Minnaressen deel 36

19-07-2007 17:56 5104 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Bewerkt door moderator, provocatie]

Vervolg Minnaressen
anoniem_53394 wijzigde dit bericht op 09-08-2007 09:35
Reden: Provocatie
% gewijzigd
weetikveel is het soort vrouw,die geen enkele compassie heeft behalve voor haarzelf.

vind het dan ook nog vreemd dat ze afgebrand wordt hier.

snapt niet dat wij de bedrogenen en de minaressen voor hetzelvde staan.
quote:weetikveel schreef op 26 januari 2009 @ 21:20:

Ik lees ook op dat topic mee, maar ga me er echt niet schuldig door voelen.

Okee ik gun niemand die ellende en vind het echt knap dat die vrouwen het volhouden maar voor mij geen reden om er mee op te houden. Vreemdgaan gebeurd niet voor niets.

Moest hier ff spieken ivm reactie Daisy maar op deze zienswijze is echt maar 1 reactie mogelijk:

Vreemdgaan gebeurt niet voor niets, scherpe analyse !!

............
p.s. "weet ik veel"............ze heeft haar nickname met zorg gekozen (scusi)
[ Moniekk heeft respect voor Greys !
Ik ben minnares geweest zonder dat ik het wist, of ben ik dan juist de bedrogene?

Ben iig erg blij met dit forum en deze topic, haal er veel steun uit berichten van anderen te lezen.
[quote]dissapointed schreef op 28 januari 2009 @ 20:29:

Ik ben minnares geweest zonder dat ik het wist, of ben ik dan juist de bedrogene?

Ja, het lijkt mij dat vanuit your point of view jij inderdaad de bedrogene bent. Uit dat van hem natuurlijk was je de minnares.

Wat een toestand zeg! Ik hoop niet dat het lang geduurd heeft voordat je daar achter kwam....en toen je er achter kwam, dat je meteen korte metten met de man gemaakt hebt
Ja ik heb alle contact verbroken en hem gezegd dat hij niet meer welkom is! Het heeft toch een hele tijd geduurd hoor voordat ik erachter kwam (hij blijft ontkennen by the way) ik was te verliefd om het te zien en hij zei net uit relatie te komen, dus ik dacht rustig aan.

Maar het voelt verdomd klote allemaal, niet dat ik hem terug wil maar ik voel me gebruikt en hoe dubbel het ook klinkt hij heeft geen enige moeite meer gedaan om me te overtuigen van het tegendeel, excuses, een gesprek.... niks! Dat voelt alsof ik niks waard ben, al weet ik rationeel beter.
Stomme kerels! Gelukkig zit de zee vol met vis! Dat is mijn motto zo ongeveer inmiddels geworden :-)
Hoi, ik lees af en toe nog mee hier. Even een korte update.

Mijn ex-GM heeft contact met me gezocht nu hij via-via heeft gehoord dat mijn relatie over is en ik mijn baan ook kwijt ben.

Ik ben nogal achterdochtig want dit is vast geen belangstelling zonder bijbedoelingen, dus ik reageer niet op zijn mail.

Hij is het niet meer waard.

Bovendien heb ik al genoeg aan mijn hoofd.

@Disappointed, wat rot voor je dat je zo behandeld bent! Blijf sterk en richt je op jezelf. Sterkte!
Vakantie was heerlijk. Twee weken op een tropisch eiland met A hebben hun werk wel gedaan.

Voor ik weg ging heb ik nog een keer afscheid genomen van GM. We zouden na die 2 weken elkaar nog een keer bellen en kijken hoe het ervoor stond. Ik ben met gemengde gevoelens het vliegtuig ingegaan en op het eiland heb ik hem dan eindelijk los kunnen laten.

Na terugkomst heb ik hem gebeld, we hadden allebei hetzelfde idee. Helemaal geen contact is voorlopig het beste zodat we allebei echt verder kunnen. Hij is thuis druk bezig met zijn huwelijk en ik ben druk bezig met iets nieuws opbouwen met A.

Heb een mail gestuurd naar de vrouw van GM, om het voor mijzelf af te sluiten en om haar heel veel geluk te wensen in haar huwelijk en haar te laten weten dat ik echt weg ben uit haar leven.

A is met mij mee terug gevlogen naar NL, van de week vliegt hij weer naar huis en gaat daar dan alles op alles zetten om zo snel mogelijk te remigreren.

Het leven is nog een puinhoop, maar langzaam aan kom ik steeds dichter bij de dag dat ik wakker word en alles goed is!

Verder nog nieuws hier meiden?
Heb ik nou iets gemist? Je zou toch alleen op vakantie gaan??
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 01 februari 2009 @ 10:28:

Heb ik nou iets gemist? Je zou toch alleen op vakantie gaan??Ik ben samen met mijn zoontje op vakantie gegaan naar het eiland waar A woont. Die moest daar wel gewoon werken en had dus neit echt vakantie maar desondanks hebben we wel veel tijd met elkaar doorgebracht. En dat was heel erg leuk!
Gefeliciteerd deWit. Ik hoop van harte dat het wat wordt met jullie.
Dewit fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Voor de rest hoop ik dat het je goed gaat. Duidelijkheid heb je nu in elk geval wel en ik hoop dat je er ook vrede mee kunt hebben.

Hier gaat alles nog zijn gangetje, we genieten en houden nog steeds van elkaar en komen telkens weer een stapje verder.

Ik heb er nog steeds het vertrouwen in dat het allemaal goed komt wat andere hier ook mogen roepen.
weetikveel, heeft hij de scheiding al aangevraagd?
Nee fairy1 hij is eerst op zoek naar geschikte woonruimte.
quote:dewit schreef op 01 februari 2009 @ 10:04:

Het leven is nog een puinhoop, maar langzaam aan kom ik steeds dichter bij de dag dat ik wakker word en alles goed is!Klinkt goed DeWit... het kan vanaf nu alleen nog maar leuker worden.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Ok, weetikveel, hoeveel tijd heeft hij nodig om die woonruimte te vinden? Is het bij voorbaat al moeilijk? Is hij afhankelijk van een wachtlijst o.i.d.? Ben benieuwd... (weet het, ben ook wat cynisch soms)
quote:Roland1971 schreef op 04 februari 2009 @ 14:06:

[...]

Klinkt goed DeWit... het kan vanaf nu alleen nog maar leuker worden.Gaat dat helemaal vanzelf dewit, of ben je hard aan het werk gegaan om er wat van te maken? Hoop voor je dat je je doel bereikt.
@fairy1 Nee hij is gelukkig niet afhankelijk van een wachtlijst want dan ben je zo 4 jaar verder. Particulier gaat het wel lukken alleen mag het niet te duur zijn, het moet in de buurt zijn en groot genoeg thats all.....

Je mag gerust cynisch zijn hoor ben ik ook
Waar zetten we op in weetikveel? Let wel, ik gun je het beste hoor, maar in mijn optiek is dat niet met een gebonden kerel (what's new).

Maar goed, ik zeg, over een half jaar heeft hij nog geen eigen woonruimte, want te duur/niets te vinden in de buurt/te klein.

Woont hij nu nog bij zijn vrouw?
quote:fairy1 schreef op 04 februari 2009 @ 14:28:

Ok, weetikveel, hoeveel tijd heeft hij nodig om die woonruimte te vinden? Is het bij voorbaat al moeilijk? Is hij afhankelijk van een wachtlijst o.i.d.? Ben benieuwd... (weet het, ben ook wat cynisch soms)Nee joh. Als je wil heb je binnen een week een kamer. Maar het hangt er dan wel vanaf hoe graag je wil.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Niet te duur en groot genoeg...

En dan in de vrije sector.

In Nederland.

Ach gut.
quote:weetikveel schreef op 03 februari 2009 @ 22:17:

Nee fairy1 hij is eerst op zoek naar geschikte woonruimte.Mijn minnaar was ook heel erg aan z'n vrouw huis gehecht. Uiteindelijk kon hij toch niet scheiden van de vrouw waarmee hij al 10 jaar gelukkig was het huis waar hij zo lekker veel ruimte had voor een redelijke prijs.

Heeft die knurft al wel aan z'n vrouw verteld dat hij wil gaan scheiden? Of wil hij dat pas doen zodra hij z'n nieuwe stekkie compleet heeft ingericht, laminaat heeft gelegd, gordijnen heeft genaaid en het huurcontract heeft getekend?
hahaha, sorry maar heb ineens zo'n lol, moet echt heel hard lachen om die mannen zonder ruggegraad en met al die smoesjes, te triest eigenlijk...

zucht..maar relativeert wel

Heeft die knurft al wel aan z'n vrouw verteld dat hij wil gaan scheiden? Of wil hij dat pas doen zodra hij z'n nieuwe stekkie compleet heeft ingericht, laminaat heeft gelegd, gordijnen heeft genaaid en het huurcontract heeft getekend?

Echt hilarisch dit, kan er niks aan doen, moet ook denken aan alle smoesjes en leugens van m'n ex en hoe ik in sommige dingen met open ogen ingelopen ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven