Wie stopt er deze maand met de pil??
donderdag 5 februari 2009 om 15:46

donderdag 5 februari 2009 om 16:24
Ik kreeg te horen dat je het beste eerst weer je eigen menstruatiecyclus op gang kunt brengen en te zorgen dat de hormonen van de pil uit je lijf zijn, zodat je én beter kunt uitrekenen wanneer je precies zwanger bent geworden en omdat je anders een grotere kans op een meerling hebt...
tuurlijk iedereen die zwanger wil worden mag meepraten.. of die andere opmerkingen heeft..
tuurlijk iedereen die zwanger wil worden mag meepraten.. of die andere opmerkingen heeft..
donderdag 5 februari 2009 om 17:20
Dat advies heb ik ook gehad hoor Isa, eerst even andere conceptie gebruiken tot je weer "natuurlijk" menstrueert en pas daarna beginnen met proberen. Dus advies van Parnell is niet zo wijs als ik luister naar mijn huisarts, apotheek en diverse websites over zwanger worden geloof ik.
Slik je wel al foliumzuur? Kun je het beste gelijk mee beginnen zodra je stopt. Wij zijn nu 4 maanden bezig met proberen, laatse maand veel ziek geweest dus we gaan er weer voor vanaf volgende maand.
veel plezier en succes
Slik je wel al foliumzuur? Kun je het beste gelijk mee beginnen zodra je stopt. Wij zijn nu 4 maanden bezig met proberen, laatse maand veel ziek geweest dus we gaan er weer voor vanaf volgende maand.
veel plezier en succes

donderdag 5 februari 2009 om 22:42
Hey poffertje en fladder zo te horen zijn jullie de meiden die ook pas net gaan proberen...
ik vind het ook superspannend! hebben jullie het al mensen verteld dat jullie zijn gestopt met de pil??
DoubleDutch ik begin morgen met de foliumzuur. zelf heb ik ergens het niet reeele idee dat ik binnen 2 maanden zwanger ben ofzo.. en dat ik wel even kan plannen wanneer het me het leukst lijkt om een kindje te krijgen (net voor de zomer ofzo) :S maar begrijp dat er zelfs nog niets aan de hand is als je binnen een jaar nog niet zwanger bent!
ik vind het ook superspannend! hebben jullie het al mensen verteld dat jullie zijn gestopt met de pil??
DoubleDutch ik begin morgen met de foliumzuur. zelf heb ik ergens het niet reeele idee dat ik binnen 2 maanden zwanger ben ofzo.. en dat ik wel even kan plannen wanneer het me het leukst lijkt om een kindje te krijgen (net voor de zomer ofzo) :S maar begrijp dat er zelfs nog niets aan de hand is als je binnen een jaar nog niet zwanger bent!
vrijdag 6 februari 2009 om 11:41
Ontpillen is inderdaad onzin. Waarom zou je je aan dat soort regeltjes houden als je verder gewoon gezond bent en zwanger wil worden. Als je lijf niet ´ontpilt´ is word je dan ook niet zwanger?En wat als je wel meteen zwanger bent? Is je lijf dan wel of niet ontpilt? Kortom, ik zou gewoon lekker ervoor gaan!
Niet vervelend bedoeld hoor! Maar gewoon even kritiek op al die regels die er altijd komen kijken bij het zwanger worden, zwanger zijn, het bevallen en dan ook nog eens een baby hebben....Volg je gevoel!
(ontpillen is naar mijn idee géén gevoel)
Niet vervelend bedoeld hoor! Maar gewoon even kritiek op al die regels die er altijd komen kijken bij het zwanger worden, zwanger zijn, het bevallen en dan ook nog eens een baby hebben....Volg je gevoel!
(ontpillen is naar mijn idee géén gevoel)
vrijdag 6 februari 2009 om 12:52
poffertjes: heel herkenbaar! ik heb het aan mijn vriendinnen verteld en aan een collega..en wat laten doorschemeren bij mijn schoonmoeder. voor mijn eigen moeder wil ik het juist helemaal als een verassing laten komen
ik kan wel heel moeilijk mijn mond houden!
daarbij ben ik net gestopt met roken en gaan we de zolder verbouwen en een nieuwe auto kopen.. dus de omgeving heeft wel zo'n vermoeden
moet jij nog veel regelen in/om het huis??
ik kan wel heel moeilijk mijn mond houden!
daarbij ben ik net gestopt met roken en gaan we de zolder verbouwen en een nieuwe auto kopen.. dus de omgeving heeft wel zo'n vermoeden
moet jij nog veel regelen in/om het huis??
vrijdag 6 februari 2009 om 13:15
Hoi Isa,
Gelukkig niet veel meer regelen.. stel dat het gaat lukken dan alleen het kamertje verbouwen... Maar verder zijn we er klaar voor!
Heb ook al veel spullen van schoonzus gekregen. Die wilde het graag kwijt en ik wilde het wel hebben, want je weet maar nooit.
Leuk hoor allemaal... en ik denk ook wel dat er mensen een vermoeden hebben. Tja toch de leeftijd en steeds geinteresseerder... zelfs vriendlief die het leuk vind om op kraamvisite te gaan
x
Gelukkig niet veel meer regelen.. stel dat het gaat lukken dan alleen het kamertje verbouwen... Maar verder zijn we er klaar voor!
Heb ook al veel spullen van schoonzus gekregen. Die wilde het graag kwijt en ik wilde het wel hebben, want je weet maar nooit.
Leuk hoor allemaal... en ik denk ook wel dat er mensen een vermoeden hebben. Tja toch de leeftijd en steeds geinteresseerder... zelfs vriendlief die het leuk vind om op kraamvisite te gaan
x
vrijdag 6 februari 2009 om 14:51
quote:Isa22 schreef op 05 februari 2009 @ 22:42:
my god, laat deze gedachte aub gaan!
tel je zegeningen als je zo gelukkig mag zijn, maar wees niet teleurgesteld als het er helemaal niet op lijkt! ik bedoel, je zegt nu wel dat je weet dat het een jaar kan duren maar tegelijkertijd schrijf je dat je dit niet verwacht, de deksel komt in tussentijd vast een keer hard aan als dit wel het geval is. Niemand zal het weten!
succes natuurlijk en ik hoop op een snelle en voorspoedige zwgsch
my god, laat deze gedachte aub gaan!
tel je zegeningen als je zo gelukkig mag zijn, maar wees niet teleurgesteld als het er helemaal niet op lijkt! ik bedoel, je zegt nu wel dat je weet dat het een jaar kan duren maar tegelijkertijd schrijf je dat je dit niet verwacht, de deksel komt in tussentijd vast een keer hard aan als dit wel het geval is. Niemand zal het weten!
succes natuurlijk en ik hoop op een snelle en voorspoedige zwgsch
vrijdag 6 februari 2009 om 18:55
vrijdag 6 februari 2009 om 19:03
Dan ben een stukje jonger dan dat ik ben. Niet dat dat wat uitmaakt natuurlijk....
Voor mij de eerste keer.. en hoe stom het klinkt.. kan niet wachten. Maar als je alle dingen leest en hoort, dan wordt je bijna bang om te hopen dat het snel lukt! Maar I will keep my fingers crossed.
En voor jou? Ook de eerste keer? En hebben jullie er lang over nagedacht?
x
Voor mij de eerste keer.. en hoe stom het klinkt.. kan niet wachten. Maar als je alle dingen leest en hoort, dan wordt je bijna bang om te hopen dat het snel lukt! Maar I will keep my fingers crossed.
En voor jou? Ook de eerste keer? En hebben jullie er lang over nagedacht?
x
vrijdag 6 februari 2009 om 20:26
Hey poffertjes ik zag dat je vrienden wil worden.. maar weet niet echt hoe dit werkt
kunnen we niet berichten via hyves ofzo??
Nee voor mij maakt het in ieder geval niet uit!
jaa voor mij ook de eerste keer.
Ik wilde altijd wel al beetje jong moeder, maar was eigenlijk nog volop aan het stappen en ook stapvakanties met vriendinnen enzo.. dat was voor mij de grootste reden om te wachten.. wilde eigenlijk nog 1x op een stapvakantie om het af te sluiten..
mijn vriend wilde al langer een kindje,maar hij wachtte af tot ik er aan toe zou zijn.. nu een goede vriendin van mij zwanger is en steeds meer vrienden van mijn vriend begon het toch wel erg te kriebelen!
en hoelang lopen jullie al met deze wens rond???
Sterretje tuurlijk schrijf gezellig mee
hoelang heeft het bij jou geduurd voordat je zwanger was bij de eerste??
kunnen we niet berichten via hyves ofzo??
Nee voor mij maakt het in ieder geval niet uit!
jaa voor mij ook de eerste keer.
Ik wilde altijd wel al beetje jong moeder, maar was eigenlijk nog volop aan het stappen en ook stapvakanties met vriendinnen enzo.. dat was voor mij de grootste reden om te wachten.. wilde eigenlijk nog 1x op een stapvakantie om het af te sluiten..

mijn vriend wilde al langer een kindje,maar hij wachtte af tot ik er aan toe zou zijn.. nu een goede vriendin van mij zwanger is en steeds meer vrienden van mijn vriend begon het toch wel erg te kriebelen!
en hoelang lopen jullie al met deze wens rond???
Sterretje tuurlijk schrijf gezellig mee
hoelang heeft het bij jou geduurd voordat je zwanger was bij de eerste??