Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Corona67 schreef:
12-05-2017 08:48
De antwoorden van de mods hier zijn gelukkig wel hoopgevend
Ja idd :lol:
Lotte35 schreef:
12-05-2017 08:52
Inderdaad zeg.
Ik vind het tot nu toe helemaal niks.
Sorry.
En deze drie zinnen heb ik dus onder elkaar getypt, maar ze worden naast elkaar geplaatst.
Waarom is dat?
Ik vind het heel irritant.
Geen knuffelsmiley meer. (die wil ik heel graag terug!)
Als ik typ, bewegen de B I U " etc. in de balk onder het invoerveld.
Verder niets wat al niet door een ander gemeld is.
Het aantal reacties per pagina is wel heel weinig (<10), en dat kun je ook niet veranderen.

Bij persoonlijke voorkeuren in je account kun je helemaal niks veranderen, alleen wie je geblokkeerd hebt.

Op de hoofdpagina http://forum.viva.nl/index.php staan onder 'Actieve topics' de plaatjes helemaal uitgerekt.

Wellicht maar de oude site een terugzetten en eerst de (beta) nieuwe goed testen en debuggen, want dat is kennelijk niet gedaan. En publiceer eventueel de nieuwe als optionele beta tot die genoeg getest is.

Als wij zoiets aan een klant (ik werk zelf in de ICT) zouden opleveren, dan zouden we echt een probleem hebben.
In topics met twee pagina's staat op de pijler alleen een '1'tje erachter, dus dan kun je niet meteen doorklikken naar de laatste pagina.

Edit: als ik bij een ander topic op de pijler op de '2' klik om automatisch naar de 2e pagina door te gaan, kom ik terecht op pagina 3 van het topic.
Als ik een reactie geef, wordt deze twee keer geplaatst. Kan dat worden aangepast of moet ik dan op een ander topic zijn om dat door te geven?
Wow. I wish I could speak whale.
Als ik een reactie geef, wordt deze twee keer geplaatst. Kan dat worden aangepast of moet ik dan op een ander topic zijn om dat door te geven?
Wow. I wish I could speak whale.
Dory_1 schreef:
12-05-2017 09:17
Nee. Gewoon hier 2x melden en dan wordt het zo opgelost X-D
Dory_1 schreef:
12-05-2017 09:17
Nee. Gewoon hier 2x melden en dan wordt het zo opgelost X-D
Er gaat ook iets mis met de enters in een bericht, is dat al gemeld? Soms pakt hij ze niet.
Ik kan actieve topics en nieuwe topics niet openen. Ik moet eerst een pijler aanklikken. Ligt dat aan mij?
Moeten we nu echt ALLE bugs gaan melden??
Bug: reacties worden (zoals hierboven al een keer gemeld) 2x gepost!
yasmijn schreef:
12-05-2017 06:12
Ik ga naar Overig en dan zie ik het stamcafé van 29 dagen geleden en nog meer oude topics? Waar zijn de huidige? Kan niks en niemand terugvinden. 😱
Dit inderdaad. En mijn favorieten zijn weg, De laatste reacties staan helemaal onderaan. Dus iedereen scrollt zich rot. En dit is niet aan te passen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Je ziet in de overzichten niet meer wie de TO van een topic was, alleen wie het laatste bericht heeft geplaatst. Volgens zag je eerder wel wie een topic was gestart. Ik vergeet vaak het onderwerp van een topic dat ik volgde, maar de TO weet ik dan nog wel.
Geen facepalm smiley meer, geen kiss smiley meer, geen what did i miss smiley meer, geen heart smiley meer, geen smiley meer die huilt. Alle emoticons die ik graag gebruikte zijn verdwenen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
12-05-2017 09:34
Geen facepalm smiley meer, geen kiss smiley meer, geen what did i miss smiley meer, geen heart smiley meer, geen smiley meer die huilt. Alle emoticons die ik graag gebruikte zijn verdwenen.
Ik zou er hard om willen huilen, maar dat kan ook niet meer :'(
charlottew88 schreef:
12-05-2017 09:34
Dit. En vergeet de knuffelsmiley niet.
Elfje112 schreef:
12-05-2017 09:37
Dit. En vergeet de knuffelsmiley niet.
Alle vorige smilies zijn allemaal verdwenen :cry:.
Het is weekend. Maandag gaan ze heus verder
SF_ schreef:
12-05-2017 09:31
Je ziet in de overzichten niet meer wie de TO van een topic was, alleen wie het laatste bericht heeft geplaatst. Volgens zag je eerder wel wie een topic was gestart. Ik vergeet vaak het onderwerp van een topic dat ik volgde, maar de TO weet ik dan nog wel.
Juist wel, toch? Ik zie wel de TO, maar niet van wie de laatste reactie was.
Wat een lelijke smileys, zeg! Ik vind ze een soort van Fok-forum-fähig. Niet des Viva's.

Door de nieuwe opbouw, kan ik bijna niet meer zien wat een reactie is, wat een reclamebalk en wat reactieveld.
Smartphone, Firefox.
sportpijler gaat toch alleen over sporten he? Sport kijken doen ze maar op entertainment
Hoi hoi ik vind 40 pagina's erg veel om terug te lezen of mijn dingetjes er wel of niet tussen staan dus ik zet ze er even bij:
-ik kan geen 'enters' tussen regels open laten, alles komt aan elkaar.
-ik mis de naar beneden en naar boven knop.
-veel te weinig berichten op 1 pagina (zo zit je al al snel aan 40 pagina's haha.
-als ik een bericht typ op mijn mobiel scrolt het niet mee naar beneden. Dus na een aantal alinea's zie ik niet meer wat ik typ (zoals nu dus ik hoop dat ee Iers van klopt)
-je kan niet meer zien wanneer er er iemand voor het laatst heeft gereageerd op een topic.
-af en toe duurt het tot wel 10 minuten voordat mijn reactie is geplaatst. (De rozen knop blijft dan staan op 'Bezig met plaatsen...'
-veeel te veel reclame, hierdoor wordt het heel gebruiksonvriendelijk en af en toe staan de advertenties zelfs over de letters waardoor ik topic titels niet kan lezen, zowel op desktop als mobiel.

Dit is op mijn desktop (Google Chrome) en mijn mobiel (safari)
Verder vind ik het er mooi uit zien! Alleen dit werkt voor mij erg vervelend, vooral het typen zonder te zien waf je typt.
~ Een dag niet -invullen-, is een dag niet geleefd!
JonathanStrange schreef:
12-05-2017 09:47
Wat een lelijke smileys, zeg! Ik vind ze een soort van Fok-forum-fähig. Niet des Viva's.

Door de nieuwe opbouw, kan ik bijna niet meer zien wat een reactie is, wat een reclamebalk en wat reactieveld.
Smartphone, Firefox.
Ik quote jou maar even om te kijken of mijn vraag nu door komt :( want hij blijft draaien zonder een quote (schijtgedoe)

Goedemorgen,

Ik heb niet alles gelezen dus wellicht heel erg mosterd maar waarom moet ik na 1 pagina lezen weer opnieuw inloggen?? Word er een beetje h**rig van..
When I find a colour darker than black, I'll wear it. But until then, I'm wearing black!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven