Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
De 8 hour cream ligt nu bij de Etos voor 12,50.
Ik heb inmiddels geprobeerd:

Cien SOS Hand Concentrate (Lidl): Wel ok, zeker gezien de prijs. Ik vind het niet snel genoeg intrekken.

Nuxe Huile Prodigieuse: Fijn! Trekt snel in en ruikt lekker. Alleen de verpakking is onhandig, ik heb het vierkante (glazen) flesje al bijna uit m'n handen laten glijden.

Cien Bodycare Moisturising Body Cream (Lidl): Beetje dezelfde dikte als Nivea crème. Ruikt prima, trekt niet snel in, maar wel fijn om voor het slapen gaan op te smeren.

Elizabeth Arden 8 hour cream: Fijn spul, smeerbaarder dan ik had verwacht. Heeft nog geen wonderen verricht, maar misschien moet ik vaker smeren dan één keer per dag.

Al met al heb ik met al dat smeren nu wel een heel zacht huidje, maar weet niet precies welk artikel nu wat precies heeft bijgedragen.

Heb nog op de plank of onderweg; de tea tree lijn van de Tuinen, Elizabeth Arden 8 hour dag- en nachtcrème, de paardenshampoo/conditioner, Kruidvat wimperserum. Ben vandaag ook begonnen met nagelverharder van OPI. Het was in de aanbieding bij Bol, en las er op Amazon wel goede dingen over. Ben benieuwd.
quote:marsssie schreef op 08 mei 2017 @ 13:31:

[...]

Vitis whitening tandpasta

Dermaroller

Eight hour van Elisabeth Arden

Etc etc beautyblender
quote:Emma95 schreef op 08 mei 2017 @ 19:23:

Vitamine C schijnt wel goed voor de huid te zijn.

Het vervaagt rimpeltjes en pigmentvlekken en houdt de huid stevig.

Hier een blog van Jetske

http://www.dr-jetskeultee.nl/vitamine-c/

Heb nu deze besteld, maar ga heel voorzichtig beginnen. Moet een paar pigmentvlekken kwijt.

http://www.ebay.com/itm/3 ... geName=STRK%3AMEBIDX%3AITHoe gebruik je zoiets?
Gewoon, net als een crème. Ik houd niet van dikke cremes. Heb altijd een gel of serum. Nu ga ik deze proberen, evt. in combinatie met wat ik al heb.
Met vitamine C heb ik goede ervaringen, zolang je maar een goede zonnebeschermer gebruikt.

Niacinime ook. Dat laatste zit in producten van Olaz en Decubal.
Jeejtje de couperose creme van biodermal werkt als een tierelier

Was erg sceptisch maar heb geen rode wangetjes meer!!!!! (Van langdurig zonnenbank)

Echte aanrader dus zooo blij

Nieuwe wimperkruller gekocht die probeer ik in het weekend uit,wimperserum van kruidvat werkt niet echt mss omdat ik op opgemaakte opgen smeer.... weet het niet!
Oja beautyblender bij primarkt gekocht werkt ook super,wat een verschil!!!

Zelf slik ik biergist voor mooie haarbos en nagels ,helpt goed!
Bij rosacea werkt biodermal couperose ook!!!

( nee geen aandelen)
ik heb de olie van de etos ook maar besteld, en de vitis tandpasta

Waar ruikt de olie zo lekker naar eigenlijk? ik ben erg verkouden dus dikke kans dat ik nog niet weet waar hij naar ruikt als hij binnenkomt haha)

(oh en weet iemand het wezenlijke verschil tussen de dure nuxe en de goedkope avocado/argan olie?)
Lorem Ipsum
Zo gisteren was mijn lucky day

Een sunny treatment van Marc Inbane gewonnen ( reinigen, exfolieëren, massage en daarna Marc Inbane) , binnenkort verslag !

Paardenshampoo net voor het eerst gebruikt ga zo föhnen.
quote:Sjarel schreef op 08 mei 2017 @ 23:13:

Met vitamine C heb ik goede ervaringen, zolang je maar een goede zonnebeschermer gebruikt.

Niacinime ook. Dat laatste zit in producten van Olaz en Decubal.Telt het ook als in je foundation spf zit?
quote:Ceylon schreef op 08 mei 2017 @ 19:20:

[...]

Eén en ander ligt ook aan je huid. Of aan je haar. Als iemand schrijft dat een shampoo geweldig is voor haar wilde krullenbos en je hebt zelf een voorzichtig bosje stro, dan kun je op tien vingers natellen dat deze shampoo niks voor je is.

Een anti-rimpelcreme smeer je niet als je 23 bent en als je een huidtype hebt dat snel verbrand ga je niet met bak-en-braadolie in de zon liggen. En van de drie of vier foundations die aanbevolen werden neem je die, die het beste bij je portemonnee past. Je hebt toch geen vier verschillende nodig.

Als je een beetje je gezonde verstand gebruikt kun je nog steeds aardig wat geld kwijt raken. De nuxe-olie bijvoorbeeld, de vitis tandpasta en de 8 hour creme van Elisabeth Arden zijn naar mijn idee prima voor iedereen. Ben je de eerste vijftig euro al kwijt .

Het ging me alleen om die paar produkten die volgens mij nogal ruw zijn voor je huid. Ooit kocht ik een peeling creme waar ik een week een rood en schraal gezicht van had. Nooit meer dus voor mij.

Verder heb ik wel de vitis tandpasta gekocht dus ik lees zeker mee !
quote:mademoiselle83 schreef op 09 mei 2017 @ 08:17:

[...]

Telt het ook als in je foundation spf zit?Van wat ik heb gelezen, zou dat te weinig bescherming zijn, maar ik heb zelf een tinted moisterizer of bb cream met hoge spf. Als de zon flink schijnt, doe ik er een aparte zonnebeschermer over maar met veel wolken hou ik het op een bb cream met spf. Ligt eraan hoe snel je gezicht kleurt van de zon, denk ik. Ben al wat ouder dus als ik geen spf smeer dan krijg ik een paar pigmentvlekjes. Die zijn nu zo goed als onzichtbaar.
quote:mademoiselle83 schreef op 09 mei 2017 @ 08:17:

[...]

Telt het ook als in je foundation spf zit?Spf in foundation of dagcreme hebben nagenoeg geen nut. Om de SPF te halen die ze op het potje zetten moet je ongeveer iets van een lepel product gebruiken, want niemand natuurlijk doet. Dus stel dat je een foundation met spf 50 ofzo hebt, en je gebruikt een paar pompjes, dan haal je misschien amper iets vergelijkbaars met een spf 10.
Grappig Nephthys, ik bedacht me echt precies hetzelfde vanmorgen.

Ik heb eindelijk mijn The Ordinary foundation SPF15 binnen en vanmorgen voor het eerst gebruikt, ik heb de serum-versie. Ik moet zeggen, ben echt blij verrast, je hebt maar heeeel weinig product nodig en het glijdt gewoon op je huid (heb ik er wel de fluid primer bij gekocht dus dat zal allicht ook helpen). Maar de SPF15 die erin zit stelt natuurlijk geen zak voor. Sowieso vind ik 15 veel te weinig, maar van deze foundation gebruik je dus echt maar een paar druppels dus ze hadden de SPF er net zo goed uit kunnen laten.

Toevallig dat ik gisteren goede reviews las over Altruist Dermatologist Sunscreen en die heb ik nu besteld via Amazon, heb ik hopelijk eind deze week. Kent iemand dat merk?

Verder, sorry, ik ga toch weer even The Ordinary spammen. Ik gebruik het nu een week of 6 en ik ben echt helemaal om. Mijn favorieten zijn de Retinoid 2% en de Buffet. Verder heb ik de Caffeine Solution, de Rosehip oil, de Moisturising factors en gisteren heb ik voor het eerst de Peeling solution gebruikt (AHA 30% + BHA 2%), heb nu een babyhuidje, zo zacht!
quote:nephthys schreef op 09 mei 2017 @ 08:44:

[...]

Spf in foundation of dagcreme hebben nagenoeg geen nut. Om de SPF te halen die ze op het potje zetten moet je ongeveer iets van een lepel product gebruiken, want niemand natuurlijk doet. Dus stel dat je een foundation met spf 50 ofzo hebt, en je gebruikt een paar pompjes, dan haal je misschien amper iets vergelijkbaars met een spf 10.

Oh dat wist ik helemaal niet. Ik weet alleen niet of ik het prettig vind om een zonnecreme onder mijn makeup te dragen. Lijkt me niet fijn aanvoelen.

Ik ga denk ik stoppen met de mane n tail shampoo, het effect is geweldig maar het doet mijn haarkleur geen goed helaas
quote:mademoiselle83 schreef op 09 mei 2017 @ 10:20:

[...]

Oh dat wist ik helemaal niet. Ik weet alleen niet of ik het prettig vind om een zonnecreme onder mijn makeup te dragen. Lijkt me niet fijn aanvoelen.

Sommige zonnecremes werken juist heel goed onder makeup, werkt als een soort primer. Wel even zoeken wat bij je huid past.

Ik heb de Clinique Cityblock SPF40 en dat werkt perfect onder makeup. En binnenkort ga ik dus die Altruist proberen, las ik ook goede berichten over (en is heel betaalbaar).
quote:ainne schreef op 09 mei 2017 @ 10:27:

[...]

Sommige zonnecremes werken juist heel goed onder makeup, werkt als een soort primer. Wel even zoeken wat bij je huid past.

Ik heb de Clinique Cityblock SPF40 en dat werkt perfect onder makeup. En binnenkort ga ik dus die Altruist proberen, las ik ook goede berichten over (en is heel betaalbaar).Zal er eens naar kijken!
quote:ainne schreef op 09 mei 2017 @ 10:20:

Verder, sorry, ik ga toch weer even The Ordinary spammen. Ik gebruik het nu een week of 6 en ik ben echt helemaal om. Mijn favorieten zijn de Retinoid 2% en de Buffet. Verder heb ik de Caffeine Solution, de Rosehip oil, de Moisturising factors en gisteren heb ik voor het eerst de Peeling solution gebruikt (AHA 30% + BHA 2%), heb nu een babyhuidje, zo zacht!

Mijn foundation moet nog binnenkomen, maar ik voel weer een nieuwe bestelling aankomen. Mijn Buffet is bijna op, vorige week de Matrixyl besteld. De rose hip oil wil ik ook graag hebben. Is de peeling solution niet een beetje té? Ik overweeg de glycolic acid te bestellen. Ben groot fan van Liquid Gold van Alpha-H, maar Ordinary is stuk goedkoper.

Voor de prijs hoef ik het niet te laten
quote:dutchsuzanne schreef op 09 mei 2017 @ 11:48:

[...]

Mijn foundation moet nog binnenkomen, maar ik voel weer een nieuwe bestelling aankomen. Mijn Buffet is bijna op, vorige week de Matrixyl besteld. De rose hip oil wil ik ook graag hebben. Is de peeling solution niet een beetje té? Ik overweeg de glycolic acid te bestellen. Ben groot fan van Liquid Gold van Alpha-H, maar Ordinary is stuk goedkoper.

Voor de prijs hoef ik het niet te laten

Erg hè! De pakjes blijven maar binnenkomen! Het is inderdaad zo betaalbaar, dan is het leuk uitproberen.

Zou de Buffet niet genoeg zijn, voegt de Matrixyl dan wel echt wat toe vraag ik me af? De glycolic acid ga ik denk ik ook een keer aanschaffen, ik heb er nu nog een liggen van Collistar.

Ik heb twee hele best grote pigmentvlekken, op mijn slapen en die probeer ik wat lichter te krijgen. Elke keer dat ik bij de kapper ben denkt het meisje bij de wasbakken dat ze haarverf op mijn wang geknoeid heeft! Staat ze daar te boenen...

Ik vond de peeling solution best spannend inderdaad, maar ging prima. Ik was vroeger altijd een scrubber, dit is echt een nieuwe manier van huidverzorging voor mij. Het is knalroze en je mag het er maar maximaal 10 minuten op laten zitten. Hier en daar brandde het wel een beetje, maar echt maar een heeeel klein beetje. En daarna de Rosehip erop, lekker zacht! Mijn huid is echt superzacht nu en voelt goed gevoed.
quote:ainne schreef op 09 mei 2017 @ 12:04:

[...]

Erg hè! De pakjes blijven maar binnenkomen! Het is inderdaad zo betaalbaar, dan is het leuk uitproberen.

Zou de Buffet niet genoeg zijn, voegt de Matrixyl dan wel echt wat toe vraag ik me af? De glycolic acid ga ik denk ik ook een keer aanschaffen, ik heb er nu nog een liggen van Collistar.

Ik heb twee hele best grote pigmentvlekken, op mijn slapen en die probeer ik wat lichter te krijgen. Elke keer dat ik bij de kapper ben denkt het meisje bij de wasbakken dat ze haarverf op mijn wang geknoeid heeft! Staat ze daar te boenen...

Ik vond de peeling solution best spannend inderdaad, maar ging prima. Ik was vroeger altijd een scrubber, dit is echt een nieuwe manier van huidverzorging voor mij. Het is knalroze en je mag het er maar maximaal 10 minuten op laten zitten. Hier en daar brandde het wel een beetje, maar echt maar een heeeel klein beetje. En daarna de Rosehip erop, lekker zacht! Mijn huid is echt superzacht nu en voelt goed gevoed.Die peeling solution interesseert me wel! Ik heb een dikke huid en grove poriën. Ik moet elke dag scrubben. Hoelang gebruik je deze al?
Life is short. Eat dessert first.
Ah, sinds gisteren. Beter lezen.
quote:doornroosje9 schreef op 09 mei 2017 @ 12:16:

[...]

Die peeling solution interesseert me wel! Ik heb een dikke huid en grove poriën. Ik moet elke dag scrubben. Hoelang gebruik je deze al?

Gisterenavond voor het eerst

Dit is'm: http://theordinary.com/pr ... pct-peeling-solution-30ml
Dank!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven