas ben ik sindsdien nog niet zwanger geworden, dus prachtige kindjes laten nog even op zich wachten.Sterkte! Ik hoop dat je binnenkort een mooie zwangerschap zult hebben.
Wat naar voor je! Ik weet helaas uit ervaring hoe het voelt: heb ook meerdere miskramen gehad. Uiteindelijk is het goedgekomen, maar zolang je erin zit is het verschrikkelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven