Last minute stedentrip
zondag 7 mei 2017 om 19:05
Ik heb eind mei een week vakantie, en dan wil ik graag een paar daagjes weg. Ik heb zelf al rond zitten kijken, maar kom er niet helemaal uit. In andere topics heb ik regelmatig goede tips voorbij zien komen, dus vandaar dat ik hier advies vraag. Dus mocht iemand een gouden tip hebben, dan hoor ik het graag .
Het liefst ga ik een paar dagen weg (circa 4), maximaal een week. Ik heb geen eigen vervoer, dus vliegen of trein. Qua locatie zit ik te kijken naar een stad waar genoeg te doen is, uitgaan hoeft niet perse.
Zelf heb ik zitten kijken naar Londen/Berlijn, maar wellicht heeft iemand nog een leuke tip, of een mooie aanbieding voorbij zien komen.
Het liefst ga ik een paar dagen weg (circa 4), maximaal een week. Ik heb geen eigen vervoer, dus vliegen of trein. Qua locatie zit ik te kijken naar een stad waar genoeg te doen is, uitgaan hoeft niet perse.
Zelf heb ik zitten kijken naar Londen/Berlijn, maar wellicht heeft iemand nog een leuke tip, of een mooie aanbieding voorbij zien komen.
zondag 7 mei 2017 om 19:18
Wellicht dat een city trip van srprs.me uitkomst biedt? Ontzettend leuk concept en super service, ze kunnen voldoen aan al jouw behoeften en eisen! https://srprs.me/city-trip
zondag 7 mei 2017 om 19:56
Bedankt voor alle reacties tot nu toe, ik ga straks even googelen!quote:Olivers schreef op 07 mei 2017 @ 19:18:
Wellicht dat een city trip van srprs.me uitkomst biedt? Ontzettend leuk concept en super service, ze kunnen voldoen aan al jouw behoeften en eisen! https://srprs.me/city-tripZeker een leuk concept, maar ik kom uit op prijzen van 500+, volgens mij moet het toch goedkoper kunnen
Wellicht dat een city trip van srprs.me uitkomst biedt? Ontzettend leuk concept en super service, ze kunnen voldoen aan al jouw behoeften en eisen! https://srprs.me/city-tripZeker een leuk concept, maar ik kom uit op prijzen van 500+, volgens mij moet het toch goedkoper kunnen
zondag 7 mei 2017 om 20:57
Berlijn, tofste stad ter wereld! En dan vooral het oostelijk deel met al z'n toffe cafeetjes, Vietnamese en Turkse restaurants (sowieso in de meeste restaurants goedkoop eten vergeleken met Nederland), vlooienmarkten, Turkse winkels, stadsstrandjes, biertuinen, parken, openlucht-karaoke (hilarisch!) in het Mauerpark op zondag, straatkunst, imposante communistische architectuur, moderne én heel oude gebouwen, lelijke en mooie stukken, enorm brede straten (wat een heel ruimtelijk gevoel geeft), en natuurlijk zit de hele stad bomvol musea en geschiedenis uit/over alle tijden.
De stad is ook heel goed fietsbaar, het verkeer houdt er goed rekening mee en het grootste deel van de stad is vlak. De mensen zijn relaxed en vriendelijk, en ondanks dat het de hoofdstad is, is het geen jachtige stad maar juist een lekker rustig, mellow tempo en sfeer.
Met de trein is het ongeveer 6 uur, dus ik zou wel zeker 5 dagen gaan of langer. Ik was er afgelopen herfst voor de 7e keer en was er 10 dagen. Ik heb nog steeds niet alles gezien en gedaan wat er te doen is. Dat topic staat ook vol goede tips die ik van forummers kreeg, en de plekken die mij goed bevielen. Berlijn voor 7e keer
Londen is ook leuk maar flink duurder qua eten en hotels. En ook echt heel groot. Soms ben je wel 45 minuten onderweg van de ene wijk naar de andere.
De stad is ook heel goed fietsbaar, het verkeer houdt er goed rekening mee en het grootste deel van de stad is vlak. De mensen zijn relaxed en vriendelijk, en ondanks dat het de hoofdstad is, is het geen jachtige stad maar juist een lekker rustig, mellow tempo en sfeer.
Met de trein is het ongeveer 6 uur, dus ik zou wel zeker 5 dagen gaan of langer. Ik was er afgelopen herfst voor de 7e keer en was er 10 dagen. Ik heb nog steeds niet alles gezien en gedaan wat er te doen is. Dat topic staat ook vol goede tips die ik van forummers kreeg, en de plekken die mij goed bevielen. Berlijn voor 7e keer
Londen is ook leuk maar flink duurder qua eten en hotels. En ook echt heel groot. Soms ben je wel 45 minuten onderweg van de ene wijk naar de andere.
You can never have too many hats, gloves and shoes
maandag 8 mei 2017 om 07:34
Zag net Rome op http://www.goedkoopstestedentrip.nl voor 99,-. Is geweldig deze tijd van het jaar!