Hij doet koud.

06-05-2017 20:00 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn vriend en ik nemen voor 3 weken een pauze. Nu is het niet voor mij, maar voor hem. Het is nogsteeds aan. Hij doet dus sinds dat het in is gegaan onaardig en koud tegen mij, terwijl die tegen andere mensen hartstikke aardig is. Ik weet dat ik hem ruimte moet geven, maar waarom moet hij dan zo koud tegen mij doen? Het zorgt ervoor dat ik mij nu juist meer zorgen maak dat hij dalijk niet verder met mij wil gaan. Iemand tips?
Waarom nemen jullie een pauze ?
Zijn gevoelens voor mij nemen af. Hij vond dat dit de beste optie is.
He's just not that into you...
Dumpen en zoek een nieuwe vriend
Klinkt als een aflopende zaak.
De vraag stellen is hem beantwoorden vrees ik in dit geval.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Ik weet niet of het handig is om te weten, maar wij zijn al wel bijna anderhalf jaar samen. Dit kwam echt uit het niets.
Hebben jullie wel besproken hoe jullie die pauze voor je zien?

Wellicht dacht hij 3 weken helemaal geen contact en dacht jij meer aan 3 weken elkaar fysiek niet zien.

Overigens zou het mijn eer te na zijn en ik zou de relatie verbreken. Dat zal, helaas, toch wel het resultaat zijn. Als iemand mij 3 weken niet wil zien of spreken om te kijken of hij/zij mij mist dan is er iets zo mis dat ik de relatie verbreek
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
En
Hij zegt zelf dat hij dus geirriteerd raakt, doordat ik hem teveel app. Dat doe ik uit angst. Het is wel gelukkig minder dan een paar dagen geleden. En hij doet ook wel ietsjes aardiger, maar niet zoals voorheen.
Maar hoe kan hij nou koud doen als jullie een pauze inlassen? Dan hebben jullie toch geen contact?
We hebben besloten zo min mogelijk contact.
Want wij zijn nog wel een stel.
Als jullie afgesproken hebben om drie weken pauze te nemen, moet je hem helemaal niet appen. Of bellen. Of stalken.

Ik kan me voorstellen dat hij daar geirriteerd door raakt.

Niet dat een pauze gaat werken hoor. Het is gewoon een manier van hem om de breuk bij jou wat zachter te laten landen.
Als ze koud doen nemen ze afstand.

Is altijd naar om te ervaren.
quote:julius schreef op 06 mei 2017 @ 20:12:

Als jullie afgesproken hebben om drie weken pauze te nemen, moet je hem helemaal niet appen. Of bellen. Of stalken.

Ik kan me voorstellen dat hij daar geirriteerd door raakt.

Niet dat een pauze gaat werken hoor. Het is gewoon een manier van hem om de breuk bij jou wat zachter te laten landen.Dit.
Ik ben al 2 jaar gewend elke dag met hem te praten en nu opeens wordt er verwacht dat ik dat in 3 seconden kan uitzetten. Dat gaat niet makkelijk. Ik doe er zo hard mijn best voor.
Een beetje laf van hem. Hij wil het uitmaken, maar doet dat in stapjes.
Je had al een topic hierover geopend. Het is duidelijker als je daar verder gaat.

On topic: de bedoeling van zo'n pauze is vaak dat je elkaar niet ziet en spreekt. Hoe moeilijk ook, probeer hem niet te appen. Hij gaat zich nog meer aan je ergeren als je blijft appen en jij wilt juist dat hij je gaat missen toch? Daar krijgt hij zo de kans niet voor. Probeer even te leven alsof hij er niet is. Wat vind je leuk om te doen? Spreek lekker met vriendinnen af en concentreer je op je examens! Sterkte.
Dankjewel. Ja, dat klopt. Dan ga ik mijn gedachtes proberen ergens anders op te richten.
quote:Anoniem2717 schreef op 06 mei 2017 @ 20:15:

Ik ben al 2 jaar gewend elke dag met hem te praten en nu opeens wordt er verwacht dat ik dat in 3 seconden kan uitzetten. Dat gaat niet makkelijk. Ik doe er zo hard mijn best voor.Dat is ook hartstikke moeilijk.

Snap dat het een moeilijke periode is, 3 weken(!) in spanning afwachten..

Ik denk dat je vooral jezelf moet afvragen of jij dit wel wil!

Voor de rest zou ik zoveel mogelijk afleiding proberen te zoeken, een keer vaker naar de sportschool, eten koken met je ouders etc
Wie wat wil die moet wat.
quote:Anoniem2717 schreef op 06 mei 2017 @ 20:15:

Ik ben al 2 jaar gewend elke dag met hem te praten en nu opeens wordt er verwacht dat ik dat in 3 seconden kan uitzetten. Dat gaat niet makkelijk. Ik doe er zo hard mijn best voor.

Dan had je niet moeten instemmen.

Hoe kan je nu instemmen met een pauze als je dat niet wil?
Grotendeels van de dag lukt het me om mijn gedachtes ergens anders op te zetten. Meestal na het avond eten begin ik weer aan hem en de situatie te denken en dat wil ik stoppen maar dat kan ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven