Milde yoghurt

21-05-2012 17:28 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een dikke yoghurtsoort ( of kwark ) die niet zuur is, om bij het ontbijt te mixen met stukjes fruit. De gewone magere kwark of yoghurt vind ik echt te zuur op de vroege morgen en Optimel gebruik ik liever niet. Dus wie heeft er een tip voor mij?
Deze yoghurt is lekker. Hij is misschien een beetje prijzig, en volgens mij alleen maar te koop bij de Jumbo, maar echt super lekker.
quote:ninika schreef op 08 april 2013 @ 22:05:

Deze yoghurt is lekker. Hij is misschien een beetje prijzig, en volgens mij alleen maar te koop bij de Jumbo, maar echt super lekker.

Ow, volgens mij heb ik die weleens geproeft, en ik dacht toen serieus dat hij bedorven was, zo smerig.

De mevrouw die het spul serveerde proefde er niks bijzonders aan dus blijkbaar hoort het zo

Verder heb ik geloof ik nog nooit een naturel yoghurt geproefd die ik niet luste dus ik was echt een beetje verbaasd.

Maar goed, smaken verschillen
Ik houd ook niet van erg zure yoghurt, en ben inmiddels redelijk 'verslaafd' aan de biologische magere yoghurt van het C1000 huismerk. Heerlijk! De volle variant is ook erg lekker. Campina heeft ook mildere yoghurt, maar de biologische variant daarvan is duurder dan het C1000 huismerk.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-05-2017 17:03
Reden: onderzoek
% gewijzigd
hoeveel yoghurttopics ga je illegaal omhoog schoppen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven