Grootste date blunders

29-04-2017 13:07 521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vertel hier je aller ergste date blunders. Hoe genant,grappig,vreselijk,eng het maakt niet uit. Deel hier je leed met anderen!

Ik heb zelf helaas nog nooit een hele dramatische date gehad, ben benieuwd naar jullie verhalen!
Haar recente ex?! Dat is NOG raarder. Zo zie je maar, het kan altijd raarder...
Toen ik een jaar of 16 was ( in die tijd heb ik echt veeeeeeel dates gehad) een paar dates gehad met een leuke jongen. Niks mis mee gewoon echt leuk, tot de 5de date ofzo, hij nam mij mee naar een leegstaand huis maar ach prima. Hij vroeg wat ik van het huis vond enzo en ik zei ja het is echt een prachtig huis wist ik veel wat zijn bedoeling was.

Volgende dag kwam hij mij ophalen om naar de woonboulevard te gaan want hij wou alvast wat spulletjes kopen, nouja prima. Ik had nog steeds niet door wat de bedoeling was. Hij vroeg wat mijn moeder vond dat we spullen gingen kopen ( nou Uh prima wat maakt het mijn moeder nou uit wat je koopt?) ...

Was het dus de bedoeling dat we samen gingen wonen, na elkaar net een week kennen. Niets aan mij gevraagd ook ofzo geen toekomstplannen gemaakt waarbij ik ook werd betrokken of wat dan ook..dat was ook wel erg bizar.

Uiteindelijk van hem af gekomen toen hij bij mij langskwam en ik " echt even beneden naar de wc moest" , snel de huiskamer in gelopen waar mijn moeder met haar vriendinnen zat en de situatie uitgelegd en mijn moeder heeft samen met haar vriendinnen die jongen voor mij gedumpt. Heeft nog uren met ze zitten praten dat hij zelfmoord ging plegen enzo. Maar echt zodra hij weg was hebben we uren zitten lachen over wat een rare jongen het was.
Hahahaha Pieps dat is echt creepy!
Let’s go Brandon!
quote:Pieps2016 schreef op 06 mei 2017 @ 16:19:

Heeft nog uren met ze zitten praten dat hij zelfmoord ging plegen enzo. Maar echt zodra hij weg was hebben we uren zitten lachen over wat een rare jongen het was.:\ sorry maar vind daar echt niets grappig aan... die jongen zou er maar echt een einde aan hebben gemaakt... waarschijnlijk was 'ie niet helemaal in orde.
@Pieps, omg wat een engerd!

@patsy.... een ex meenemen.... wauw.... Apart!
Ik herinner me nu nog iets ergs althans ik vond het erg. Toen ik een jaar of veertien was zat ik in een grote vriendengroep en daar zat een jongen bij en vond hem echt afschuwelijk lelijk kon er niks aan doen. Hij wilde een gesprek met mij, ik moest mee de auto in. Ik kreeg toen een hele liefdesverklaring. Ik vond het vreselijk en hij hield maar niet op. Vervolgens kreeg ik op msn nog steeds liefdesverklaringen pff.
quote:Honnx schreef op 06 mei 2017 @ 19:43:

Ik herinner me nu nog iets ergs althans ik vond het erg. Toen ik een jaar of veertien was zat ik in een grote vriendengroep en daar zat een jongen bij en vond hem echt afschuwelijk lelijk kon er niks aan doen. Hij wilde een gesprek met mij, ik moest mee de auto in. Ik kreeg toen een hele liefdesverklaring. Ik vond het vreselijk en hij hield maar niet op. Ik wees hem vriendelijk af.Vervolgens kreeg ik op msn nog steeds liefdesverklaringen pff.
En toen?
Toen wees ik hem wat botter af, vreselijk vond ik hem. Echt een lompe onverzorgde boer was dat.
quote:elfquest24 schreef op 06 mei 2017 @ 02:14:

Geen blunder, maar een ronduit creepy date.

Ik was toen ik jong was nogal naief.. en dat is zachtjes uitgedrukt.

Ik was aan het daten met een jongen die ik leuk vond. Hij had eigenlijk altijd wel problemen.

Toen hadden we een keer een date in de stad.. en liepen we een telefoonwinkel binnen. Hij wilde toen een telefoonabonnement afsluiten, maar dat kon opeens niet op zijn naam, want zijn paspoort was gestolen. Of ik daarvoor wilde tekenen, dan zou hij me elke maand terugbetalen. Ik vond het zielig dat hij zo veel problemen had en wilde hem helpen. Gelukkig had de verkoopster in de gaten dat er iets niet klopte en weigerde ze eraan mee te werken. God wat was ik naief.. en wat een engerd was die kerel achteraf gezien.. Hij is later nog bij me aan de deur geweest.. of hij bij me kon blijven slapen, want zijn huis was afgebrand die dag. Ik heb hem gevraagd weg te gaan en later gecheckt of er een brand was geweest in zijn wijk die dag. Niet dus.

Dit is veel erger dan een creepy date met een rare gast.

Dit is ronduit crimineel. Echt een scammer.

Reken maar dat als jij voor die telefoon had getekend je er nooit een cent voor zou hebben gezien. Hij had gemakkelijk elke maand 200-300 euro op kunnen bellen/internetten en jij zou er dan verantwoordelijk voor zijn... Mazzel dat die vrouw dat inzag!

Als je hem binnen had gelaten was hij waarschijnlijk 's ochtends verdwenen met geld/pasjes/waardevolle spullen...
Let’s go Brandon!
Ik vind dit zo’n grappig topic.

Vooruit, ik heb er ook eentje.

Ik had op een Oud en Nieuw feest in licht benevelde toestand een dame leren kennen. Mee gezoend en wat gefoefeld.

Laten we haar Sandra noemen. Een week later hadden we een date.

En ik was 20 minuten te laat.

Dus ik sta in de ingang van de kroeg waar we afgesproken hadden te turen of er iemand alleen aan een tafeltje zit. Het is een lange, diepe, beetje donkere kroeg, dus dat duurde even. En ik zag niemand. En vroeg mij af of ze al naar huis was.

Vlak naast mij staat een grote tafel waar een paar oude mannen zitten en een dame die in de verste verte niet op Sandra lijkt. Die mij de hele tijd aan zit te staren. Ze zit letterlijk een halve meter bij mij vandaan.

Na een vriendelijk knikje naar haar bestudeer ik nog een keer aandachtig iedereen in die kroeg. (ik ben zo iemand die de ijsbergsla niet kan vinden in de koelkast terwijl die voor m’n neus ligt). Ik ga met m’n blik ieder tafeltje langs. Na een paar minuten concludeer ik dat ze weg is. Helaas.

Terwijl ik mij omdraai om naar huis te gaan is er toch iets in me dat de starende dame aanspreekt: “Sandra?”

“JA!”

Ik was echt verbijsterd. Ze zag er zo anders uit dan ik dacht.

“Huh? Ik dacht dat je donker haar had en grote borsten.” (Ze had dus blond haar en een A cup).

Toen ik het mezelf hoorde zeggen dacht ik “wat zeg ik nou?”
Zie je wel; je kunt een vrouw 'mooi drinken'
Plottwist: Het was Sandra helemaal niet, maar een geïnteresseerde dame die wel Sandra genoemd wilde worden om met je op date te kunnen
Haha ja, dat zou het nog mooier maken.

Maar ze was het wel. Nog een leuke avond gehad ook (het brak toch een beetje het ijs) en nog een tijd met haar gedate.
Ik ben een keer als date gaan zwemmen met een jongen uit mijn klas, ik was 12 ofzo. Na het zwemmen fietste hij mee naar mijn huis om mij weer thuis te brengen en vroeg hij mij verkering. Toen ik zei dat ik daar nog niet zo'n zin in had begin hij heel hard te huilen. Mijn moeder kwam vervolgens naar buiten om hem te troosten. Als klap op de vuurpijl werd ze ook nog boos op mij, want "het was zo'n leuke jongen!"
quote:Kinase3000 schreef op 06 mei 2017 @ 21:16:

Ik vind dit zo’n grappig topic.

Vooruit, ik heb er ook eentje.

Ik had op een Oud en Nieuw feest in licht benevelde toestand een dame leren kennen. Mee gezoend en wat gefoefeld.

Laten we haar Sandra noemen. Een week later hadden we een date.

En ik was 20 minuten te laat.

Dus ik sta in de ingang van de kroeg waar we afgesproken hadden te turen of er iemand alleen aan een tafeltje zit. Het is een lange, diepe, beetje donkere kroeg, dus dat duurde even. En ik zag niemand. En vroeg mij af of ze al naar huis was.

Vlak naast mij staat een grote tafel waar een paar oude mannen zitten en een dame die in de verste verte niet op Sandra lijkt. Die mij de hele tijd aan zit te staren. Ze zit letterlijk een halve meter bij mij vandaan.

Na een vriendelijk knikje naar haar bestudeer ik nog een keer aandachtig iedereen in die kroeg. (ik ben zo iemand die de ijsbergsla niet kan vinden in de koelkast terwijl die voor m’n neus ligt). Ik ga met m’n blik ieder tafeltje langs. Na een paar minuten concludeer ik dat ze weg is. Helaas.

Terwijl ik mij omdraai om naar huis te gaan is er toch iets in me dat de starende dame aanspreekt: “Sandra?”

“JA!”

“Huh? Ik dacht dat je donker haar had en grote borsten.” (Ze had dus blond haar en een A cup).

Toen ik het mezelf hoorde zeggen dacht ik “wat zeg ik nou?”Hahaha
@Elastiekje, mijn moeder wilde mij koppelen aan die leuke jongen van de kopieerwinkel. "Trevina, ga jij ons drukwerk maar ophalen. Misschien is HIJ er wel."

Het was ook echt een leuke jongen (vriendelijk, knap), maar ik voelde me opgelaten.

Een jaar later ging ik het huis uit. Ik heb hem nooit meer gezien.
quote:Kinase3000 schreef op 06 mei 2017 @ 21:16:

(...)

Toen ik het mezelf hoorde zeggen dacht ik “wat zeg ik nou?”Hahaha Kinase3000, gênant! En was zij niet beledigd?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Ook aparte situatie dan dat je eerst een paar minuten op een halve meter afstand van haar hebt gestaan.
quote:patsy--stone schreef op 07 mei 2017 @ 13:15:

[...]

Hahaha Kinase3000, gênant! En was zij niet beledigd?

Ja, ze was wel even beledigd. Maar nog echt een hele leuke avond gehad.

Maar goed, na te laat komen, haar niet herkennen, en impliciet te zeggen dat ze kleine borsten had kon het natuurlijk alleen nog maar beter gaan
Had je mazzel mee dan, kwam je goed mee weg.
Jongens, wat een maffe anekdotes weer. Maar die van Pieps slaat wel alles.. heel bizar en naar zeg! Zo obsessief oid kan iemand dus zijn.. dat soort 'dateblunders' hoop ik toch echt verder niet op te lopen zeg. Treurig.
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
quote:dr0pje schreef op 07 mei 2017 @ 20:50:

Jongens, wat een maffe anekdotes weer. Maar die van Pieps slaat wel alles.. heel bizar en naar zeg! Zo obsessief oid kan iemand dus zijn.. dat soort 'dateblunders' hoop ik toch echt verder niet op te lopen zeg. Treurig.Ja bizar he hoe sommige dates zo rampzalig kunnen zijn..
Patsy-stone

Wat heb je toen tegen je date gezegd?

Ik vind dat zo vreemd om een ex mee te nemen! Jij hebt vast die date niet afgemaakt.
Pieps, wat absurd.

Lezen jullie trouwens ook de strips van s1ngle? Ik heb geen krantenabonnement meer, dus ik lees de strips elke week via s1ngle.nl . (Maandag worden de nieuwe strips geplaatst.) Fatima is nu enigszins tegen haar zin gaan samenwonen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven