Theehuis
vrijdag 6 februari 2009 om 09:52
Kijk, je bent wel op de goede weg, volgens mij. Je maakt in ieder geval de randvoorwaarden goed om lekker te kunnen slapen. Nu maar hopen dat het zijn vruchten af gaat werpen.
Ja, Tony heeft het nog wel over het ziekenhuis, maar niet op een angstige manier ofzo, hoor. Volgende week moeten we op controle en daar heeft hij eigenlijk wel zin in!
Ja, Tony heeft het nog wel over het ziekenhuis, maar niet op een angstige manier ofzo, hoor. Volgende week moeten we op controle en daar heeft hij eigenlijk wel zin in!
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 6 februari 2009 om 10:05
Ja, volgens mij ben ik inderdaad wel op de goede weg. Wil alleen het liefste NU goed slapen (nouja, vanavond dan ), maar moet misschien even geduld hebben, want hele slaapritme van slag. Komt vast goed
Fijn dat Tony niet op angstige manier aan ziekenhuis denkt
Herkenbaar: poetsen als moeder komt . Stom eigenlijk toch?
Fijn dat Tony niet op angstige manier aan ziekenhuis denkt
Herkenbaar: poetsen als moeder komt . Stom eigenlijk toch?
Peas on earth!
vrijdag 6 februari 2009 om 11:20
vrijdag 6 februari 2009 om 11:56
Pep, fijn dat je je wat beter voelt
Erwt, Fijn dat je weer helderder hoort En naar van dat slapen hoor. Moet niet te lang duren. Is heel naar en kan echt groot effect hebben op hoe je je voelt.
Muffins zijn gelukt. Stond ook op pak dat het niet kan mislukken Ze zijn niet allemaal even groot dus daar blijf ik op oefenen
au naturel:
met decoratie (glazuur en snoepjes)
Erwt, Fijn dat je weer helderder hoort En naar van dat slapen hoor. Moet niet te lang duren. Is heel naar en kan echt groot effect hebben op hoe je je voelt.
Muffins zijn gelukt. Stond ook op pak dat het niet kan mislukken Ze zijn niet allemaal even groot dus daar blijf ik op oefenen
au naturel:
met decoratie (glazuur en snoepjes)
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 06-02-2009 11:57
Reden: plaatjes te groot en klein ;-)
Reden: plaatjes te groot en klein ;-)
% gewijzigd
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 6 februari 2009 om 12:03
Hehe
Denk dat het enige verschil is dat het lekker aan je tanden vastplakt als je niet een half uur wacht
Ik heb al één van m'n doedingen-van-het-lijstje gedaan: groepsaccomodaties gegoogled voor familieweekend. Dat was dan ook wel het leukste DoeDing, want daar kon ik tegelijk bij forummen
Denk dat het enige verschil is dat het lekker aan je tanden vastplakt als je niet een half uur wacht
Ik heb al één van m'n doedingen-van-het-lijstje gedaan: groepsaccomodaties gegoogled voor familieweekend. Dat was dan ook wel het leukste DoeDing, want daar kon ik tegelijk bij forummen
Peas on earth!
vrijdag 6 februari 2009 om 15:20
vrijdag 6 februari 2009 om 15:43
Fijn dat Nemo een leuke verjaardag heeft, Vish. Wat een tegenvaller dan dat Marlin de feestvreugde neit verhoogt... Rot voor jou ook!
Inad, zien er hartstikke lekker uit, de muffins!
Ik heb net heerlijk met Don door de stad geslenterd. Het lijkt wel lente! Mijn moeder kwam op de kinderen passen, dus we konden lekker even met zijn tweetjes weg. Ook meteen weekendje afgesproken dat mijn ouders hier komen oppassen. In december hebben we het toen moeten cancellen door RS-virus van Max, maar we gaan dus in de herkansing!
Inad, zien er hartstikke lekker uit, de muffins!
Ik heb net heerlijk met Don door de stad geslenterd. Het lijkt wel lente! Mijn moeder kwam op de kinderen passen, dus we konden lekker even met zijn tweetjes weg. Ook meteen weekendje afgesproken dat mijn ouders hier komen oppassen. In december hebben we het toen moeten cancellen door RS-virus van Max, maar we gaan dus in de herkansing!
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 6 februari 2009 om 15:48
Eikellullen moeten afgeschoten worden, Nemo krijgt er denk ik (hoop ik) niets van mee? Fijn dat z`n verjaardag verder wel leuk is! *kaartje unterwegs*
Lekker weer is het he Kess?! Ik ging net boodschappen doen en het leek inderdaad wel lente! Heel jammer dat ik als een hijgende 85-jarige voortstrompelde maar soit
Lekker weer is het he Kess?! Ik ging net boodschappen doen en het leek inderdaad wel lente! Heel jammer dat ik als een hijgende 85-jarige voortstrompelde maar soit
vrijdag 6 februari 2009 om 16:50
Jeaaaah voor Wup
Goed dat je even buiten bent geweest, Pep. Lekker. Heb ik met Chica ook gedaan toen we beiden koorts hadden. Na paar dagen binnen werden we helemaal gek.
Vish, jammer van Marlin. Hoop dat jullie t toch leuk gehad hebben. Kaart vanuit hier is ook onderweg. Ik ga weer voor meest vreselijke kaart. Hint: Chica heeft em voor Nemo uitgezocht
Het was inderdaad lekker warm, nouja, relatief dan, buiten
Chicje en ik zijn ook stad in geweest. Met zus afgesproken, was leuk. En ik heb een maillot en beenwarmers, lekker fout voor binnen in huis. Oja, en een Jane Austen (Persuation) meegenomen van de bieb en Quality Street chocolaatjes
Ier is vanavond niet thuis dus ga schaamteloos sniffen bij de film en choco eten
Goed dat je even buiten bent geweest, Pep. Lekker. Heb ik met Chica ook gedaan toen we beiden koorts hadden. Na paar dagen binnen werden we helemaal gek.
Vish, jammer van Marlin. Hoop dat jullie t toch leuk gehad hebben. Kaart vanuit hier is ook onderweg. Ik ga weer voor meest vreselijke kaart. Hint: Chica heeft em voor Nemo uitgezocht
Het was inderdaad lekker warm, nouja, relatief dan, buiten
Chicje en ik zijn ook stad in geweest. Met zus afgesproken, was leuk. En ik heb een maillot en beenwarmers, lekker fout voor binnen in huis. Oja, en een Jane Austen (Persuation) meegenomen van de bieb en Quality Street chocolaatjes
Ier is vanavond niet thuis dus ga schaamteloos sniffen bij de film en choco eten
Wat Supersmollie zegt vind ik ook