Grootste date blunders

29-04-2017 13:07 521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vertel hier je aller ergste date blunders. Hoe genant,grappig,vreselijk,eng het maakt niet uit. Deel hier je leed met anderen!

Ik heb zelf helaas nog nooit een hele dramatische date gehad, ben benieuwd naar jullie verhalen!
quote:Geelheer schreef op 08 mei 2017 @ 18:41:

Ik had vroeger een vriendje (dus niet echt een dateverhaal). Ik was een jaar of 16 en ik was een van de eerste keren bij hem thuis, toen ik geroepen werd door zijn moeder of ik wilde komen om ff te kletsen.

Terwijl zij in bad lag. Zonder badschuim o.i.d.

Ik wist niet waar ik kijken moest!!

Ook moest ik haar "mam" noemen.

Later toen het uit was tussen vriendje en mij noemde ze mij "de duivel." Oh wat ongemakkelijk!
Omg wat een mens die moeder..... @Geelheer

@maris omg die laatste.... ik had echt al niet meer gegaan.....
quote:Geelheer schreef op 08 mei 2017 @ 18:41:

Ik had vroeger een vriendje (dus niet echt een dateverhaal). Ik was een jaar of 16 en ik was een van de eerste keren bij hem thuis, toen ik geroepen werd door zijn moeder of ik wilde komen om ff te kletsen.

Terwijl zij in bad lag. Zonder badschuim o.i.d.

Ik wist niet waar ik kijken moest!!

Ook moest ik haar "mam" noemen.

Later toen het uit was tussen vriendje en mij noemde ze mij "de duivel."

haha

Dit is echt erg, ik voel plaatsvervangende schaamte
.
quote:lotjeb95 schreef op 08 mei 2017 @ 19:35:

Omg wat een mens die moeder..... @Geelheer

@maris omg die laatste.... ik had echt al niet meer gegaan.....Je bedoelt die sneeuw-date? Nou, ik had ook echt spijt! Ik ging omdat zij super enthousiast deed toen ik haar belde (had haar 3x van te voren aan de lijn en ze klonk ook echt heel leuk, spontaan, lief, enthousiast enz..) en steeds appte van dat ze me zo graag wou zien. Kom ik daar, is ze zo afstandelijk als de pest. Snap je toch niks van? en dan al meteen zo'n binnenkomer. Was liever thuisgebleven, haha.
quote:Maris_90 schreef op 08 mei 2017 @ 22:36:

[...]

Je bedoelt die sneeuw-date? Nou, ik had ook echt spijt! Ik ging omdat zij super enthousiast deed toen ik haar belde (had haar 3x van te voren aan de lijn en ze klonk ook echt heel leuk, spontaan, lief, enthousiast enz..) en steeds appte van dat ze me zo graag wou zien. Kom ik daar, is ze zo afstandelijk als de pest. Snap je toch niks van? en dan al meteen zo'n binnenkomer. Was liever thuisgebleven, haha.Ja snap ik! Lekker ondankbaar ook
Echt ondankbaar inderdaad die sneeuw-date!
Ik herinner me nu wel iets maar het was geen date maar toch wel lachwekkend. Toen ik 16 was stond ik met mijn moeder, stiefvader en zijn dochters op een camping in Spanje. Er werkte daar een jongen ik denk dat hij 24 was. Hij leek echt op Christiano Ronaldo, echt zo'n patser bah. Hij probeerde veel meisjes natuurlijk helemaal in te palmen. Bij mij lukte dat niet, ik had ook een vriend toen. Bij mijn stiefzusje lukte het wel en ze wilde wel een strandwandeling met hem maken, gelukkig heeft ze dat niet gedaan. Hij bleef maar roepen looking good en ik kon alleen maar met mijn ogen rollen, vond hem echt vreselijk. Jaar later was ik daar weer met mijn moeder en een vriendin van mijn moeder. Hij was daar nog steeds werkzaam en hij riep mijn naam toen ik langs liep. Ik dacht bizar dat hij dat heeft onthouden..
Dan heb je toch indruk gemaakt. ;)

Of misschien heeft hij je onthouden omdat je hem afwees, en was hij het in al zijn patserigheid niet gewend om afgewezen te worden. ;)

Of hij kan door zijn werk heel goed namen onthouden. ;)
quote:Dina80 schreef op 09 mei 2017 @ 16:55:

Dan heb je toch indruk gemaakt. ;)

Of misschien heeft hij je onthouden omdat je hem afwees, en was hij het in al zijn patserigheid niet gewend om afgewezen te worden. ;)

Of hij kan door zijn werk heel goed namen onthouden. ;)Haha hij was wel beledigd toen ik hem afwees, hij vond zichzelf zo geweldig. Hij had zo'n v hals shirt aan die veel te strak zat zodat je zijn sixpack nog beter zag. Ik hou wel van afgetraind maar bij hem was het echt erg.
Het valt hier een beetje stil.
Ik heb een keer de hand vastgepakt van een vrouw die geen duidelijke signalen had gegeven, dus het was een wilde gok. En ze wees me keihard af door haar hand snel terug te trekken, en me geschrokken aan te kijken. Toen wilde ik weg, maar ik kreeg mijn veters niet dicht omdat mijn handen trilden van schaamte. Eerst voelde ik me stom omdat ik een blauwtje had gelopen, maar later was ik trots omdat ik het wel had geprobeerd.
Tja wat zijn blunders?

Niet echt blunders, maar wel wel een bij mij toen ik ineens weer met een 'ex' in contact kwam via mijn werk.

Jaren geleden eens gedate met een jongen. Geweldige klik, konden echt uren kletsen. Hij had mij via een gezamenlijke vriendin op Facebook gezien en stuurde een berichtje.

Vond hem echt heel erg leuk. Hij zei op dat moment in de ziektewet te zitten, dus hij stuurde de hele dag berichten.

Toen ik later bij hem thuis kwam woonde hij in een kleine studio die werkelijk waar helemaal vol lag met zooi. Hij excuseerde zich wel voor de rotzooi.

Hij zelf was nog steeds leuk. In de kroeg besteede hij ook duidelijk aandacht aan mij en leek oprecht geïnteresseerd.

Na veel gedate kwamen we niet verder en daar hou ik niet van. Ik vroeg het hem, maar hij gaf geen duidelijk antwoord. Als ik het liet verwateren, dan wilde hij ineens weer contact en stuurde de grootste liefdesteksten.

Uiteindelijk is het niks geworden. Jammer, want vond hem toch wel leuk op dat moment.

Jaren later zag ik eens op FB dat hij getrouwd was en een tijd later zag een vriendin van mij hem op een datingsite waarin hij zocht naar seks.

Vervolgens kwam ik hem via mijn werk weer tegen en bleek hij al jaren zwaar drugsverslaafd te zijn, zijn vrouw mishandeld te hebben, enorme schulden te hebben en diverse zelfmoordpogingen gedaan te hebben.

Heel raar verhaal. Ik ben niet bepaald naïef maar toch had ik dit tijdens die dates nooit gezien.

Ergens wel sneu. Wat ik ervan weet is dat het mis ging na het overlijden van zijn ouders.

Ik zie hem nog steeds via mijn werk en gelukkig voor hem bouwt hij zijn leven weer op. Best bizar dat iemand dit allemaal geheim weet te houden.
Ook eens gedate met een jongen van 2 meter en wel 150kg. Op een gegeven moment wilde hij zoenen maar wist niet hoe hij het aan moest pakken, dus 'vloog' ineens op me af zodat ik letterlijk geplet raakte. Akward.

Naderhand toch nog gezoend, gaat ineens de bel (was zaterdagavond) en stonden zijn dronken vrienden aan de bel. Die liet hij niet binnen, maar ze schreeuwden wel vanalles door de brievenbus.

Was best een lieve en leuke jongen. Achteraf vertelde hij mij dat hij echt verliefd was op mij. Had wellicht wat kunnen worden als hij toen wat duidelijker was geweest.
quote:Dina80 schreef op 10 mei 2017 @ 21:15:

Ik heb een keer de hand vastgepakt van een vrouw die geen duidelijke signalen had gegeven, dus het was een wilde gok. En ze wees me keihard af door haar hand snel terug te trekken, en me geschrokken aan te kijken. Toen wilde ik weg, maar ik kreeg mijn veters niet dicht omdat mijn handen trilden van schaamte. Eerst voelde ik me stom omdat ik een blauwtje had gelopen, maar later was ik trots omdat ik het wel had geprobeerd.Precies, goed dat je er zo op terug kan kijken!
quote:minnimouse schreef op 10 mei 2017 @ 21:30:

Tja wat zijn blunders?

Niet echt blunders, maar wel wel een bij mij toen ik ineens weer met een 'ex' in contact kwam via mijn werk.

Jaren geleden eens gedate met een jongen. Geweldige klik, konden echt uren kletsen. Hij had mij via een gezamenlijke vriendin op Facebook gezien en stuurde een berichtje.

Vond hem echt heel erg leuk. Hij zei op dat moment in de ziektewet te zitten, dus hij stuurde de hele dag berichten.

Toen ik later bij hem thuis kwam woonde hij in een kleine studio die werkelijk waar helemaal vol lag met zooi. Hij excuseerde zich wel voor de rotzooi.

Hij zelf was nog steeds leuk. In de kroeg besteede hij ook duidelijk aandacht aan mij en leek oprecht geïnteresseerd.

Na veel gedate kwamen we niet verder en daar hou ik niet van. Ik vroeg het hem, maar hij gaf geen duidelijk antwoord. Als ik het liet verwateren, dan wilde hij ineens weer contact en stuurde de grootste liefdesteksten.

Uiteindelijk is het niks geworden. Jammer, want vond hem toch wel leuk op dat moment.

Jaren later zag ik eens op FB dat hij getrouwd was en een tijd later zag een vriendin van mij hem op een datingsite waarin hij zocht naar seks.

Vervolgens kwam ik hem via mijn werk weer tegen en bleek hij al jaren zwaar drugsverslaafd te zijn, zijn vrouw mishandeld te hebben, enorme schulden te hebben en diverse zelfmoordpogingen gedaan te hebben.

Heel raar verhaal. Ik ben niet bepaald naïef maar toch had ik dit tijdens die dates nooit gezien.

Ergens wel sneu. Wat ik ervan weet is dat het mis ging na het overlijden van zijn ouders.

Ik zie hem nog steeds via mijn werk en gelukkig voor hem bouwt hij zijn leven weer op. Best bizar dat iemand dit allemaal geheim weet te houden.Jeetje.. dan had hij echt een masker op inderdaad. Wel heftig!
Ik had een date als tiener met een collega van de supermarkt die ik al maanden leuk vond. Hij was wat ouder en zou me met de auto ophalen om maar de bioscoop te gaan. Ik was super zenuwachtig. In de bioscoop betaalden we ons eigen kaartje en liepen de zaal in. Hij hield zijn jas aan, we leunden ver uit elkaar en ik was als de dood dat hij me zou zoenen. Ik vond hem namelijk sinds hij mij aandacht begon te schenken niet meer leuk.... na de film heeft hij me thuis afgezet en ben ik naar binnen gevlogen. Vervolgens stuurde ik het smsje over hoe gênant ik alles vond natuurlijk naar hem in plaats van naar een vriendin... daarna heb ik nooit meer ontspannen kunnen werken in de supermarkt
Luna_ schreef:
11-05-2017 01:06
Ik had een date als tiener met een collega van de supermarkt die ik al maanden leuk vond. Hij was wat ouder en zou me met de auto ophalen om maar de bioscoop te gaan. Ik was super zenuwachtig. In de bioscoop betaalden we ons eigen kaartje en liepen de zaal in. Hij hield zijn jas aan, we leunden ver uit elkaar en ik was als de dood dat hij me zou zoenen. Ik vond hem namelijk sinds hij mij aandacht begon te schenken niet meer leuk.... na de film heeft hij me thuis afgezet en ben ik naar binnen gevlogen. Vervolgens stuurde ik het smsje over hoe gênant ik alles vond natuurlijk naar hem in plaats van naar een vriendin... daarna heb ik nooit meer ontspannen kunnen werken in de supermarkt
Hahaha, dat snap ik!
:)
Na standaard dates te leren kennen tijdens het uitgaan, vond ik de manier waarop de jongen in kwestie achter mijn scooter was aangerend nadat hij me zag als twintig jarige, erg leuk en ik heb toen iets te snel ja gezegd op zijn vraag om een date. Ik had nogal haast en was meer onder de indruk van de vraagwijze dan van hem maar ik dacht, zou toch een leuk begin zijn om aan je kinderen later te vertellen. Yep teveel romantische films versleten op die leeftijd.

Maargoed hij was direct van de vele sms'jes sturen en bellen voor de date had plaatsgevonden. Op zich een aardige jongen, echter toen hij kwam aanlopen op onze date wist ik al direct dat het niks zou worden. De date verliep ontzettend ongemakkelijk zo makkelijk als hij aan de telefoon sprak, daar was niks van over op de date. Wel begon hij over samen een tattoo nemen, hij ontwierp deze en zou er een voor ons samen ontwerpen. Liep echt veel te hard van stapel. Tijdens het afscheid probeerde hij me te zoenen, waar echt totaal geen aanleiding voor was, de klik was er niet. Op weg naar huis kreeg ik direct sms'jes over dat hij verlegen was geweest en stapel verliefd was of ik alsjeblieft nog een keer op date wilde. Ik heb hier vriendelijk voor bedankt en aangegeven dat ik geen klik voelde.

Daarna heb ik een week lang sms'jes gekregen over hoe oppervlakkig ik wel niet was en dat het oneerlijk was dat ik hem niet nog een kans gaf, door de zenuwen was er geen klik en noem maar op. Ook bleef hij continue bellen met verschillende nummers. Ik nam op een gegeven moment geen anonieme bellers meer op en als klap op de vuurpijl kreeg ik een lang voicemailbericht over dat zijn echte naam anders was dan de naam die hij mij verteld had want zo'n oppervlakkig meisje als ik had hem dan op voorhand niet willen daten. Echt bizar! Het stopte pas toen een mannelijke collega van mij de telefoon opnam en hem zei te moeten stoppen. Daarna werd ik een stuk voorzichtiger met mijn nummer geven aan toekomstige dates.
anoniem_344999 wijzigde dit bericht op 12-05-2017 00:37
Reden: Te snel geplaatst
63.07% gewijzigd
Ik heb trouwens best veel rare dates gehad;

Zo ook de jongen die continue aan mijn kassa stond op m'n zaterdag bijbaantje. Hij werkte zelf ook op het plein en tijdens zijn ik neem aan pauzes rekende hij steeds 1 ding af om vervolgens vervolgens weer opnieuw in de rij te gaan staan en ondertussen bleef hij naar me staren. Dit was achteraf gezien al een voorbode. Maar goed tijdens het uitgaan met vriendinnen kwamen wij deze jongen tegen en hij bood ons een lift aan. We waren met z'n 4en en dachten waarom ook niet, achteraf stom maar je bent jong en nog lerende. Vriendinnen waren weg van hem, hij was erg aardig. Wel een stuk kleiner maar ik dacht laat me hem niet afrekenen op looks. Date gepland en het klikte wel maar ik voelde totaal geen aantrekkingskracht en kreeg het Spaans benauwd van hem; hij was al een ontmoeting met zijn ouders en de mijne aan het inplannen, m'n decembermaand werd ook gevuld met plannen voor ons samen met familie en wat voor cadeaus ik wilde met kerst. Daarna begon hij over een reisje naaf New York, daar had hij spaargeld voor en ik mocht op zijn kosten uiteraard mee.

ik remde hem steeds voorzichtig af maar dat leek niet te landden. Super ongemakkelijk en ook erg rot toen ik na de date aangaf hem wel als een vriend te kunnen waarderen maar meer ook niet.
Ooit een date gehad met een man die zei dat hij net was gescheiden, kende hem van een datingsite. Hij zag er goed uit, had een goed gevoel voor humor etc. We hadden een date in een restaurantje en hadden leuke gesprekken. Ik dacht echt dat het wat ging worden, en blijkbaar had hij ook interesse in mij.

Volgende ochtend krijg ik een boos appje van een onbekend nummer, een vrouw die me helemaal uitscheldt en zegt dat ik uit de buurt moet blijven van haar man. Bleek dus dat hij helemaal niet was gescheiden... hij was nog steeds samen met zijn vrouw en ze was net bevallen van een dochter. Ze had toevallig na onze date in zijn telefoon gekeken en zag ons gesprek. Ik was aan de ene kant droevig, want vond hem echt leuk. Aan de andere kant blij dat zijn vrouw er op tijd achter was gekomen, anders was ik gewoon bezig met een getrouwde man/vader :?

Zucht. Asshole.
Bezorgd-80 schreef:
12-05-2017 00:23
Na standaard dates te leren kennen tijdens het uitgaan, vond ik de manier waarop de jongen in kwestie achter mijn scooter was aangerend nadat hij me zag als twintig jarige, erg leuk en ik heb toen iets te snel ja gezegd op zijn vraag om een date. Ik had nogal haast en was meer onder de indruk van de vraagwijze dan van hem maar ik dacht, zou toch een leuk begin zijn om aan je kinderen later te vertellen. Yep teveel romantische films versleten op die leeftijd.

Maargoed hij was direct van de vele sms'jes sturen en bellen voor de date had plaatsgevonden. Op zich een aardige jongen, echter toen hij kwam aanlopen op onze date wist ik al direct dat het niks zou worden. De date verliep ontzettend ongemakkelijk zo makkelijk als hij aan de telefoon sprak, daar was niks van over op de date. Wel begon hij over samen een tattoo nemen, hij ontwierp deze en zou er een voor ons samen ontwerpen. Liep echt veel te hard van stapel. Tijdens het afscheid probeerde hij me te zoenen, waar echt totaal geen aanleiding voor was, de klik was er niet. Op weg naar huis kreeg ik direct sms'jes over dat hij verlegen was geweest en stapel verliefd was of ik alsjeblieft nog een keer op date wilde. Ik heb hier vriendelijk voor bedankt en aangegeven dat ik geen klik voelde.

Daarna heb ik een week lang sms'jes gekregen over hoe oppervlakkig ik wel niet was en dat het oneerlijk was dat ik hem niet nog een kans gaf, door de zenuwen was er geen klik en noem maar op. Ook bleef hij continue bellen met verschillende nummers. Ik nam op een gegeven moment geen anonieme bellers meer op en als klap op de vuurpijl kreeg ik een lang voicemailbericht over dat zijn echte naam anders was dan de naam die hij mij verteld had want zo'n oppervlakkig meisje als ik had hem dan op voorhand niet willen daten. Echt bizar! Het stopte pas toen een mannelijke collega van mij de telefoon opnam en hem zei te moeten stoppen. Daarna werd ik een stuk voorzichtiger met mijn nummer geven aan toekomstige dates.
Snap ik! Wat een stalker O_o
Afgelopen weekend had ik een date, hij had een Airbnb geregeld. Even sleutel overdragen, ik daarheen. Had ie t verkeerde huisnummer opgegeven . Stond ik daar net een sleutel half in t slot, kreeg m er niet meer uit ook. Uiteindelijk wel, kwamen er mensen uit die deur. Ik daarna naar binnen . Geen deur open te krijgen natuurlijk. Appt ie, oneeeee, t is nr 7!!!! Gelukkig was er verder niemand thuis hee......
Deze had ik in een ander topic, maar past hier ook wel.
Ik had een date gehad met iemand die na een halve minuut opstapte omdat ik niet meteen vlot reageerde.
Met die 'tip' goed in mijn gedachten geprent had ik een tijdje later een date met een andere vrouw.
We hadden eerst gechat.
Uit angst weer een te ingetogen eerste indruk te maken, compenseerde ik dit, maar dat deed ik te overdreven.
Zodra ik haar zag stapte/rende ik heel kordaat op haar af en riep/schreeuwde enthousiast: 'HEE!!! WAT LEUK OM JE NU EINDELIJK TE ZIEN!!!!'
Ze schrok zich duidelijk kapot. Vooral ook omdat ik in die chats heel nadrukkelijk had benadrukt dat ik in het begin verlegen kan zijn, om een nieuwe teleurstelling te voorkomen, had ze zo'n begroeting natuurlijk helemaal niet verwacht.
Hahaha Dina! Nou wijze les, altijd jezelf blijven!
Wat een leuk topic :)

Ik had ooit eens een cinema-date. Eerst zat mijn date mij heel de film aan te staren (later vertelde hij dat hij op het juiste moment aan het wachten was om mij te zoenen). Bij het afscheid vroeg ie "zie ik je nog terug?", zeg ik al lachende dat ik er over zal nadenken. Ik begin naar huis te wandelen, fietst hij ineens naast mij. Bleek dat hij al 10 minuten achter mij aan het fietsen was om te vragen of ik meende wat ik bij het afscheid had gezegd en dat hij mij echt echt echt wel nog terug wou zien :facepalm:

Was echt een rare man, is daarna nog gebleken.

Oh en nog een andere: een vriend van één van mijn toenmalige vriendinnen (waar ik ook vriendschappelijk mee omging) vroeg of ik mee wou naar de cinema, hij had gratis tickets. Ik ga mee, op het einde probeert hij mij te kussen. Ik weigerde, omdat ik een vriendje had. Begon hij op mij te schelden, dat ik wel even had kunnen zeggen dat we niet op date waren en hij zijn kaartjes aan mij verspild had. Vond ik echt vreemd, want hij had mijn toenmalige vriend zelfs al ontmoet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven