Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alweer gedroomd over Negan en alweer gevangen! Bah!! Ik lag op bed en ja...ons eigen bed en hij kwam erbij liggen. Mijn god! We waren dus gevangen in ons eigen huis Hij was aan het vertellen en ik maar denken wat een slijmert! Opeens waren we ergens op een open plek, soort patio en hij had Lucille bij zich. Ik moest toekijken en er zaten een paar mensen geknield. Ik herkende de eigenaar van onze spar en nog een paar mensen (van de voetbalclub ) en die Negan maar vertellen. Weet je dat ik niet meer weet of die nou engels sprak of gewoon limburgs . en er ging iemand geluccilled worden maar ik weet niet meer wie dat geworden is.

Ik zou dus gewoon graag over Rick willen dromen maar die Negan fietst er de hele tijd tussen door!

Bah, nou moeten we nog de hele zomer wachten! Wat erg he? Ik zit te overwegen om van voor af aan weer de serie te gaan kijken op Netflix
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
He wat fijn dat alles goed is!
"Gewoon Limburgs"
ja, Nega op z'n limburgs. Ik denk dat hij gelijk niet meer serieus genomen wordt dan en gezien wordt als het menke met het knuppelke
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
quote:Cirice schreef op 04 mei 2017 @ 22:03:

IK had echt een mega verhaal geschreven... weg...

Maaaaaar; ALLES IS GOED!!!!

Kinderarts was echt de aller beste. Het is dat we niet meer op controle hoeven, anders had ik hem plat geknuffeld.

Tijdens de afspraak wist hij ons al heel erg gerust te stellen. De fontanel vond hij wel een beetje te klein. Maar met alleen voelen weet je dat niet zeker. Dus dat wilde hij graag laten bevestigen met rontgenfoto's. Dus we konden van de kinderpoli meteen doorlopen naar radiologie.

Goed, foto's gemaakt en toen we onderweg naar de uitgang waren kwamen we de kinderarts tegen. Hij zou proberen om de foto's vanmiddag nog te kunnen beoordelen en dan ook ons zou bellen en anders zou dat na het weekeinde gebeuren.

Om kwart voor 6 belde hij dus alsnog. Práchtige schedel! Duidelijke schedelnaden en de fontanel was ook prachtig.

Die was bij het consultatiebureau blijkbaar hard geworden omdat hij daar zijn luier aan het vol kleien was...

Zoon heeft wel een miniscule schedelwig, maar dat gaat niet voor problemen zorgen, puur cosmetisch een beetje jammer. Maar als je het niet weet zie je het ook niet.

Ik weet alleen niet wat ik met de jeugdarts van het CB moet... Eerst vond ze zijn hoofdje prachtig. Maar na het kijken naar de groeicurve, sloeg ze ineens in de paniek en ging ze als een malle op zoek naar de fontanel. Toen begon zoon ook nog ontzettend te huilen en sloeg ze nog meer in paniek. Ze was verre professioneel. En door haar paniek was ik ook in alle staten.

Maar goed, MET ZOON IS ALLES GOED!!!!Yes, wat fijn!
Wat een droom weer MacTrees.
goed nieuws cirice

hahaha die droom MacTrees

Ik twijfel nog erg aan outlander, is het niet meer een soort romantisch verhaal/serie ?

o ik kwam deze tegen

"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Is er ook iemand die Fargo volgt? Prachtige serie er is weer een nieuw seizoen begonnen op Netflix. Zijn nu 3 afleveringen van online. Wekelijks nu een nieuwe aflevering.
Nou, wij zijn onze meivakantie aan het afsluiten! Erg gezellig en veel met een glaasje rosé.

Ik vind het trouwens geweldig om zo'n droom te hebben. Is een beetje als tv kijken en het vreemde is dat het toch iets van logische volgorde heeft. Een beetje verhaal.

Ik ben nog zoekende op netflix voor een goede serie. Durf nog niet de herhaling in te gaan van TWD
Wat een goed nieuws Cirice!!

Ik droom nooit over TWD, ik slaap maar saai eigenlijk. ALS mijn kinderen me al slaap gunnen.

Wij zijn ook op vakantie, maandag weer aan de bak en ik heb geen zin. De zon begint EINDELIJK te schijnen en ik wil meer van dit!
Oeps
quote:MacTrees schreef op 05 mei 2017 @ 23:03:

Nou, wij zijn onze meivakantie aan het afsluiten! Erg gezellig en veel met een glaasje rosé.

Ik vind het trouwens geweldig om zo'n droom te hebben. Is een beetje als tv kijken en het vreemde is dat het toch iets van logische volgorde heeft. Een beetje verhaal.

Ik ben nog zoekende op netflix voor een goede serie. Durf nog niet de herhaling in te gaan van TWD

Ik kijk gilmore Girls

Echt heerlijk.
quote:Liadan schreef op 03 mei 2017 @ 15:54:

Bedankt dat je de link geplakt hebt voor deze luilak. Ziet er spannend uit.+1
Net preview gekeken....Spannend!!! Oprecht de titel: world gone mad
quote:meestmistig schreef op 02 mei 2017 @ 08:16:

Zo en eindelijk kan ik in dit topic lezen en schrijven, 1 maand geleden begonnen met kijken en gisteren de laatste gekeken. Jeetje wat overkomt je zeg als je twd kijkt zeg, wat een emoties door mijn lichaam. Voel mij ook wel suffie dat ik het nu pas voor het eerst gezien heb en weet wat het is.

Ik zie dat ik je post gemist heb Welkom!

Snel gekeken
quote:Cirice schreef op 04 mei 2017 @ 09:29:

Oh, het spijt me zo! Ik ben momenteel hélemaal niet bezig met TWD. Ik kom hier dan ook bijna niet meer.

Vanmiddag moeten we naar de kinderarts met zoon vanwege mogelijke craniostenose. Waarschijnlijk is zijn fontanel gesloten en heeft hij een wigschedel. We weten nog niks maar houden er rekening mee dat hij op korte termijn geopereerd moet worden.

Het is allemaal geel goed te verhelpen, maar ons wereldje is ingestort.

Hij krijgt vanmiddag een echo voor de fontanel en dan wordt er ook een afspraak gemaakt voor een scan die hij met een roesje/narcose moet ondergaan.

Sorry voor mijn egopost!

Wat heftig!

Edit: lees net je update.....Wat een opluchting!
quote:MacTrees schreef op 04 mei 2017 @ 23:43:

Alweer gedroomd over Negan en alweer gevangen! Bah!! Ik lag op bed en ja...ons eigen bed en hij kwam erbij liggen. Mijn god! We waren dus gevangen in ons eigen huis Hij was aan het vertellen en ik maar denken wat een slijmert! Opeens waren we ergens op een open plek, soort patio en hij had Lucille bij zich. Ik moest toekijken en er zaten een paar mensen geknield. Ik herkende de eigenaar van onze spar en nog een paar mensen (van de voetbalclub ) en die Negan maar vertellen. Weet je dat ik niet meer weet of die nou engels sprak of gewoon limburgs . en er ging iemand geluccilled worden maar ik weet niet meer wie dat geworden is.

Ik zou dus gewoon graag over Rick willen dromen maar die Negan fietst er de hele tijd tussen door!

Bah, nou moeten we nog de hele zomer wachten! Wat erg he? Ik zit te overwegen om van voor af aan weer de serie te gaan kijken op NetflixDeze droom Wat hilarisch

Goede morgen !!

Nog 4 weken tot FEAR
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ik zal het topic wel even uppen (Fear topic)
Mij god, al weer een Negandream gehad..en nee...hij spreekt geen limburgs Deze keer zaten we in een bus. Vraag me niet waarom. Er gebeurde wel van alles maar dat heb ik niet meer helder. Het was wel donker en een beetje akelig en een beetje veel saviors.

Bah...waar blijft Rick nou! Daar droom ik nou tegenwoordig niks meer over.

Ben nou heel ouderwets 'survivors' op dvd aan het kijken. Staat helaas niet meer op netflix.
Ik heb van survivors de helft van s1 gezien en toen wassie weg. Ik zoek hem binnenkort maar op kodi op.
Haaaai ik ben er ook nog hoor! Alleen wat stilletjes, sorry daarvoor.

Moest ineens zo aan jullie denken! Heb late dienst op mijn werk... (lees: helemaal alleen in een mega groot half duister pand) en ik moest zojuist ergens achterin een deur alvast afsluiten. Ik liep in het donker door de kantine en had ineens een flashback naar Rick die in zijn uppie door het ziekenhuis dwaalt! Durfde de volgende deur haast niet open te doen, waha! Zag er zo een walker achter staan! Iieehh.

Ik droom helemaal niet over TWD. Of sex. Of sex met the walking dead. Volgens mij droom ik uberhaubt bar weinig tegenwoordig! Of nou ja, ik onthoud het niet, in ieder geval.

Allemaal vakantiegangers joh, lekker hoor! Jaloers! Nou ja, hier gaat het ook lekker, maar dan gewoon thuis. Lekker aan, in en om het huis rommelen, beetje werken, alles gaat zijn gangetje. Fijn! Nu die walking deadjes nog terug op TV. Vooruit, Fear is ook goed!
You like icecream? We have icecream.
Vwb vakantiegangers geldt dat hier niet meer....

Maar jouw baantje geheimzinnige snor zou ik niet willen hebben... Ik vind het al spannend om hier thuis de achterdeur te sluiten en daarbij even de tuin te moeten inspecteren...

Ooit de Blair witch gekeken en naar afloop realiseerde ik me dat nog alles moest worden afgesloten. Ik was alleen thuis en miljaar dat was akelig!!!!
Ik heb ooit eens voor mijn toenmalige werk in mijn eentje in een klein, stil hotelletje gezeten op de zolderkamer en daar heb ik (erg slim) de film 1408 zitten kijken. Ter illustratie: een horror film over een vervloekte hotelkamer.

Raad eens wie er als een roosje heeft geslapen? Nou ik weet niet wie, maar ik iig niet. Dus mysterymoustache, ik zou zo even niet met je willen ruilen

Ik droom ook nooit zo over tv series die ik kijk, tenzij ze indruk hebben gemaakt vlak voor het naar bed gaan. Meestal droom ik dat ik kauwgom onder mijn schoenen heb of benen van zand of lood en niet vooruit kan komen. Erg frustrerend
quote:Mysterymoustache schreef op 07 mei 2017 @ 22:54:

Ik droom helemaal niet over TWD. Of sex. Of sex met the walking dead. Volgens mij droom ik uberhaubt bar weinig tegenwoordig! Of nou ja, ik onthoud het niet, in ieder geval.Dat moet je ook niet willen! Liever sex met (sommige leden van) TF of TN
Wow. I wish I could speak whale.
Ik droom ook zelden over tv-series. Bij TWD heb ik dat wel gehad, omdat we toen deden bingen de eerste paar seizoenen. En dan zit het zo in je hoofd. Toen we bij de gevangenis waren, had er iemand hier op het werk een hoestje Toen moest ik ook echt even schakelen

Bij 'normaal' tv-kijken heb ik dat niet. We kijken nu Grimm en Fear, maar daar droom ik niet van. Ik ben er nog niet uit wat ik van Fear vind. De eerste 5 afleveringen hebben we nu gezien (kijken alleen in het weekend 's avonds als zoon op bed ligt dus heel snel gaat het niet), maar wat een rare mensen Maar ach, prima tijdverdrijf tijdens het wachten op het echte werk.
Wow. I wish I could speak whale.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven