Grootste date blunders

29-04-2017 13:07 521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vertel hier je aller ergste date blunders. Hoe genant,grappig,vreselijk,eng het maakt niet uit. Deel hier je leed met anderen!

Ik heb zelf helaas nog nooit een hele dramatische date gehad, ben benieuwd naar jullie verhalen!
Toen ik voor het eerst verkering had en bij vriendje thuis kwam, was mijn schoonfamilie nog enthousiast. (Is later veranderd.)

Kersverse schoonmoeder had een bruidsmodegids voor me meegenomen van de huishoudbeurs zodat ik alvast mijn trouwjurk kon uitzoeken. Ze hield namelijk van feestjes. Ze zei steeds: "Ik verheug me er nu al op. Dan ga ik lekker een mooi pak kopen met mijn zoon."

Kersverse schoonzus zat te vertellen hoe wij onze kinderen moesten opvoeden: "Ze mogen niet naar de crèche hoor!"

N.B. Ik was 18 jaar en ging nog naar school.
quote:Trevina schreef op 07 mei 2017 @ 21:27:

Toen ik voor het eerst verkering had en bij vriendje thuis kwam, was mijn schoonfamilie nog enthousiast. (Is later veranderd.)

Kersverse schoonmoeder had een bruidsmodegids voor me meegenomen van de huishoudbeurs zodat ik alvast mijn trouwjurk kon uitzoeken. Ze hield namelijk van feestjes. Ze zei steeds: "Ik verheug me er nu al op. Dan ga ik lekker een mooi pak kopen met mijn zoon."

Kersverse schoonzus zat te vertellen hoe wij onze kinderen moesten opvoeden: "Ze mogen niet naar de crèche hoor!"

N.B. Ik was 18 jaar en ging nog naar school. ik neem aan dat je gillend bent weggerend.
Let’s go Brandon!
@Trevina oh verschrikkelijk zulke ouders, of nja die moeder dan!

Ik neem aan dat jullie niet heel lang samen geweest zijn?
Ik heb er nog wel een van "vroeger". Het is niet echt een date verhaal maar wel met mijn " date/ vriendje "

Ik was een jaar of 15 en had een vriendje.Continu werd er al gevraagd of ik mee naar zijn ouders wou?

Ik was harstikke verlegen in die tijd en ging net een paar weken met hem, dus eigenlijk zag ik het helemaal niet zitten.

Om van het gezeur af te zijn ben ik toch maar gegaan.

Ik kwam aan (de hele familie zat er) en ze begonnen allemaal te zingen; welkom xxxxxxxxx .Ik kreeg gelijk 3 dikke zoenen van zijn ouders.

Ik voelde me zooo ongemakkelijk.

Toen tilde de neef (die ik wel al kon) de moeder van mijn " vriendje" op en trok zo haar rokje omhoog. Wat was ik blij toen ik eindelijk weer weg kon gaan.Het was gewoon gênant.

En wat had ik een spijt dat ik toch gegaan was.

Overal werd ik voor uitgenodigd daarna.

Het heeft ook niet lang geduurd
Later tot de conclusie gekomen dat verkering soms makkelijker als je niet meer bij papmam thuis woont. Nou ja, hangt van de ouders af natuurlijk.

Ik voelde me overruled in die familie. Ze hadden commentaar op mijn kleding, terwijl ik nette kleren droeg. Ik had maat 42, maar schoonmoeder vond dat ik in maat 38 moest passen. Schoonmoeder wilde mij het liefst meenemen naar een sjieke kledingwinkel. Winkel was in die stad heel bekend, maar ik had er nog nooit van gehoord. Ik had ook niet zoveel te besteden. Nooit meegeweest naar die winkel.

En de relatie heeft (te) lang geduurd.

Ik kan wel meer voorbeelden geven, maar ik zal weer on topic gaan. (Over date ervaringen dus.)
quote:Mutsie2017 schreef op 07 mei 2017 @ 21:39:

Ik heb er nog wel een van "vroeger". Het is niet echt een date verhaal maar wel met mijn " date/ vriendje "

Ik was een jaar of 15 en had een vriendje.Continu werd er al gevraagd of ik mee naar zijn ouders wou?

Ik was harstikke verlegen in die tijd en ging net een paar weken met hem, dus eigenlijk zag ik het helemaal niet zitten.

Om van het gezeur af te zijn ben ik toch maar gegaan.

Ik kwam aan (de hele familie zat er) en ze begonnen allemaal te zingen; welkom xxxxxxxxx .Ik kreeg gelijk 3 dikke zoenen van zijn ouders.

Ik voelde me zooo ongemakkelijk.

Toen tilde de neef (die ik wel al kon) de moeder van mijn " vriendje" op en trok zo haar rokje omhoog. Wat was ik blij toen ik eindelijk weer weg kon gaan.Het was gewoon gênant.

En wat had ik een spijt dat ik toch gegaan was.

Overal werd ik voor uitgenodigd daarna.

Het heeft ook niet lang geduurd Ohhh wat genant inderdaad, lijkt me ook niks om zo ontvangen te worden door je schoonouders.
quote:Honnx schreef op 07 mei 2017 @ 22:04:

[...]

Ohhh wat genant inderdaad, lijkt me ook niks om zo ontvangen te worden door je schoonouders.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik had ook vrije schoonouders in mijn tienerjaren. Op een gegeven moment zou ik bij mijn vriendje slapen toen zijn ouders op vakantie waren. Zus van vriend mocht niet thuis komen aldus schoonouders want vriend en damsel moesten deze week maar lekker aangrijpen om ongeneerd en heerlijk met elkaar te vrijen...sta je daar als tiener...wist niet waar ik moest kijken
quote:Trevina schreef op 07 mei 2017 @ 21:27:

N.B. Ik was 18 jaar en ging nog naar school. Herkenbaar! Alleen was het bij mij het geval dat mijn moeder en de moeder van mijn vriendje allebei zo zaten. Ik dacht echt dat ze compleet gestoord waren geworden maar ze deden het gewoon om ons te pesten.
quote:mali30 schreef op 07 mei 2017 @ 22:11:

[...]

Heee lieverd, heb jij ook nog leuke blunders?
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind enthousiaste schoonouders ook helemaal leuk maar mijn naam gaan zingen vind ik toch behoorlijk genant.
Wat een geweldige blunders worden er gemaakt.

Heb ook nog wel een blunder, eentje waar ik met terugwerkende kracht steeds meer spijt van krijg. We spreken pre-mobieltjes tijdperk. Leuke date gehad met een jongen maar toen ik hem moest bellen om een nieuwe date af te spreken bleek zijn vader dezelfde naam te hebben. Ik hoorde het verschil niet goed en hoorde niet dat ik de verkeerde te pakken had. Niks raars gezegd of gebeurd hoor, maar ik heb het toch maar "uitgemaakt" voordat dat wel een keer zou gebeuren. Ik was 15 ofzo denk ik....

Nu heb ik hem laatst eens naar aanleiding van een ander topic op FB opgezocht en damn, wat een sukkel was ik! Hij is echt leuk!

Maarja, om nou 20 jaar na dato weer aan te komen kakken is ook weer zo wat he....
Littlemissy, als jullie allebei single zijn, waarom niet.
Ik heb vorig jaar een paar dates gehad met een man zo'n 20km verderop. We zouden samen naar een feestje gaan. Hij dronk niet en ik hou wel van een biertje. Hemelsbreed gezien lag mijn huis op de route naar het feest, maar vanwege rare snelweg kruispunten zou dat een kwartier om zijn voor hem. Ik ging er daardoor vanuit dat hij me op zou halen.

Zijn vragen de dag voor het feest waren onder andere:

- Wat voor auto heb je? Ik heb een kleine auto dus het is vast beter om met jouw auto te rijden.

- Hoe laat ben je bij mij?

- Wat voor kleren doe jij aan? Wel iets seksueels zoals een kort jurkje?

- Gaan we ook seks hebben morgen? Dan kan ik me daar vast op voorbereiden

Needless to say heb ik de date afgezegd.
quote:Honnx schreef op 07 mei 2017 @ 22:26:

[...]

Heee lieverd, heb jij ook nog leuke blunders? Heel veel, maar te lui om te typen
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
@uiltje
quote:Trevina schreef op 08 mei 2017 @ 11:39:

Littlemissy, als jullie allebei single zijn, waarom niet.Dat kan ik dus niet zien op facebook helaas...
quote:Honnx schreef op 07 mei 2017 @ 22:27:

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind enthousiaste schoonouders ook helemaal leuk maar mijn naam gaan zingen vind ik toch behoorlijk genant.

Hahaha dat was het ook echt.En ik zag er al als een berg tegenop.

Ik wist mezelf gewoon echt geen houding te geven.Het enigste wat ik dacht was ; hoe kom ik hier zo snel mogelijk weg..
Heb ook enkele niet zo geslaagde dates..

Date 1: Was eigenlijk een van m'n eerste dates met een vrouw. Klikte via de e-mail erg goed, leuke foto's ook. Ze was net terug van vakantie, waar ze via de e-mail laaiend enthousiast over was. Woonden in dezelfde stad dus we spraken af in de binnenstad. Ik zag haar langs fietsen en wilde eigenlijk al meteen omdraaien.. op de foto's was ze heel vrouwelijk, maar in het echt was het net een man met borsten. Zo extreem mannelijk. De hele date heeft ze zitten zagen over hoe slecht de bediening was van ons café, hoe kut haar vakantie was en dat diegene waarmee ze op vakantie was echt een verschrikkelijk persoon was en ze zat ook nog eens de meeste tijd van de date op haar telefoon. Uiteindelijk heb ik op de wc een vriendin gebeld of ze me alsjeblieft wou komen redden. Verschrikkelijk.

Date 2: Blind date, klikte erg goed via whatsapp, veel dezelfde interesses ook dus ik dacht dat dat wel goed zou komen. Leuke foto's, leuke humor. Woonden vrij ver uit elkaar dus we spraken af in Utrecht. Ik zag haar op het station en schrok me rot. De foto die ze op whatsapp had was óf nogal verouderd óf een _hele_ goede hoek, want ze was echt zeker 40 kg zwaarder dan dat ze op de foto leek. Ze praatte ook nog eens de hele date over zichzelf, vond het supergrappig dat ze iemand uit huis had laten zetten zodat zij er kon wonen, en heeft me de hele date amper aangekeken. Bleek ook nog eens extreem veroordelend. Ze vond de date zelf fantastisch en wou 't graag nog eens doen.

Date 3: via een datingsite, klikte via die site ook goed, leuke vrouw om te zien. Op de dag dat we afspraken had het echt gigantisch gesneeuwd, zeker ruim 15 cm. Gevolg: de treinen en bussen reden niet meer. Ik belde haar op om te vertellen dat het hier enorm gesneeuwd had en dat de treinen niet reden en ik niet wist of het me wel ging lukken om naar Utrecht te reizen.. Zij drong aan dat ik het nog maar even moest afwachten want ze wou me echt heel graag zien. Vervolgens bleef ze me om het kwartier appen met de vraag of er inmiddels al wel treinen reden. We hadden rond 1 afgesproken en uiteindelijk reden rond half 1 de treinen weer en aangezien ze me blijkbaar supergraag wou zien appte ik dat ik toch eindelijk onderweg was en veel zin had om haar te zien. De bussen reden nog steeds niet dus ik was ruim 20 min. naar het station gelopen door de sneeuw (m'n schoenen waren doorweekt) en was rond 2 uur in Utrecht. En het was zo bizar, ze deed zo afstandelijk, vanaf het eerste moment Er kon geen knuffel of hand of 3 kussen van af. Het eerste wat ze zei was "Goh had gedacht dat je niet zou komen"... What. The. Fuck. Had dat eerder gezegd, dan was ik niet gekomen. De rest van de date wilde ze alles 50/50 betalen, ik ben echt geen zeurpiet maar een kopje koffie voor de moeite was fijn geweest. Bleek uiteindelijk ook nog dat ze niet uit de kast was en nooit een relatie had gehad met een vrouw (prima hoor, vind ik geen probleem) en daar heel onwennig over deed toen ik ernaar vroeg. Ben uiteindelijk eerder naar huis gegaan dan gepland (ik vond het niet zo leuk en het klikte gewoon niet echt) en toen kreeg ik een appje dat ze mij "niet zag als de liefde van haar leven", uh, hallo, ik heb je net 1x gezien? Zo onrealistisch. Vriendschap vond ze wel okay maar daar had ik geen behoefte aan.

En eigenlijk geen date, maar had via een forum een hele tijd contact gehad met een jongen die me toch wel erg leuk vond. Ik was een jaar of 16-17, en vond hem eigenlijk een beetje vreemd/creepy.. Hij wou dolgraag dat ik langskwam om een keer te "gamen" (ik hou van videogames), toen ik zei dat ik dat geen goed idee vond omdat ik hem niet kende zei hij dat m'n ouders wel mee mochten komen, dan konden zij beneden in de woonkamer zitten terwijl ik met hem op zijn slaapkamer kon "gamen" op zijn playstation. Gecombineerd met enkele enge comments vond ik het echt te creepy en had ik hem geblokkeerd. Bleef me nog regelmatig mailen en lastigvallen ook..
O jeetje, ik ben net weer na 20 jr opnieuw inde date wereld.... Nu veel via app en tinder en überhaupt internet???? ...

Eeeh dit topic is zeer leerzaam whaha. Goede tips. Heb een paar leuke app contacten via Tinder oa inmiddels. Maar word wel een beetje bang nu whaha.

Straks zijn t ook horken... Terwijl een wel echt leuk is. Via de app dan.

Ik heb een oude blunderdate, jongen leek leuk, was op zich leuk, gingen naar de bioscoop. Hij lachtte om alle grappen in de film. Weet echt niet meer welke, maar hij lachtte zooo hard en dan ook steeds herhalen wat er voor grap gemaakt werd, en zo hard..... In de pauze ook alleen over zichzelf en de film.

Na de film wilde ik gewoon naar huis, ik liep naar mijn auto, een oude (toen al) Daihatsu cuore, had hem zelf gepimpt met turbo GTI stickers, dikke onzin natuurlijk. Hij was wel auto fan... en dacht dus dat mijn koekblik en turbo was whahaa, vond ie "vet gaaf"

Toen ie mij wilde zoenen ben ik weg gescheurd. Gierende banden... Hij vond het heel erg leuk en wilde graag weer daten.

Heb hem vriendelijk afgewezen.
quote:mali30 schreef op 08 mei 2017 @ 12:34:

[...]

Heel veel, maar te lui om te typen :rfl:Nouuu, nu word ik nieuwsgierig hahaha
quote:Patricia36 schreef op 08 mei 2017 @ 18:15:

O jeetje, ik ben net weer na 20 jr opnieuw inde date wereld.... Nu veel via app en tinder en überhaupt internet???? ...

Eeeh dit topic is zeer leerzaam whaha. Goede tips. Heb een paar leuke app contacten via Tinder oa inmiddels. Maar word wel een beetje bang nu whaha.

Straks zijn t ook horken... Terwijl een wel echt leuk is. Via de app dan.

Ik heb een oude blunderdate, jongen leek leuk, was op zich leuk, gingen naar de bioscoop. Hij lachtte om alle grappen in de film. Weet echt niet meer welke, maar hij lachtte zooo hard en dan ook steeds herhalen wat er voor grap gemaakt werd, en zo hard..... In de pauze ook alleen over zichzelf en de film.

Na de film wilde ik gewoon naar huis, ik liep naar mijn auto, een oude (toen al) Daihatsu cuore, had hem zelf gepimpt met turbo GTI stickers, dikke onzin natuurlijk. Hij was wel auto fan... en dacht dus dat mijn koekblik en turbo was whahaa, vond ie "vet gaaf"

Toen ie mij wilde zoenen ben ik weg gescheurd. Gierende banden... Hij vond het heel erg leuk en wilde graag weer daten.

Heb hem vriendelijk afgewezen.Hahaha, ook lekker genant in de bioscoop om alles lachen.
Ik had vroeger een vriendje (dus niet echt een dateverhaal). Ik was een jaar of 16 en ik was een van de eerste keren bij hem thuis, toen ik geroepen werd door zijn moeder of ik wilde komen om ff te kletsen.

Terwijl zij in bad lag. Zonder badschuim o.i.d.

Ik wist niet waar ik kijken moest!!

Ook moest ik haar "mam" noemen.

Later toen het uit was tussen vriendje en mij noemde ze mij "de duivel."
quote:Geelheer schreef op 08 mei 2017 @ 18:41:

Ik had vroeger een vriendje (dus niet echt een dateverhaal). Ik was een jaar of 16 en ik was een van de eerste keren bij hem thuis, toen ik geroepen werd door zijn moeder of ik wilde komen om ff te kletsen.

Terwijl zij in bad lag. Zonder badschuim o.i.d.

Ik wist niet waar ik kijken moest!!

Ook moest ik haar "mam" noemen.

Later toen het uit was tussen vriendje en mij noemde ze mij "de duivel."

Sta je daar in die badkamer haha.Sommige mensen kennen echt geen schaamte.

Jij had het zeker uitgemaakt?
Ja maar niet eens om zijn moeder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven