M-06 Lopend de herfst tegemoet!!
donderdag 5 februari 2009 om 12:24
Joehoe Frans!! Wij dansen en springen nog even voor je door!!!!
Ennuh Frans, ik zit boven op mijn telefoon, mocht je mij sms-en haha.
Syl, ik hoop dat je vanmiddag krijgt wat je graag wilt. Succes.
Dankje Merel!!
Hier zit hij nu ook achter kikker!!!
Haha Juul, ja die is goed, verslag uitbrengen Frans.
Syl, ik zal je nr even opzoeken dan sms ik je wel zodra ik iets hoor/lees.
Hey Tiramam, super dat je er even bent!
Go Frans, Go!!!
Wel lastig dat MIlena nu aan je been geplakt zit, als jij je voor bereid op een aankomende bevalling. (we gaan er wel even vanuit dat alles door gaat zetten en dat je vandaag (uiterlijk morgen) een kereltje in je handen hebt!!
Heb ik toch goed gestemd, zei pas al dat deze eerder zou komen. (mmm moet dat nu nog wel waar worden haha)
Ennuh Frans, ik zit boven op mijn telefoon, mocht je mij sms-en haha.
Syl, ik hoop dat je vanmiddag krijgt wat je graag wilt. Succes.
Dankje Merel!!
Hier zit hij nu ook achter kikker!!!
Haha Juul, ja die is goed, verslag uitbrengen Frans.
Syl, ik zal je nr even opzoeken dan sms ik je wel zodra ik iets hoor/lees.
Hey Tiramam, super dat je er even bent!
Go Frans, Go!!!
Wel lastig dat MIlena nu aan je been geplakt zit, als jij je voor bereid op een aankomende bevalling. (we gaan er wel even vanuit dat alles door gaat zetten en dat je vandaag (uiterlijk morgen) een kereltje in je handen hebt!!
Heb ik toch goed gestemd, zei pas al dat deze eerder zou komen. (mmm moet dat nu nog wel waar worden haha)
donderdag 5 februari 2009 om 13:36
hello
Ik ben net ongesteld geworden, testen dus niet nodig! Ik dacht laat ik het meteen maar ff weten, want al spannend genoeg hier met Frans en de weeen
Weer op naar een nieuwe ronde!
Ga denk ik vanmiddag even naar een ballenbak. Ff de deur uit. Valentijn is trouwens wel weer minder drakerig dan afgelopen week. Kijk dat is fijn!
Daaag
Merel
Ik ben net ongesteld geworden, testen dus niet nodig! Ik dacht laat ik het meteen maar ff weten, want al spannend genoeg hier met Frans en de weeen
Weer op naar een nieuwe ronde!
Ga denk ik vanmiddag even naar een ballenbak. Ff de deur uit. Valentijn is trouwens wel weer minder drakerig dan afgelopen week. Kijk dat is fijn!
Daaag
Merel
donderdag 5 februari 2009 om 14:32
Juultje, ooh, ik dacht per 1-1, vandaar mijn vraag.
Wij hebben sinds twee weken de Romer Kid en dan nog wat (dure versie iig). Met instelbare zijkanten (omdat PIpsie zo smalletjes is). Voldoet prima. En als ze er niet inzit en ik rij dan zet ik het stoeltje gewoon vast en dan is het veilig.
JOngens wat spannend, ben benieuwd of Frans binnenkort gaat bevallen. Hoop dat het zo soepel gaat als bij ons deze tweede keer. Men, spannend hoor!
Merel, jammer hoor. Weet nooit goed wat ik moet zeggen als je nog maar net aan de gang bent enzo.
Duh... wie schold mij uit voor dorpeling? Woon pas sinds een
paar jaar in een dorp hoor (sprak zij op hoge toon ).
Sigh, dit gaat een lange middag worden.... Pipsie en Popsie weigeren allebei te slapen en kunnen daar allebeide niet tegen...
Doe de pc dus maar vast uit. Kan daar iig niets mee gebeuren.
Frans, als je al aan het bevallen bent, succes!
Wij hebben sinds twee weken de Romer Kid en dan nog wat (dure versie iig). Met instelbare zijkanten (omdat PIpsie zo smalletjes is). Voldoet prima. En als ze er niet inzit en ik rij dan zet ik het stoeltje gewoon vast en dan is het veilig.
JOngens wat spannend, ben benieuwd of Frans binnenkort gaat bevallen. Hoop dat het zo soepel gaat als bij ons deze tweede keer. Men, spannend hoor!
Merel, jammer hoor. Weet nooit goed wat ik moet zeggen als je nog maar net aan de gang bent enzo.
Duh... wie schold mij uit voor dorpeling? Woon pas sinds een
paar jaar in een dorp hoor (sprak zij op hoge toon ).
Sigh, dit gaat een lange middag worden.... Pipsie en Popsie weigeren allebei te slapen en kunnen daar allebeide niet tegen...
Doe de pc dus maar vast uit. Kan daar iig niets mee gebeuren.
Frans, als je al aan het bevallen bent, succes!
donderdag 5 februari 2009 om 14:47
Hahaha Valentijn is ook al wakker, ik ga maar weer eens naar de Hema denk ik. Dat is een favoriet uitje!
Pips, idd net aan de gang. Gewoon door voor de volgende ronde. Voel me namelijk wel verplicht jullie een beetje op de hoogte te houden Ben net 3 maanden bezig.....Ander verhaal als het jaren duurt ofzo.
Verder gaan we in september naar Bali als het in juni nog niet raak is! Das ook wel errug leuk....
Pips, idd net aan de gang. Gewoon door voor de volgende ronde. Voel me namelijk wel verplicht jullie een beetje op de hoogte te houden Ben net 3 maanden bezig.....Ander verhaal als het jaren duurt ofzo.
Verder gaan we in september naar Bali als het in juni nog niet raak is! Das ook wel errug leuk....
donderdag 5 februari 2009 om 15:00
Jammer Merel, op naar de volgende maand!
Bali is een leuk vooruitzicht, maar het is nog leuker om niet te gaan omdat je zwanger bent natuurlijk
Dat dacht ik al, Pips, dat je 1-1 in je hoofd had.
Die Romer die jij noemt heb ik ook gezien, maar ik denk dat wij voor de gewone gaan.
Frans, succes hoor, ben benieuwd of je nu echt aan het bevallen bent!
Bali is een leuk vooruitzicht, maar het is nog leuker om niet te gaan omdat je zwanger bent natuurlijk
Dat dacht ik al, Pips, dat je 1-1 in je hoofd had.
Die Romer die jij noemt heb ik ook gezien, maar ik denk dat wij voor de gewone gaan.
Frans, succes hoor, ben benieuwd of je nu echt aan het bevallen bent!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
donderdag 5 februari 2009 om 15:09
donderdag 5 februari 2009 om 16:38
Nog geen baby hoor. Mijn bevallingen starten blijkbaar LANGZAAM. Heb nu om de 20 min een behoorlijke wee, als in ogen dicht en puffen.
Heb inmiddels tas ingepakt, ook voor Milena. Alle was opgevouwen en vent naar de stad gestuurd om nog wat dingen te kopen. Oh hij komt er weer aan.
Nou ja, ik hou jullie op de hoogtr, maar tgaat niet zo hard hier
Heb inmiddels tas ingepakt, ook voor Milena. Alle was opgevouwen en vent naar de stad gestuurd om nog wat dingen te kopen. Oh hij komt er weer aan.
Nou ja, ik hou jullie op de hoogtr, maar tgaat niet zo hard hier
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
donderdag 5 februari 2009 om 20:35
Juul, neem plaats op de tribune, heb hem vorige week opgebouwd. hihi
Met een taartafdeling voor Scooby, kunnen wij taarten beoordelen (proeven)
Chocomelk, koffie, ranja, snoepjes, worstebroodjes, etc etc aan alles is gedacht.
Ennuh een paar klompen voor iedereen want dat werkt bij Frans!
Go Frans, Go!!
Met een taartafdeling voor Scooby, kunnen wij taarten beoordelen (proeven)
Chocomelk, koffie, ranja, snoepjes, worstebroodjes, etc etc aan alles is gedacht.
Ennuh een paar klompen voor iedereen want dat werkt bij Frans!
Go Frans, Go!!
donderdag 5 februari 2009 om 22:40
haha wat zijn we toch allemaal lekker nieuwsgierig.
Ik kwam ook nog even spieken, ga nu wel naar bed en kom morgenvroeg meteen weer kijken!!
GO Frans GO!!!
mmm lekker warme choco, lust ik ook graag. Wel zonder slagroom!!
Broodje erbij voor iemand??
Of kunnen we al bijna aan de beschuit met muisjes??
Ik kwam ook nog even spieken, ga nu wel naar bed en kom morgenvroeg meteen weer kijken!!
GO Frans GO!!!
mmm lekker warme choco, lust ik ook graag. Wel zonder slagroom!!
Broodje erbij voor iemand??
Of kunnen we al bijna aan de beschuit met muisjes??
vrijdag 6 februari 2009 om 07:53
Hoi Indian, ik was eerder ook al even geweest -gaap-. Nog geen nieuws dus. Ik hoop maar dat Frans of nog lekker slaapt, of dat er nu een gezond,happy gezinnetje thuis aan het genieten is (of in het ziekenhuis). Men, ik ben altijd zo bang dat dingen niet goed gaan. Enfin, we wachten nog even braaf af.
Alles goed met jou verder?
Alles goed met jou verder?