Excelsior Feyenoord

06-05-2017 10:21 181 berichten
Zo om de zenuwen een beetje te temperen even een topicje gemaakt.
Op naar 14 mei.
quote:YouWish schreef op 07 mei 2017 @ 17:15:

[...]

Heb je dat filmpje niet bekeken?? Zeker rellen. ME zet honden in. Een kakkie wordt met flink geweld door de ME naar de grond gewerkt.

Of is dit standaard in Rotterdam? Dan heb ik niks gezegd.Ik ben het met je eens hoor. Maar noem mensen dan gewoon relschoppers en geen kakkies. Dat is ook dom.
Alle reacties Link kopieren
Bij aanvang van de wedstrijd heb ik bij wijze van grap gevraagd wat er zou gebeuren als Ziggo nu landelijke storing had, op een of andere manier konden mijn man en zijn broer de humor er niet van inzien, terwijl mijn schoonzus en ik
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Ik heb genoten van de eerste pagina van dit topic en de vanzelfsprekendheid van dat kampioenschap vandaag. Even een zak chips erbij pakken om van de rest van de pagina's te gaan genieten.
quote:Miskotto schreef op 07 mei 2017 @ 17:24:

Bij aanvang van de wedstrijd heb ik bij wijze van grap gevraagd wat er zou gebeuren als Ziggo nu landelijke storing had, op een of andere manier konden mijn man en zijn broer de humor er niet van inzien, terwijl mijn schoonzus en ik Mijn man was daar serieus bang voor, die zit als helpdeskmeneer aan de telefoon voor Ziggo en hij had vandaag dienst
Wat is dat nou weer, een kakkie?
quote:kerol schreef op 07 mei 2017 @ 17:25:

Ik heb genoten van de eerste pagina van dit topic en de vanzelfsprekendheid van dat kampioenschap vandaag. Even een zak chips erbij pakken om van de rest van de pagina's te gaan genieten.

Ja, dat verbaast mij ook. Sowieso de hele sfeer de afgelopen dagen was alsof ze al hadden gewonnen.... Er werden gister al kampioenstompoucen verkocht bij de Klootwijk.... Allemaal zo ontzettend voorbarig.

Zelf vorig jaar ook in dezelfde situatie gezeten met Sparta, dat we wel dachten kampioen te worden, waarna het nog een paar weken duurde. Maar ik heb geen moment gedacht dat het wel zelfsprekend zou zijn dat ze kampioen zouden worden. Ik was veel te bang dat ik het tegendeel zou jynxen.
Ja je zou denken dat ze wel geleerd hebben van Ajax vorig jaar
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 mei 2017 @ 17:28:

Wat is dat nou weer, een kakkie?Een kleine kakkerlak?
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
quote:badmeester schreef op 07 mei 2017 @ 17:21:

[...]

Ik ben het met je eens hoor. Maar noem mensen dan gewoon relschoppers en geen kakkies. Dat is ook dom.Dan moeten ze ook een keer ophouden met ons "neuzen" te noemen.
quote:AnAppleADay schreef op 07 mei 2017 @ 17:33:

Ja je zou denken dat ze wel geleerd hebben van Ajax vorig jaar Haha ja nou zeg dat.
Jongens, laten we het gezellie houden We kunnen elkander volgende week altijd nog de koppen in elkaar slaan
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:YouWish schreef op 07 mei 2017 @ 16:47:

[...]

AJax moet winnen, Feyenoord gelijk of verliezen. Dan is Ajax kampioen.

Doelsaldo van fey is veel hoger ik meen 12 goals nu? Dus dat er niet toe. Kakkies gewoon gelijk volgende week 1-1 Ajax winnen en klaaaaar Ajax heeft 0-4 gewonnen en Fey dus 0-3 verloren. Dan is er nog "maar" een verschil van 5 doelpunten qua doelsaldo. Tegen Willem II doet zo een doelsaldo er zeker nog wel toe...
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 mei 2017 @ 17:28:

Wat is dat nou weer, een kakkie?

Kakkerlakken zo noemen Ajax aanhang de Feyenoord aanhang

overigens heeft de aanhang van Feyenoord het wel geaccepteerd
Correctie op m'n eigen bericht... Nee, het doet er idd niet toe. Dan zou Willem II ook 6x moeten scoren om gelijk met Ajax te komen en Fey moet dan verliezen xD
quote:Wageningen1985 schreef op 07 mei 2017 @ 17:36:

[...]

Dan moeten ze ook een keer ophouden met ons "neuzen" te noemen.Ik ben het met je eens maar dat zal nooit gebeuren en andersom kakkerlak ook niet. Van beide kanten blijven ze bezig.
Hey badmeester,

Even vanuit " de concurrentie" : vind het echt rot voor jou en je mede supporters.

Wat ontzettend balen dit, ze hebben jullie zo in de steek gelaten!

Sterkte deze week, en die schaal komt zondag heus jullie kant op.
quote:Blondie456 schreef op 07 mei 2017 @ 17:53:

[...]

Ik ben het met je eens maar dat zal nooit gebeuren en andersom kakkerlak ook niet. Van beide kanten blijven ze bezig.

Ach, als neuzen en kakkerlakken het ergste is is het toch prima.

Ik zie er weinig kwaad in, en ik werk notabene voor " de neuzen ".

Het is altijd zo geweest en het zal nooit veranderen.
quote:_alice_ schreef op 07 mei 2017 @ 17:49:

[...]

overigens heeft de aanhang van Feyenoord het wel geaccepteerd [afbeelding]Oh zo. En dan wordt die scheldnaam een geuzennaam, net als 'joden' voor Ajacieden. Ik vind dat mechanisme altijd wel een beetje grappig.
Ach, het is maar een spelletje.
quote:badmeester schreef op 07 mei 2017 @ 17:21:

[...]

Ik ben het met je eens hoor. Maar noem mensen dan gewoon relschoppers en geen kakkies. Dat is ook dom.Wij worden ook steevast joden of neuzen genoemd. Who cares.
quote:Gebruikersnaamingebruik schreef op 07 mei 2017 @ 17:47:

[...]

Ajax heeft 0-4 gewonnen en Fey dus 0-3 verloren. Dan is er nog "maar" een verschil van 5 doelpunten qua doelsaldo. Tegen Willem II doet zo een doelsaldo er zeker nog wel toe...

Ach uiteraard!

Ik bedoelde dat het niet op doelsaldo gaat aankomen (waarschijnlijk) dus doet het er niet toe. Maar wie weet! Alles kan nog!
quote:_alice_ schreef op 07 mei 2017 @ 17:49:

[...]

overigens heeft de aanhang van Feyenoord het wel geaccepteerd [img]http://68.media.tumblr.com/fa691ef55e65 ... o1_500.jpg[/img]Mijn hemel wat een afschuwelijk lelijke tattoo!
quote:ThunderassMan schreef op 07 mei 2017 @ 18:31:

Ach, het is maar een spelletje.Oeioei.....wat een gevaarlijke uitspraak!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:ThunderassMan schreef op 07 mei 2017 @ 18:31:

Ach, het is maar een spelletje.TIP: Zeg dit nooit maar dan ook nooooiiiit tegen een voetballiefhebber, zeker niet als zijn club verloren heeft.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven