The Walking Dead: Team Viva waiting for war
dinsdag 28 maart 2017 om 21:18
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
dinsdag 9 mei 2017 om 13:54
quote:Dory_1 schreef op 09 mei 2017 @ 13:37:
Ik zie dat onder de foto nog deze tekst staat: Daniel Newman (R) verklapt plotdetail Walking Dead seizoen 8. De vermoedelijk overleden Andrew Lincoln (L) blijkt dus toch te leven. © Instagram
Er is een stagiaire overijverig geweest denk ik.
Sjonge jonge
Hebben wij wel weer iets om het topic mee te vullen in ieder geval
Ik zie dat onder de foto nog deze tekst staat: Daniel Newman (R) verklapt plotdetail Walking Dead seizoen 8. De vermoedelijk overleden Andrew Lincoln (L) blijkt dus toch te leven. © Instagram
Er is een stagiaire overijverig geweest denk ik.
Sjonge jonge
Hebben wij wel weer iets om het topic mee te vullen in ieder geval
dinsdag 9 mei 2017 om 14:00
quote:Dory_1 schreef op 09 mei 2017 @ 13:37:
Er is een stagiaire overijverig geweest denk ik.In de link staat nu een artikel over George Michael.
Er is een stagiaire overijverig geweest denk ik.In de link staat nu een artikel over George Michael.
dinsdag 9 mei 2017 om 14:00
quote:Dory_1 schreef op 09 mei 2017 @ 13:36:
Ja heb ik gezien. Slaat helemaal nergens op!
Ik zie nu dat het artikel veranderd is. Eerst stond er dat Rick omringd zou zijn geweest door walkers en dat we nu wisten dat hij nog leeft. Nu gaat het dus om het personage van de redhead. Het slaat werkelijk helemaal nergens op, er was gewoon geen cliffhanger.
Nee, psies, ze stonden gewoon een beetje in Alexandria bij te komen van het wegjagen van Negan en een aantal saviors, de tijger onder zijn kin te kriebelen (die had toch geen honger meer en eet bovendien alleen Saviors) en zich voor te nemen schietlessen te gaan nemen.
Maar misschien heeft hij iets anders gespoilerd dat het AD gewoon niet begrepen heeft?
Ja heb ik gezien. Slaat helemaal nergens op!
Ik zie nu dat het artikel veranderd is. Eerst stond er dat Rick omringd zou zijn geweest door walkers en dat we nu wisten dat hij nog leeft. Nu gaat het dus om het personage van de redhead. Het slaat werkelijk helemaal nergens op, er was gewoon geen cliffhanger.
Nee, psies, ze stonden gewoon een beetje in Alexandria bij te komen van het wegjagen van Negan en een aantal saviors, de tijger onder zijn kin te kriebelen (die had toch geen honger meer en eet bovendien alleen Saviors) en zich voor te nemen schietlessen te gaan nemen.
Maar misschien heeft hij iets anders gespoilerd dat het AD gewoon niet begrepen heeft?
Spreuken 18:2
dinsdag 9 mei 2017 om 16:56
quote:Lucylucille schreef op 09 mei 2017 @ 16:15:
Vet lief.
Gus Morgan mocht even met zijn vader mee naar de set om zijn held Khary Payton ( Kang ) te ontmoeten, welke een stem vertolkt in zijn favo tekenfilm Teen Titans.
[afbeelding]
Ik vind het altijd zo heerlijk, die kinderen met een half gebit Alles aan dit bericht is
Vet lief.
Gus Morgan mocht even met zijn vader mee naar de set om zijn held Khary Payton ( Kang ) te ontmoeten, welke een stem vertolkt in zijn favo tekenfilm Teen Titans.
[afbeelding]
Ik vind het altijd zo heerlijk, die kinderen met een half gebit Alles aan dit bericht is
dinsdag 9 mei 2017 om 18:00
quote:Lucylucille schreef op 09 mei 2017 @ 16:15:
Vet lief.
[afbeelding]
Ik vind het altijd zo heerlijk, die kinderen met een half gebit
Vet lief.
[afbeelding]
Ik vind het altijd zo heerlijk, die kinderen met een half gebit
''Then let amorous kisses dwell
dinsdag 9 mei 2017 om 23:24