Tetters deel 33
vrijdag 12 mei 2017 om 17:43
Deze lijkt me ook een goed voorspeller voor een ban:
Die rode katten had ik nog niet zo als rode kat herkend eigenlijk. Maar het lijkt er wel op!
Zal best wennen weer. Ik zie 'm nu alleen nog op m'n mobiel, laptop zie ik ergens dit weekend wel weer.
Oh, nu zie ik niet wat ik type, want de regels vallen onder de bodem van het tekstvenster.
Die rode katten had ik nog niet zo als rode kat herkend eigenlijk. Maar het lijkt er wel op!
Zal best wennen weer. Ik zie 'm nu alleen nog op m'n mobiel, laptop zie ik ergens dit weekend wel weer.
Oh, nu zie ik niet wat ik type, want de regels vallen onder de bodem van het tekstvenster.
maandag 15 mei 2017 om 00:22
Zooo we vielen van het forum af. Ik was jullie kwijt.
Gelukkig heeft een mod jullie gevonden. Maar meer dan 12 topics waar ik in gereageerd heb kan ik blijkbaar niet zien (jullie ook) dis ik up ff en misschien handig om deze in tabblad favoriet te zetten voor als we weer zakken.
Of wat actiever posten
Gelukkig heeft een mod jullie gevonden. Maar meer dan 12 topics waar ik in gereageerd heb kan ik blijkbaar niet zien (jullie ook) dis ik up ff en misschien handig om deze in tabblad favoriet te zetten voor als we weer zakken.
Of wat actiever posten
woensdag 17 mei 2017 om 15:59
vrijdag 19 mei 2017 om 20:22
vrijdag 19 mei 2017 om 21:18
Ik vond het ook ietwat frisjes. Gisteren was het weer perfect eigenlijk voor het uitje. 's Ochtends in een tuk tuk gereden en daarna met zon door de Biesbosch gevaren. Heerlijk! En wat is het daar mooi zeg.
Ik heb een geweldig leuke dag gehad, heel veel gelachen. Ik was wel laat thuis, half 11. In de trein is helaas mijn spit weer opgespeeld dus kwart voor 11 lag ik al in bed.
Ik heb een geweldig leuke dag gehad, heel veel gelachen. Ik was wel laat thuis, half 11. In de trein is helaas mijn spit weer opgespeeld dus kwart voor 11 lag ik al in bed.
donderdag 10 augustus 2017 om 20:30
Ik ben het even zat. Ik weet nog niet of ik terug kom op facebook. Ik ben erg druk met twitter in instagram. En FB had ik vooral veel ergernissen en zo ontzettend veel reclame. En dat je dan ook allerlei updates ziet van dingen die je vrienden liken of waar ze reageren. Ik wil dat allemaal niet meer. Dus vandaar.
Dus ik ben te vinden op Instagram/twitter/whatsapp
Dus ik ben te vinden op Instagram/twitter/whatsapp