Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
Nee, hoef niet steeds in te loggen, maar wordt niet goed van de advertenties tussendoor.
marsssie schreef:
12-05-2017 09:32
Ik las net dat de repair lijn van de Hema ook niets bevat, lekker ruikt en lekkere prijsjes!!!

*moeten jullie ook steeds opnieuw inloggen?*
Ja. Moest net weer inloggen.

De Trind repair voor nagels heeft effect! Ik gebruik het nu om de twee dagen en nagels brokkelen niet meer af. Bleef overal aan haken.

De oogplakkers nog niet geprobeerd.
Maar review volgt.
Ja hier ook steeds opnieuw inloggen en vind het zo irritant dat je zoveel moet scrollen, alle advertenties tussendoor en dat je niet gelijk het laatste bericht kan zien.afijn... zal wel gewenning zijn.
Frietmetmayo schreef:
12-05-2017 10:16
Ja hier ook steeds opnieuw inloggen en vind het zo irritant dat je zoveel moet scrollen, alle advertenties tussendoor en dat je niet gelijk het laatste bericht kan zien.afijn... zal wel gewenning zijn.
Ik denk dat er nog enkele aanpassingen doorgevoerd worden hoor. Dat gaat altijd zo.
Life is short. Eat dessert first.
divarg schreef:
10-05-2017 15:56
Even nog over die Nuxe huile.. ik heb een testertje gekregen bij Ici Paris maar ben nu op internet aan het kijken waar ik hem het goedkoopst kan bestellen en ik zie verschillende soorten? Sowieso 1 met shimmer en 1 zonder maar ik zie ook dingen als 'nieuwe formule', wat is dat?

Hier bijvoorbeeld; http://www.newpharma.nl/n ... FReRGwodA0YDOg&s_kwcid=AL!470!3!178448389128!!!g!301274723233!&ef_id=VuaqXwAABcU-GgrC:20170510135439:s

Met of zonder shimmer, hebben exact dezelfde geur en werking. Die shimmer is niet erg opvallend, maar juist heel subtiel. Denk dat het ervan af hangt wat je persoonlijke voorkeur is en wat je ermee wil doen. Vind je een shimmer mooi of niet? ;-)
Zelf heb ik de gewone, want ik smeer het ook in mijn haar als serum. Dan pluist mijn haar namelijk niet meer. Shimmer in mijn haar als ik gewoon ga werken of zo lijke me niks, haha!
Nieuwe formule heb ik nog niet gezien, maar misschien hebben ze hem nog extra verbeterd?

En; is die met shimmer identiek qua werking en geur en voegt het shimmertje wat toe? Maw, HELP! WELKE MOET IK KOPEN?! :D
Blijkbaar gaat het nog niet helemaal goed met het nieuwe forum.
Plaatste net een reactie op iemand en mijn reactie staat nu ook als quote van degene.
Venusss schreef:
12-05-2017 10:22
Ik wilde de nuxe oil voor mijn verjaardag vragen, ik zag net deze bij ici paris: http://www.iciparisxl.nl/nl/-/-/huile-p ... /BP_787511
Snap het ook niet helemaal, ik dacht dat hij veel duurder was? Is dit dan weer een andere?
Nee is wel de goeie maar de prijs die je ziet is voor 50 ml, de eerder genoemde prijs is voor100 ml.
Jejoue schreef:
12-05-2017 09:41
Ja. Moest net weer inloggen.

De Trind repair voor nagels heeft effect! Ik gebruik het nu om de twee dagen en nagels brokkelen niet meer af. Bleef overal aan haken.

De oogplakkers nog niet geprobeerd.
Maar review volgt.
Oh ja ik ben ook fan van Trind! Ik heb een paar jaar geleden acrylnagels laten zetten voor de zomervakantie. Buitenom het feit dat ze er na 4 dagen aflagen, waren mijn nagels zo dun als viltjes. Zelfs als ik ze zo kort mogelijk knipte, kwam de bovenlaag er nog af zegmaar. Door die Trind zijn mijn nagels weer normaal, en zelfs een stuk sterker dan ze ooit zijn geweest.

En dan te bedenken dat er beweerd wordt dat nepnagels niet slecht voor je eigen nagels zijn.. ik weet dat het slecht is, maar geef het dan gewoon toe. Als een klant aan mij vraagt of wimperextensions slecht zijn voor je wimpers, reageer ik altijd met "de lijm is natuurlijk niet gezond voor je wimpers, maar na 6-8 weken is je wimperrij volledig vernieuwd en is er niks aan de hand". Zelfde als met haarextensions. Misschien niet goed voor je portemonnee die opmerking, maar ik kan eerlijkheid van bedrijven erg waarderen en ben dat dus zelf ook over dergelijke dingen. En er is nog niemand geweest die dan zei "oh dan laat maar zitten", dus volgensmij vinden klanten dat zelf ook.

Beetje offtopic, sorry :biggrin:
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Hier ook steeds opnieuw inloggen.
als je een adblocker installeerd ben je van de advertenties af, gelukkig... ik gebruik firefox als browser en een gratis adblocker die je daarbij gemakkelijk kan googlen. zo nu on topic...

ik ben gisteren toch gevallen voor het wimperserum van de kruidvat, hij was nu maar 8 euro (!) dus dan weten jullie dat nu ook... ga het wel goed in de gaten houden.

woont iemand in 070 die zijn shampoo niet wil weggooien? ik wil toch een tint lichter
Lorem Ipsum
Ik heb jullie wel gemist hoor tijdens de update! :shame:

Die adblocker vind ik een goede tip! Ik forum doorgaans via mijn gsm en dan is het toch vervelend.
Dubbel! Het gaat nog steeds niet helemaal lekker... :nope:
anoniem_304001 wijzigde dit bericht op 12-05-2017 14:07
Reden: Dubbel
87.10% gewijzigd
lizenlotte schreef:
12-05-2017 11:54
Nee is wel de goeie maar de prijs die je ziet is voor 50 ml, de eerder genoemde prijs is voor100 ml.
Ah nu zie ik het idd! Doe je er lang mee eigenlijk?
Kon me niet inloggen dus kon geen commentaar geven.
Dochtertje (paar weken oud) was erg onrustig en huilde veel, maar werd erg rustig van Jodel muziek. Achter gekomen door t nummer Yodel it! THANK YOU!
Xervy schreef:
12-05-2017 15:44
Kon me niet inloggen dus kon geen commentaar geven.
Dochtertje (paar weken oud) was erg onrustig en huilde veel, maar werd erg rustig van Jodel muziek. Achter gekomen door t nummer Yodel it! THANK YOU!
Vergist van topic of bug? :hihi:
Ik moet ook steeds opnieuw inloggen.

Vandaag mijn dermaroller ontvangen!! Ondanks een aantal kritische reacties hier kan ik niet wachten hem vanavond te gebruiken (en daarna mijn eigen mening te vormen).

Verder beetje off-topic maar heb dinsdag na 3 jaar de pmu op mijn wenkbrauwen weer laten bijwerken en ben er weer zooo onwijs blij mee. Dat wilde ik toch ff kwijt :-)
anoniem_653d4c23069d7 wijzigde dit bericht op 12-05-2017 16:03
Reden: Enter werd niet weergegeven, ben nogal punctueel...
1.19% gewijzigd
Muisje32 schreef:
12-05-2017 16:02

Vandaag mijn dermaroller ontvangen!! Ondanks een aantal kritische reacties hier kan ik niet wachten hem vanavond te gebruiken (en daarna mijn eigen mening te vormen).

Verder beetje off-topic maar heb dinsdag na 3 jaar de pmu op mijn wenkbrauwen weer laten bijwerken en ben er weer zooo onwijs blij mee. Dat wilde ik toch ff kwijt :-)
Ook blij voor jou Muisje!! :cheer2: :cheer2: :cheer2:
KirstenQY schreef:
10-05-2017 14:30
quote:Sjarel schreef op 09 mei 2017 @ 16:57:

[...]

Benieuwd naar je testresultaat!

Ik vind Decubal nachtcrème wel lekker voedend en niet zo vet. Dit heette eerst het nachtmasker maar ze hebben vooral de naam aangepast. In een tube, ook prettig.Dank je voor de tip! Ik denk dat ik deze ga bestellen. Parfumvrij, dat spreekt me wel aan!
Ik ga de Decubal nachtcrème ook proberen! Zoek iets voedends/kalmerends.
Muisje32 schreef:
12-05-2017 16:02

Ben benieuwd wat je van de dermaroller vind! Ik heb hem pas 2x gebruikt maar heb nog steeds echt, serieus vollere lippen en na lang zoeken en lezen denk ik dat eens in de 6 weken genoeg is/moet zijn. Omdat ik een gevoelige huid heb doe ik het liever niet te vaak maar ik geloof niet dat je huid er op den duur van achteruit gaat. Ik neem aan dat je het ook vanavond gaat proberen zodat de roodheid 's nachts weg kan trekken en hoop op een review van je!! *smiley*
pff.. wat een ellende die nieuwe 'verbeterde' versie van dit forum...
Alsof ze met een dermaroller met 2mm naalden hebben gebruikt om de boel op te leuken ;)
een paar keer 'submit' is genoeg zie ik, één keer te weinig zoveel is zeker :)
anoniem_64c3ed0a3df89 wijzigde dit bericht op 12-05-2017 17:06
Reden: de nieuwe, verbeterde versie van het forum heeft een eigen willetje ;)
91.65% gewijzigd
FYI: op onlinedrogist 50% korting op biodermal sun, en 15% op Eucerin (de spf50 fluïde was helaas al uitverkocht).
Lieve allemaal in dit topic dat met mijn halve salaris kost :O Ik probeer terug te bladeren in dit topic maar word bij iedere pagina terug opnieuw uitgelogd: ik probeer te achterhalen welke dermaroller jullie hebben en met welke lengte van de naaldjes. Na enkele pagina's proberen heb ik het terug bladeren opgegeven.. Oh dit is spannend! Ik kan ook mijn tekst die ik nu typ niet zien...
Anyway, zou 1 van jullie zijn dermaroller-info met me willen delen? Terug bladeren is niet te doen zo...
Grootmoeder schreef:
12-05-2017 17:38
Anyway, zou 1 van jullie zijn dermaroller-info met me willen delen? Terug bladeren is niet te doen zo...
Wat wil je precies weten? Ik heb er een met 0,5 mm naaldjes, heb hem 2x gebruikt met 2 weken ertussen (mijn gevoelige couperosewangetjes overgeslagen) en heb echt vollere lippen, verder merkte ik na het rollen dat creme/serum als een spons wordt opgezogen na gebruik; zacht velletje de volgende dag.
Terugbladeren is inderdaad geen doen, wat een verslechtering slechts 25 reacties p.p. maar dat terzijde. :@@:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven