Stamcafé XXX
maandag 8 mei 2017 om 12:17
maandag 8 mei 2017 om 13:05
Ik krijg de foto's niet geupload via TinyPic, maar ze zijn echt te cute! Geboren in een gezin, vader en moeder wonen beiden in dat gezin. Ik kan niet wachten om te gaan kijken. Zo even de DA bellen met de vraag wat we moeten vragen en waar we op moeten letten!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 8 mei 2017 om 14:01
Lief, Blondie, twee van die bollekes erbij.
GG, wat een lieve verrassing!
Aza, wel goed geslapen?
Heerlijk weekend gehad! Eerst een prachtige opleidingsdag, vrijdag. De paarden gingen met de andere cursisten mee de bak in en ik bleef me mede-cursist bij de paddocks voor een ontspanningsoefening. Toen ik na een klein half uurtje mijn ogen open deed, stonden er naast me heel relaxed drie koeien te grazen en waren er twee schapen bij komen liggen
Verder lekker in de tuin gewerkt, met paard gespeeld en even het Spookhuis ingegaan met dochter, nichtje + man. Ach, altijd leuk als er een met een kettingzaag op je afkomt....
En kijk nu nieuwe serie: Taboo. Kent iemand die?
GG, wat een lieve verrassing!
Aza, wel goed geslapen?
Heerlijk weekend gehad! Eerst een prachtige opleidingsdag, vrijdag. De paarden gingen met de andere cursisten mee de bak in en ik bleef me mede-cursist bij de paddocks voor een ontspanningsoefening. Toen ik na een klein half uurtje mijn ogen open deed, stonden er naast me heel relaxed drie koeien te grazen en waren er twee schapen bij komen liggen
Verder lekker in de tuin gewerkt, met paard gespeeld en even het Spookhuis ingegaan met dochter, nichtje + man. Ach, altijd leuk als er een met een kettingzaag op je afkomt....
En kijk nu nieuwe serie: Taboo. Kent iemand die?
maandag 8 mei 2017 om 15:54
Klinkt als een fijn weekend Hunniebunnie! Die serie nog niet gezien maar staat op de watchlist.
Was het wat?
Beterschap Azarole.
Mijn oren tuten van al het vergader vandaag. Moet nog wat dingen oppakken maar dat doe ik morgen. Nu even verstand op 0 voor de buis en straks eens kijken wat we eten. Heb nog soep en kan vast wel een salade bouwen met wat er nog in de koelkast ligt.
Was het wat?
Beterschap Azarole.
Mijn oren tuten van al het vergader vandaag. Moet nog wat dingen oppakken maar dat doe ik morgen. Nu even verstand op 0 voor de buis en straks eens kijken wat we eten. Heb nog soep en kan vast wel een salade bouwen met wat er nog in de koelkast ligt.
maandag 8 mei 2017 om 16:14
quote:dolfje schreef op 08 mei 2017 @ 15:54:
Klinkt als een fijn weekend Hunniebunnie! Die serie nog niet gezien maar staat op de watchlist.
Was het wat?
Beterschap Azarole.
Mijn oren tuten van al het vergader vandaag. Moet nog wat dingen oppakken maar dat doe ik morgen. Nu even verstand op 0 voor de buis en straks eens kijken wat we eten. Heb nog soep en kan vast wel een salade bouwen met wat er nog in de koelkast ligt.Lekker rielekst Dolfje, geniet even van de rust!
Was het wat?
Beterschap Azarole.
Mijn oren tuten van al het vergader vandaag. Moet nog wat dingen oppakken maar dat doe ik morgen. Nu even verstand op 0 voor de buis en straks eens kijken wat we eten. Heb nog soep en kan vast wel een salade bouwen met wat er nog in de koelkast ligt.Lekker rielekst Dolfje, geniet even van de rust!
maandag 8 mei 2017 om 16:32
Hoi allemaal!
GG, idd je hebt een topvriendin maar volgens mij ben jezelf ook een geweldige man!
Oublond!Ik type vaak perongeluk Oudblind in
Wat fijn voor jullie en de kittens! Ben echt blij voor jullie!
Dolfje, ik heb het gemist maar wat is de oorzaak van de pijn aan je voet?
Aza, jaja verhuizen kost heel veel energie...maar dan heb je straks ook wat mooist en
het belangrijke rust voor terug. Even doorzetten, beterschap!
Hun, wat fijn zoveel dieren om je heen! Woon je op een boerderij?
***Ik moet weer terug naar de DA, kat eet en drinkt amper en plast kleine plasjes.
Volgens mij heeft hij geen pijn dus voor de zekerheid gaan we toch maar even met hem.
DUIM AUB VOOR KAT.
(Ben gelukkig niet zo verdrietig als vorige week)
GG, idd je hebt een topvriendin maar volgens mij ben jezelf ook een geweldige man!
Oublond!Ik type vaak perongeluk Oudblind in
Wat fijn voor jullie en de kittens! Ben echt blij voor jullie!
Dolfje, ik heb het gemist maar wat is de oorzaak van de pijn aan je voet?
Aza, jaja verhuizen kost heel veel energie...maar dan heb je straks ook wat mooist en
het belangrijke rust voor terug. Even doorzetten, beterschap!
Hun, wat fijn zoveel dieren om je heen! Woon je op een boerderij?
***Ik moet weer terug naar de DA, kat eet en drinkt amper en plast kleine plasjes.
Volgens mij heeft hij geen pijn dus voor de zekerheid gaan we toch maar even met hem.
DUIM AUB VOOR KAT.
(Ben gelukkig niet zo verdrietig als vorige week)
Prrrr, mauw miawwwww.
maandag 8 mei 2017 om 18:08
quote:Hunniebunnie schreef op 08 mei 2017 @ 16:39:
Aaah, Sjoerd wou me komen opzoeken in Frankrijk, de schat...Ah dat verklaart waarom hij afgelopen weekend zo moe en lusteloos was: Ver gereisd en de post was te laat want Konijntje was alweer thuis!
Aaah, Sjoerd wou me komen opzoeken in Frankrijk, de schat...Ah dat verklaart waarom hij afgelopen weekend zo moe en lusteloos was: Ver gereisd en de post was te laat want Konijntje was alweer thuis!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 8 mei 2017 om 19:09
maandag 8 mei 2017 om 20:48