Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Watervrouw333 schreef op 06 mei 2017 @ 18:02:

[...]

Ik zeg minimeet of twee-drie-vier om dat in etappes af te voeren naar goede bestemmingen dat kan ook
Hier net noodles op. Lattenbodem staat in elkaar. Nu de rest
quote:Azarole schreef op 06 mei 2017 @ 19:28:

[...]

Mooie schrijvers!!

Weggeven, of naar een kringloop?Oh ik wil ook wel via minimeets doorgeefluikje zijn.
Lijkt me een strak plan Watervrouw
Oh SJoerd kwam langs. Heb hem teruggejaagd.

Ergens komende dagen stuur ik hem misschien bij Aza langs maar nu nog niet
Ik heb Sjoerd gemist? Wie is Sjoerd?
Weer gemist
Dolfje, vervelend als er zulke zogenaamd zieke collega's in je team zit.

Was het stappen wel leuk?

Yasmijn, volgens mij heb je het leuk gehad!

Puss, nogmaal fijne vakantie!

Watervrouw, ik zet volgende keer mijn kattenfoto's speciaal voor jou weer.

Wie is Sjoerd?

Oudblond, beterschap!

En ik ben ook erg benieuwd naar die knoflooktaart!

Hey Kittens!!

En goedemorgen iedereen!
Prrrr, mauw miawwwww.
Tast toe!

Ben aankomende tijd erg druk bezig met werk én natuurlijk met kat zorgen.

Dus ik ben er niet meer zovaak...

Mijn puberzoon heeft as week ook examen, spannend!

Fijne dag allemaal!
Prrrr, mauw miawwwww.
Hoe gaat het nu met kat, Jane?

Succes voor Janezoon!!
' Sjoerd: Wood be postduif, in België ook reisduif genoemd, is een gedomesticeerde afstammeling van de rotsduif. Door kunstmatige selectie zijn duiven gefokt die, na een periode bij de eigenaar te hebben doorgebracht, indien naar elders vervoerd en losgelaten, op nog niet volledig begrepen wijze de weg naar hun oorspronkelijke verblijf terugvinden.'

Jammer genoeg heeft Sjoerd geknoeid met zijn cv: zowel afkomst als opleiding kloppen niet en is hij - anders dan hij claimt - een behoorlijk luie vlegel die het liefst onnuttig bij Ren op het thuishonk blijft zitten.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hoi

Even genieten van de weekendrust met een koffie in bed.

Ik heb voor volgende week eindelijk een saunadagje gepland, blijkt dat het dan moederdag is. En nu ben ik bang dat het daardoor zo druk zal zijn dat we bij elkaar op schoot moeten
Zou dat Yette? Krijgen moeders dan een dagje cadeau en is dat dan ook op moederdag? Lijkt mij dat het de week nadien schootzitten is
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Jane-Ice schreef op 07 mei 2017 @ 06:54:

Dolfje, vervelend als er zulke zogenaamd zieke collega's in je team zit.

Was het stappen wel leuk?

!Werken ging gelukkig goed. Stappen ( evenement) was heel gaaf. Daarna niet meer naar café maar thuis wat gedronken en nu niet heel fit maar ok,
hoe vond je de knoflooktaart Blondie?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dolfje, hoe maak jij pindasaus?
Goedemorgen zeg, pindasaus?!

Ik ben Dolf niet, maar ik neem een zakje petjil of gado gado van de toko en fantaseer er naar hoe m'n hoofd staat op los met dingen als zoet gebakken gesnipperde ui, rode peper, kokosmelk, gula djawa, etc.
Ik ben trouwens ook Blondie niet, maar die knoflooktaart was zeker de moeite waard!
quote:Filee___ schreef op 07 mei 2017 @ 11:28:

Dolfje, hoe maak jij pindasaus?Sjalotje en knoflook fruiten, pindakaas erbij en wat water en kokosmelk tot gewenste dikte en eventueel zoete ketjap en sambal.
Goedemorgen.

Weer een boekje uit, nu bijna tijd om iets nuttigs te gaan doen. Eerst even brunch regelen.
quote:Oudblond schreef op 07 mei 2017 @ 08:48:

' Sjoerd: Wood be postduif, in België ook reisduif genoemd, is een gedomesticeerde afstammeling van de rotsduif. Door kunstmatige selectie zijn duiven gefokt die, na een periode bij de eigenaar te hebben doorgebracht, indien naar elders vervoerd en losgelaten, op nog niet volledig begrepen wijze de weg naar hun oorspronkelijke verblijf terugvinden.'

Jammer genoeg heeft Sjoerd geknoeid met zijn cv: zowel afkomst als opleiding kloppen niet en is hij - anders dan hij claimt - een behoorlijk luie vlegel die het liefst onnuttig bij Ren op het thuishonk blijft zitten.

Wat een treffende omschrijving!

Nog een aanvulling:

Hier in het Stamcafé heeft Sjoerd de taak Persoonlijke Berichten ofwel PB's tussen de verschillende stammers te helpen uitwisselen. Mag duidelijk zijn dat dat soms mis gaat of te lang duurt etc. Zeker met al die Nickwissels raakt Sjoerd het spoor wel eens bijster.
sjalotje en knoflookteentje fruiten, pindakaas erbij, scheutje melk. Sambal en djahé erbij en goed roeren. Eventueel wat meer melk als de saus te dik is
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dankje dolfje en Rosanna. Ik ga het proberen te maken vandaag. Hopelijk lukt het
quote:rosanna08 schreef op 07 mei 2017 @ 11:45:

sjalotje en knoflookteentje fruiten, pindakaas erbij, scheutje melk. Sambal en djahé erbij en goed roeren. Eventueel wat meer melk als de saus te dik is Je vergeet 'een beetje liefde van Rosa'.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven