Pijn litteken keizersnede

07-05-2017 14:38 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen!

Ik ben negen weken geleden bevallen van mijn dochtertje na keizersnede. Heb een inwendige bloeding gehad na de keizersnede waardoor Mn snede nooit toe is geweest. Na een zestal weken stond het nog maar een tweetal cm open maar kon ik wel al wat wandelen en haar heffen. Maar dan is het bergafwaarts gegaan er is een bacterie in de wonde gekropen met een ontsteking tot gevolg. Neem nu vijftal dagen antibiotica maar de pijn is ondraaglijk. Continu steken in de wonde. Ze hebben ook een week een wiek gestoken in de wonde om deze te laten opgroeien (wat een hel) maar deze is er nu drietal dagen uit. De wonde is nu wel bijna toe maar kan bijna niks meer behalve liggen. Ben naar de gyn geweest en hij zegt neem een extra pijnstiller :( ben ten einde raad en moet normaal volgende week werken. Is er iemand die raad weet?

Groetjes
Ik begrijp de helft niet van wat je tikt maar je wond heelt niet best toch?

Dat is kut, heb ik ook gehad maar door een onsteking aan de wond en eigenwijs toch dingen willen doen.

Rustig aan doen, echt niet stofzuigen en tillen ect. Nog even blijven liggen als dat kan.

Want anders blijft hij open gaan.

Misschien een huisarts er nog eens naar laten kijken als je vind dat de gyn er te lachoniek over doet.
Wanneer heeft de gynaecoloog er naar gekeken? Heb je koorts of ben je ziek verder?
En niet gaan werken. Meld je maar gewoon ziek.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
je bericht is moeilijk te lezen door waarschijnlijk vlaamse teksten :wieke???

Maar je kunt volgende week toch nog helemaal niet werken: je wond is ontstoken!!! Dus dat gaat sowieso niet lukken. Bel dat maar eerst af, ervaar je ook meer rust. Creeer thuis ook rust en laat anderen de zorg voor je kleine en het huishouden uit handen nemen. En neem voldoende pijnstillers: paracetamol en diclofenac/ibuprofen ed (even kijken hoe het zit met evt borstvoeding). Vraag advies wat en hoeveel je moet slikken bij je huisarts of gynaecoloog.
Als dit je echte naam is dan ben je heel herkenbaar, misschien de mods vragen in dat geval?
Wat een narigheid!

Kom voor jezelf op en kaart dit aan bij zowel je huisarts als je gyn. Daarnaast zul je je ziek moeten melden op het werk.

Veel sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven