M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
SMS!!! Jullie ook?

Frans en Fransman, gefeliciteerd met jullie zoon!!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Gaaf!! Hij is er al. Gefeliciteerd Frans en Fransman met jullie zoon. Milena gefeliciteerd met je broertje.

Stond er nog verder iets in je sms Juul? Naam, of het goed gegaan is. gewicht....

Wil nu alles weten....

Even gespiekt op andere topic waar Frans schrijft een daar lees ik dat de kleine knul Bojan heet. Aparte en leuke naam. Echt super leuk!!!!! Nogmaals van Harte Gefeliciteerd!!

Jippie!!!

Had ook al op het andere topic gespiekt vanmorgen, maar was dus nog te vroeg.

Frans hartelijk gefeliciteerd met Bojan!!

Milena gefeliciteerd met je broertje!!!

Leuke naam!! Nog nooit gehoord, ben benieuwd waar die vandaan komt Frans. Milena was toch zweeds of zwitsers??

Hier geen sms.

Nou ga nu naar de kippen, maar wilde eerst nog een keer spieken hier!!
Stom van mij: hij heet inderdaad Bojan (lekker wakker ben ik...) Erg leuke naam!

Er stond:

Vannacht geboren: Bojan!
Kroatisch toch?
pas straks het schema even aan. moet even kijken of Bojan vandaag of gister geboren is.
oh dat kan ook nog, heb het niet goed onthouden!
*zwaai* naar Juultje

*Begint de tribune weer af te breken!*
Wikipedia:

Milena is een vrouwelijke voornaam. Het is een samentrekking van de voornamen Maria en Helena en komt veel voor in Italië en in Slavische landen.
*zwaai*

Ik zal je ff helpen met afbreken. Ik zal 'm bewaren tot jij aan de beurt bent

(ga nu weer ff aan het werk...)
Zo schema aangepast.

Ga ervan uit dat de kleine Bojan na 24:00uur is geboren, anders pas ik het wel weer aan.
Haha, ja nu ben ik. Ennuh dan zetten we hem klaar voor jou en Merel.

Zou een andere variant van de klompendans helpen voor een positieve test voor jullie?? Dan stampen wij hier nog even door!!
Haha, wie weet, Indian! Maar dan had je eigenlijk een week of 2 geleden moeten klompendansen, nu zal het niet meer veel helpen denk ik . Ik had vanmorgen willen testen, maar we hebben nogal een beroerde nacht gehad en toen ben ik het vergeten... Lynn had koorts, ik ben er wel een keer of 4-5 heen geweest. Ze is wel naar het kdv, vanmorgen was er niets meer aan de hand. Hopelijk waait het over, er hing gisteren een briefje bij haar groep op de deur dat er griep heerst.
HOerah voor Frans, Fransman, Milena en Bojan!

JEuh!!
joehoeeeeeeeee

Van harte gefeliciteerd met Bojan!!!!!!!!
koffie, zwart graag...
Jaaaaaa!!!!!!! Geweldig, hij is er!!!!! Frans, Fransman en Milena; van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!

Ahhh.. ik heb helemaal kippevel........

Bojan... past hartstikke mooi bij Milena! Leuk hoor. Ligt de klemtoon op de 2e lettergreep? Een collega van mij heeft een zoontje Rojan, en dat spreek je dus uit met de nadruk op ....JAN....

Wow, Scoob, ben je al aan het bakken ?

Heeee, en Tira was in tha house! Yeaeaeahhh!!!
Tja waar heerst er nu geen griep! Wel vervelend hoor al die zieke kindjes en andere mensen.

Ik dans al effe op de klompen dus misschien dat het toch nog zijn "vruchten" heeft afgeworpen. Hoop het voor je!

Syl, ik had je niet gesmst omdat je vandaag weer online zou zijn. oke?

Nou ga dadelijk geboorteboeken halen, weet niet of er iets tussen zit. Bij Yuma had ik het zelf getekend, dus misschien voor deze kleine ook, maar wie weet. En anders kunnen we leuke ideeen op doen!
haha ineens erg rustig hier!!! nu het grote nieuws van Frans bekend is!!

Hoop dat jullie lekker aan het genieten zijn met zijn 4
Frans, het kind is al een halve dag oud en we weten nog van niets verder We willen een verslag met alle details

GEniet er lekker van hoor! Doe rustig aan!

Pips
Hoi,

Hier ben ik

Bojan is vannacht om 1.45 geboren. Begon langzaam, maar het eindigde snel, ben in 1 uur van 5 cm naar geboorte gegaan, auwww. Bojan is geboren met 2 keer de navelstreng om zijn nek, zieltje. Hij heeft er een tijdje half uitgehangen en daar had ie vandaag wel een beetje last van.

Hij is een langerd 54 cm en 7,5 pond. Alles gaat nu goed hier. Ik ben helemaal gelukkig met mijn 2 prachtige kindjes!

Kom wel weer uitgebreid vertellen als ik weer kan zitten .
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Frans!! Ach gos, arme Bojan, maar gelukkig gaat alles goed nu. Is hij thuis geboren?
Oh Frans, da;s niet fijn in 1uur naar ontsluiting en bevallen (mmm dat had ik ook, niet fijn!!).

En schrikken hoor dat e navelstreng en zelfs 2x omheen zat!!

Maar gelukkig alles goed nu!

Geniet lekker met zijn 4-en en we zien je vanzelf als het weer een beetje gaat!!
Oooo wat leuk een Bojan! Gave naam zeg. ben blij dat ie gezond en wel op de wereld is!!!

Geniet maar lekker van je mannetje!!
Frans, Fransman, Milena, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Bojan! Wat een bijzondere naam. Spreek je de j uit als een g (op zijn Spaans)?

Wat een speedbevalling zeg! Wel schrikken dat hij de navelstreng 2x om zijn nekje had, maar gelukkig om te lezen dat het nu goed met hem gaat. Vervelend dat je nog niet goed kan zitten. Toch geen rare dingen zoals scheuringen en/of knippen en zo?

Meiden, jullie maken me verlegen met jullie complimentjes. Emdin en ik hebben het wel prima saampjes. En ik probeer ook veel met hem te doen en hem lekker uit te kunnen laten (rennen). Hij is namelijk erg bewegelijk en kan best druk zijn. Hij moet vaak zijn energie kwijt en als ik leuke dingen met hem doe, is dit de beste manier. Ach, zo blijf ik ook fit. Heb afgelopen woensdag ook de kinderboerderij aangeveegd met een minibezem en schep.

Vanmiddag naar de kapper geweest. Inmiddels is mijn haar weer kort en blonder. Moest wel lachen bij de kapper, want ik was nog maar net binnen en vertelde aan mijn kapster dat ik weer kort wilde. En toen heeft ze direct de lange plukken uit mijn haar geknipt. Dit ivm het verven van mijn haar. Een andere klant kreeg zowat een rolberoerte van het feit dat ik dit zomaar durfte te doen. Ach, bevalt het niet, dan groeit het vanzelf weer aan. Ben er nu erg tevreden mee!

Nog wat t-shirts voor mezelf gescoord bij de Voglere. Alvast voor onze reis naar tropische oorden. Had namelijk niet veel soeps meer in de kast liggen. Hoop trouwens voor de reis ook nog wat hempjes te scoren, maar tot nu toe nog weinig gezien. Tis nog iets te vroeg voor zomerkleding.

Oke, fijn weekend allemaal en Frans, hopelijk kan je snel weer zitten en ons uitgebreid verslag doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven