Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had me voorgenomen het huis te poetsen, mijn auto eens op te ruimen (want is een soort veredelde prullenbak), de was te doen, wc schoon te maken en nog iets wat ik niet meer weet. Er is één probleem: ik heb Geen Zin
Peas on earth!
Kijk, je bent wel op de goede weg, volgens mij. Je maakt in ieder geval de randvoorwaarden goed om lekker te kunnen slapen. Nu maar hopen dat het zijn vruchten af gaat werpen.

Ja, Tony heeft het nog wel over het ziekenhuis, maar niet op een angstige manier ofzo, hoor. Volgende week moeten we op controle en daar heeft hij eigenlijk wel zin in!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik moet eigenlijk ook heel hard huishouderen, want mijn moeder komt straks.
Loretta is De Mol. Punt.
Ja, volgens mij ben ik inderdaad wel op de goede weg. Wil alleen het liefste NU goed slapen (nouja, vanavond dan ), maar moet misschien even geduld hebben, want hele slaapritme van slag. Komt vast goed

Fijn dat Tony niet op angstige manier aan ziekenhuis denkt

Herkenbaar: poetsen als moeder komt . Stom eigenlijk toch?
Peas on earth!
Ja, het is ook stom, maar de plee is wel weer schoon nu!
Loretta is De Mol. Punt.
Nemo al 3 jaar!!! Gefeliciteerd Nemootje (en Vish ), hopelijk heb je een leuke dag vandaag!

Pepje, hoest met je?
Peas on earth!
Ja gaat beter geloof, thanx for asking! Na the heavy pijnstillers plus nog maar een ab-tje eroverheen mocht dat ook wel. Nu nog alleen maar last van hevige griepverschijnselen maar tis al 100x beter dan de afgelopen dagen....

Ik ben bijgelezen in NS
Pep, fijn dat je je wat beter voelt

Erwt, Fijn dat je weer helderder hoort En naar van dat slapen hoor. Moet niet te lang duren. Is heel naar en kan echt groot effect hebben op hoe je je voelt.

Muffins zijn gelukt. Stond ook op pak dat het niet kan mislukken Ze zijn niet allemaal even groot dus daar blijf ik op oefenen

au naturel:

met decoratie (glazuur en snoepjes)

anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 06-02-2009 11:57
Reden: plaatjes te groot en klein ;-)
% gewijzigd
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Nu gaan we ze opeten

Moet dat glazuur echt een half uur afkoelen? Vast niet
Hehe

Denk dat het enige verschil is dat het lekker aan je tanden vastplakt als je niet een half uur wacht

Ik heb al één van m'n doedingen-van-het-lijstje gedaan: groepsaccomodaties gegoogled voor familieweekend. Dat was dan ook wel het leukste DoeDing, want daar kon ik tegelijk bij forummen
Peas on earth!
Hmmm, muffins waren erg goed Geen tandgeplak

Nu zo naar jonger zusje toe.

Forummen en doedingen tegelijk is cool
Zoooooowww de visite weer de deur uit, heerlijk!!!

Bedankt voor de felicitaties en de kaartjes!!

Nemo is heerlijk jarig en speelt met zijn nieuwe speelgoedjes.

Stomme eikellul verpest mijn humeur weer, stomme zak.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Fijn dat Nemo een leuke verjaardag heeft, Vish. Wat een tegenvaller dan dat Marlin de feestvreugde neit verhoogt... Rot voor jou ook!

Inad, zien er hartstikke lekker uit, de muffins!

Ik heb net heerlijk met Don door de stad geslenterd. Het lijkt wel lente! Mijn moeder kwam op de kinderen passen, dus we konden lekker even met zijn tweetjes weg. Ook meteen weekendje afgesproken dat mijn ouders hier komen oppassen. In december hebben we het toen moeten cancellen door RS-virus van Max, maar we gaan dus in de herkansing!
Loretta is De Mol. Punt.
Eikellullen moeten afgeschoten worden, Nemo krijgt er denk ik (hoop ik) niets van mee? Fijn dat z`n verjaardag verder wel leuk is! *kaartje unterwegs*

Lekker weer is het he Kess?! Ik ging net boodschappen doen en het leek inderdaad wel lente! Heel jammer dat ik als een hijgende 85-jarige voortstrompelde maar soit
Maar het feit dat je weer buiten kunt komen is goed, Pep! Fijn dat het dat beter gaat.

Ja, zulk lekker weer! En dan te bedenken dat er komende week gewoon weer sneeuw gaat vallen.
Loretta is De Mol. Punt.
Jajajajajajaja lente! De vogeltjes maakte al beetje lenteliedjes

Ik ga voor Rick of Jon. Grijze shirtje is inderdaad een goede reden
Ja, ja, langzaamaan verschuift iedereen toch richting Rick als Mol. Ik heb gewoon gelijk. Ik weet het zeker. En oh, wat is die man lekker.
Loretta is De Mol. Punt.
Zou wel bijzonder zijn als je het vanaf het eerste moment geraden zou hebben
Vogeltjes en lenteliedjes

Kmoest van meselluf wat doen vandaag Kess, zo lang hangen is niks voor mij. Prompt teveel hooi op de vork natuurlijk
Ow ik hebt vanmiddag een potje gekocht! Lang getwijfeld tussen zo`n toiletzitje en potje maar toch maar potje. Laat het grote probeeropdepottepoepen maar beginnen voor de Wuppert
Jeaaaah voor Wup

Goed dat je even buiten bent geweest, Pep. Lekker. Heb ik met Chica ook gedaan toen we beiden koorts hadden. Na paar dagen binnen werden we helemaal gek.

Vish, jammer van Marlin. Hoop dat jullie t toch leuk gehad hebben. Kaart vanuit hier is ook onderweg. Ik ga weer voor meest vreselijke kaart. Hint: Chica heeft em voor Nemo uitgezocht

Het was inderdaad lekker warm, nouja, relatief dan, buiten

Chicje en ik zijn ook stad in geweest. Met zus afgesproken, was leuk. En ik heb een maillot en beenwarmers, lekker fout voor binnen in huis. Oja, en een Jane Austen (Persuation) meegenomen van de bieb en Quality Street chocolaatjes

Ier is vanavond niet thuis dus ga schaamteloos sniffen bij de film en choco eten
Goed excuus heb je iig Inad

Hoest bij jou, Sterretje? Helemaal niet misselijk meer inmiddels?
Jawel, maar een stuk minder erg en stuk minder snokhalzerig. Maandag ga ik weer werken, ben ik ook wel weer aan toe. Ik neem gewoon een fiks pak cornflakes mee en dan kom ik de dag wel door

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven