Zwanger met digitale clear blau, negatief met bloedtest.

05-02-2009 17:03 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik heb totaal verbaast overdonderd, en terleurgesteld.

Ik had afgelopen zaterdag positieve clearblau met tekst zwanger.

Maandag had ik nog een test van etos er liggen en die ook gebruikt om het nogmaals te zien ter bevesteging die was negatief. Daarna met andere urine nogmaals clear blau test gedaan, tekst zwanger.

Ik heb er een foto gemaakt omdat de tekst er nog in stond.

Vrijdag 30 januari was mijn Nod-dag.

Ga ik vanochtend naar de huisarts om te bevestigen, en om het over de medicijnen die ik gebruik voor de astma heb na te vragen over wel of dan niet te gebruiken.

Is tot mijn grote verbazing de test negatief, niet nul komma nul geen streepje. Ik moest van haar maar bloed laten prikken.

Heb ik zonet de uitslag gekregen negatief, waarde onder 10.

Het zegt me niet veel, maar duid niet op een zwangerschap.

Als ik maandag nog niet ongesteld ben doen we weer een test en anders maar weer bloed laten prikken.

Nou ik ben totaal verbaast snap er geen zikkepit van, wie heeft dit ooit mee gemaakt.

Het is net of ik de clear blautest verzonnen heb, had hem ook niet mee genomen.

Mijn cyclus is normaal 24,25,26 of 27 dagen en dat is al jaren zo.

Nooit lange cylcus gehad van over de 30 dagen.

Het is vandaag dag 32 overigens.

Groetjes Ana
Misschien een vroege miskraam?

Soms is het streepje zo dun dat je hem met het blote oog niet echt kunt zien. Als je de test uit elkaar haalt en het stripje inscant, kun je door het contrast te verhogen in photoshop kijken of er wel een streepje was (heb ik gisteren geprobeerd - het werkt ).

In ieder geval een dikke knuffel
anoniem_69819 wijzigde dit bericht op 05-02-2009 18:50
Reden: *schaam*
% gewijzigd
Ik heb wel eens een gewone test gedaan positief en toen de digitale die helemaal niks weergaf.... neem de test anders mee om te laten zien.

Idd onder de 10 is niet zwanger. 10-30 is de eerste week... wacht nog een weekje af en dan weer bloedprikken, dat is gewoon het betrouwbaarst.
Verwarrend. Het is voor mij al heel lang geleden(mijn dochter is bijna18) maar ik herinner me dat Clear Blue veel eerder uitslag positief gaf dan de test die bij de huisarts gebruikt werd. Thuis wel zwanger, bij dokter niet. Uiteindelijk bleek ik dus wel zwanger. Ik hoop dat het bij jou ook het geval is en dat je gewoon lekker zwanger bent. Je hebt aan mij misschien niet veel, omdat ik die digitale tests nooit gehad heb.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Ik heb alle testen nog, en het is nog steeds zichtbaar.

2 testen van clear blau zwanger, en 1 foto met bewijs.

Het is ook geen wazig streepje gewoon goed zichtbaar, hoefde het niet tegen het licht te houden. En de tekst komt in het scherm daar zit toch echt geen knopje bij van dat dat zelf ingedrukt kan worden.

ik ben zo overdonderd door dit sorry hoor maar pfff dis niet leuk.

Ik had afgelopen jaar 2 miskramen gehad met 2 curretages. Dus was opgelucht dat ik weer zwanger was.
18 jaar terug das ook lang geleden, toen was er misschien 1 merk te koop in de winkel. Bedankt voor je info.
Please Relax, Anastacia. Het is echt niet uitgesloten dat je zwanger bent. Misschien heeft alles nog wat tijd nodig. Je bent nu een paar dagen overtijd en probeer niet in de stress te schieten, al begrijp ik goed dat dit verwarrend voor je is. Probeer het alsjeblieft even naast je neer te leggen en doe volgende week een nieuwe test.

Je kunt wel snel willen testen, maar dat beinvloedt de realiteit van wel of niet zwanger zijn natuurlijk niet. Ik weet hier niet zoveel van hoor, herinner me alleen wel als de dag van gisteren dat ik na 4 weken zwanger te zijn nog steeds een negatieve uitslag kreeg. Daarna was ik het spuugzat, voelde me heel zwanger en heb de testen in de vuilnisbak gegooid. Na 6 weken naar de huisarts gegaan en hem nog eens laten testen. En ja hoor, ik was zwanger. Soms is het zwangerschapshormoon niet snel zichtbaar, maar dat betekent natuurlijk niet dat je NIET zwanger bent. Ik begrijp ook goed dat je het zo snel mogelijk wil weten en dat deze situatie verwarrend voor je is. Maar met een beetje geduld weet je heeeeel snel waar je aantoe bent. Met het onderwerp geduld kun je ook alvast oefenen, zodra je eenmaal zwanger en daarna moeder bent, wordt het begrip GEDULD iets onmisbaars!
Zwangerschap lijkt me wel redelijk uitgesloten, bloedtest is nog nauwkeuriger dan een urinetest. Het kan gewoon niet dat in het bloed de waarde onder 10 is en dat de clear blue dan uitslaat. Het komt wel voor dat die clear blue fout positief testen. Zeker bij hormonale wisselingen.
Er waren toen wel meer merken bij de drogist, maar toen al hoorde ik ook van anderen dat Clear Blue net iets eerder een positieve uitslag gaf dan de andere tests.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Ik ben al moeder hoor, ik heb een dochter van 3 jaar.
Knuffel Ana. Het is allemaal wat.
quote:Anastacia 34 schreef op 05 februari 2009 @ 17:36:

Ik ben al moeder hoor, ik heb een dochter van 3 jaar.Dan weet je dus wat geduld is
Na 2 miskramen en 2 curretages is het ook allemaal heel emotioneel, kan ik me zo voorstellen.

Bij deze en ik hoop dat je toch zwanger blijkt te zijn.
Een hele dikke knuffel voor jou in deze verwarrende tijd!!!

Geen idee of de hcg nog kan stijgen in je bloed deze week. Weet daar niet zoveel van. Maar ik ga voor je duimen!!
Het kan zijn dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden, maar dat het niet is doorgegroeid. Dan is het hcg onder de 10, maar dan kan een eerdere zwangerschapstest wel al positief hebben aangegeven.

Ik heb ook eens een hcg van 6 gehad, bleek een niet doorgegroeide bevruchting te zijn. Dat is ook de reden dat ik nooit een gewone test doe, maar altijd de bloedtest afwacht. Maar ik werd dus wel ongesteld een paar dagen te laat. Jij niet toch?
Nee morgen al week over tijd. En ik ben nooit overtijd.

Heb hele regelmatige cyclus,

Mijn man en ik zijn zo verbaast, en ontdaan dit hadden we gewoon niet verwacht. Ik had ook al een echo afspraak gemaakt bij de gyn op 24 februari. Ik zou dan echo krijgen met 7 weken ivm met de eerdere miskramen.

Ik ging meer naar de huisarts heen om haar het nieuws te vertellen, en te bevestigen. En over de puffers en andere medicijnen te hebben die ik nu nog gebruik.

Wij snappen er echt niets van dit is gewoon bizar. Ik ga wel van uit dat ik ongesteld moet worden. Maar de huisarts zei dat ik zelfs niet eens zwanger ben geweest deze cyclus daar was zelf de hcgwaarde onder de 10 te laag voor zegt ze.

Maar ja ze is geen gyn.
Ik heb het ook ooit meegemaakt. Positieve clearblue (ook zo'n digitale) en ook een negatieve bloedtest. Ik was helaas ook echt niet zwanger, maar een maandje later wel.

Duim voor je dat je snel een echte positieve test vast mag houden. (gewoon een goedkope kruidvat test kopen, zeker zo betrouwbaar...)
Een maand later pas ongesteld??

Das wel erg lange cyclus dropneusje?

Has jij altijd een onregelmatige cyclus dan?
Denk dat dropneusje bedoeld dat ze een maand later wel zwanger is geworden.

Succes Anastacia, die onzekerheid is niet leuk.
Gatsie, Anastacia, wat een onzekere toestand waarin je verkeert. Ieder uur tot de uitslag duurt dan lang hè? Ik hoop voor je dat je óf heel erg snel ongesteld wordt óf maandag bloed mag prikken met een positieve uitslag. Liefst het laatste natuurlijk!

Want ik weet hoe killing die dagenlange onzekerheid kan zijn...
naski ze heeft al uitslag, negatief.
Naski waarde is onder de 10 zei huisarts ben niet eens zwanger geweest volgens haar.

Moet nu dus afwachten tot ik ongesteld word en anders maandag naar huisarts voor nieuwe testen.

En voor alle duidelijkheid nog nooit over tijd geweest, en dan ook nog een positieve zwangerschapstest.
O, sorry, ik dacht echt dat er nog hoop was. Ik had het wel goed gelezen, maar niet goed begrepen blijkbaar. De waarde van de arts is dus echt definitief en de clear blue telt dus niet?

Ze zeggen altijd wel dat die testen voor 99,9% werken, maar schijnbaar hoor jij dan op de één of andere manier bij die 0,1% waarbij de test niet betrouwbaar is.

Och meid, nogmaals sorry en een dikke knuffel,

Naski.
Hoi,

Je kent me niet, maar wil toch even reqgeren. De vorige keer dat ik zwanger was had ik eerst een thuistest gedaan en die was negatief. Omdat ik dmv vruchtbaarheidsbevorderende medicijnen bij de gyn werdt behandeld hebben we meteen hCG geprikt. Die eerste waarde was 19,2

Volgens mijn gyn ben je zwanger als je hCG hoger is dan 1.

Een waarde van 10 betekent dus wel degelijk dat je zwanger bent (geweest). Helaas zou het zo kunnen zijn dat de bevruchting niet heeft doorgezet. Dus je hCG was in eerste instantie hoog genoeg om een positive clear blue test te geven, maar daarna is de waarde gedaald. Misschien omdat de bevruchting dus niet heeft doorgezet. In mijn geval steeg de waarde niet goed genoeg door en kreeg ik een miskraam. Binnen 3 dagen was mijn waarde gedaald van 70 naar 5,6.

Dan zou je dus binnenkort wel een bloeding moeten krijgen.

Omdat ik zelf weet hoe erg het is om een miskraam te krijgen hoop ik dat ik ongelijk heb en je volgende bloedtest een goed resultaat zal laten zien!!!!

Sterkte!!!!
He bah wat naar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven