Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Snokhalzerig

Ik ben ook wieder zu Hause. Alle boodschapjes binnen, zo'n stoere heule kip voor in de oven gekocht. Jammer alleen dat ik verder vandaag weinig nuttigs heb gedaan . Morgen weer een dag . Nu even in Allerhande bladeren.

Inad, moest je avatar nog nog geXand worden? Want dan vraag ik dat even
Peas on earth!
Ik heb em zelf gewoon gexand. Ik kan ook xannen

Cool van de heule kip, Erwt, nu nog zelf maken

Star, fijn en als je er echt aan toe ben is werken ook weer leuk
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik zie nu Star voor me terwijl de cornflakes om haar hoofd vliegen
Kip is inmiddels in de vriezer gemikt, want voor nu eerst andere plannen. Kip komt andere keer, maar was in de bonus.

Xan kwam met fantastische theorie dat we toch wel ontzettend veel uitgespaard hadden. Ik denk dattie vergeten is dat hij die twee zaken vencodrop niet gekocht had als ze niet in de bonus waren
Peas on earth!
Ik zie Star vooral voor me terwijl ze iedere vijf seconden in de cornflakeszak graait
Peas on earth!
Oh en we zijn Heel Gemeen geweest . Voor de AH hingen wel 8 van die irritante jongetjes rond, bedelend om voetbalplaatjes. Echt asociaal gewoon, vóór de ingang, mensen er nauwelijks doorlaten .

Xan had voetbalplaatjes in z'n jaszak en zei stug 'neehoor, die heb ik niet'
Peas on earth!
Ik denk dat het beeld van Erwt reeeler is Pep

Uit eten dus Erwt?

Ik hou niet van hele kip. Zitten botjes in. Vlees met botjes doet me denken dat ik een kannibaal ben
*is trots op reëel cornflakesbeeld *

Nee niet uit eten, maar gewoon andere maaltijdplannen. Ik heb nog wel een bon trouwens uit m'n kerstpakket om een keer uit eten te gaan bij Humphreys. Kost voor twee personen dan 7,95 . Jammergenoeg is de Humphreys in Erwtenstad dan weer net níet leuk.

Ik ben ook niet zo van botjes (en helemaaallll niet van die enge flubbertjes ), dus ik krijg altijd veilige stukjes kip
Peas on earth!
Hé, Inad nieuwe avatar! Ik dacht dat jij bij je oude zou blijven? Maar ik vind deze wel mooi hoor. Wie is het

Ik hoop bijna dat Xan nu mee gaat lezen, eens even kijken hoe ik hem kan lokken...

~~~~ GADGET ALARM ~~~~~

Don heeft bij de Makro een nieuwe douchekop gekocht. Eentje met een lampje erin, die om de 5 sec van kleur wisselt. Onze kinderen houden niet van douchen en gaan veel liever in bad. En met deze gadget wil Don ze verleiden toch onder de douche te stappen. Allemaal heel mooi enzo, maar dat lampje kan niet uit, dus nu moet ik voortaan ook discodouchen.

Xan, heb je het gelezen? Bij de Makro dus. Wil je een routebeschrijving naar de dichtstbijzijnde vestiging voor jullie? Dan ben ik straks misschien niet meer de enige die zo leip staat te douchen! En kan ik mijn leed met Erwtje delen.
Loretta is De Mol. Punt.
Veilige kip Ik hoef al niet meer als Starman dan zo'n ding voor mijn neus gaat ontleden. Jammer, want vind het wel erg lekker ruiken.

Humphreys leuk en lekker
Kess, ik heb de oplossing zo ook wel. Lampje losdraaien
Humphreys in Kess-stad is wel leuk, dan kijk je uit over het water, Erwt.
Loretta is De Mol. Punt.
Lampje losdraaien kan niet zonder het ding te slopen. Heb ik al naar gekeken.
Loretta is De Mol. Punt.

Ik heb nog veel erger nieuws voor je Kess. Ik zag van de week die enge Peter van der Vorst met verstandelijk beperkten op visite bij Frans B. Mag jij één keer raden wat hij in zijn douche had?
Peas on earth!
Dat hebben ier en ik ook allebei dus toen ik die hele kip in de oven maakte is er best wel wat vlees verloren gegaan

Volgende keer ga ik er soep van trekken

Reëel cornflakesbeeld

Ik maak overfrietjes, vissticks en spinazie ala creme. Lees: friet staat er al in en ga nu de rest doen Echt van dat alleen met je kind eten kindereten
*gaat Xan zo even lokken*
Peas on earth!
Whahaha Kess iss een soort Frans B
Oh, dan ga ik even in Kess-stad kijken (op internet dan he). Ik ben ook wel eens bij de Humphreys in Starstad geweest, die was ook leuk!
Peas on earth!
quote:Inad schreef op 06 februari 2009 @ 17:31:

Whahaha Kess iss een soort Frans B

Xan leest.....
Peas on earth!
quote:Inad schreef op 06 februari 2009 @ 17:30:

Ik maak overfrietjes, vissticks en spinazie ala creme. Lees: friet staat er al in en ga nu de rest doen Echt van dat alleen met je kind eten kindereten

. Xan zei als kind altijd oveR

KessStadHumphreys ziet er inderdaad leuker uit!
Peas on earth!
quote:Kess schreef op 06 februari 2009 @ 17:28:

Ik hoop bijna dat Xan nu mee gaat lezen, eens even kijken hoe ik hem kan lokken...

~~~~ GADGET ALARM ~~~~~

Don heeft bij de Makro een nieuwe douchekop gekocht. Eentje met een lampje erin, die om de 5 sec van kleur wisselt. Onze kinderen houden niet van douchen en gaan veel liever in bad. En met deze gadget wil Don ze verleiden toch onder de douche te stappen. Allemaal heel mooi enzo, maar dat lampje kan niet uit, dus nu moet ik voortaan ook discodouchen.

Xan, heb je het gelezen? Bij de Makro dus. Wil je een routebeschrijving naar de dichtstbijzijnde vestiging voor jullie? Dan ben ik straks misschien niet meer de enige die zo leip staat te douchen! En kan ik mijn leed met Erwtje delen.

Wauw! Een discodouche mét gekleurde lampjes...zit er ook nog een waterorgel op Kess? Stereo-installatie op de douchekop aansluiten, waterkraan open, en dat komen er straaltjes water uit op het ritme van de muziek! Wijs lijkt me dat! Leuk voor de kinderen....

Mag ik je Makropas even lenen? Rij ik morgen naar Duiven (we moeten daar toch zijn.....ritje naar DE Ikea....)
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Peas on earth!
Peas on earth!
Echt? Frans B en ik hebben eindelijk een overeenkomst?

Ik zal jullie even shockeren: ik ooit met een vriendin naar een concert van Frans B geweest. We vonden dat we dat toch een keer meegemaakt moesten hebben, voor we het konden veroordelen/s] beoordelen. We hadden er zelfs speciaal shirtjes voor laten bedrukken met tekst "I Fransje".

Het was echt een superavond! Zelden zo lekker gefeest tijdens een concert. En heel aandoenlijk ook, hij riep een heleboel verstandelijk gehandicapten op het podium en nam echt alle tijd voor ze. Liet zich aan aale jant betasten, beknuffelen en bekwijlen. Hij gaf die mensen echt de avond van hun leven. Sindsdien is mijn kijk op Frans B eigenlijk best veranderd. De muziek is vreselijk, maar die man is écht een grote schat!

Zo, ben dus eigenlijk heul blij dat we nu dezelfde douchekop hebben als Frans B.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Xander68 schreef op 06 februari 2009 @ 17:39:

[...]

Wauw! Een discodouche mét gekleurde lampjes...zit er ook nog een waterorgel op Kess? Stereo-installatie op de douchekop aansluiten, waterkraan open, en dat komen er straaltjes water uit op het ritme van de muziek! Wijs lijkt me dat! Leuk voor de kinderen....

Mag ik je Makropas even lenen? Rij ik morgen naar Duiven (we moeten daar toch zijn.....ritje naar DE Ikea....)

* stuurt per koerier haar pas naar Xan *

Veel plezier morgen!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven