Tetters deel 33

24-04-2016 15:22 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer rustig verder in deel 33

Hier is het oude deel Deel 32
Hey tetters! Even het nieuwe forum testen...
Check check
:shock: nog maar heel weinig smileys!
Tering hé, wat een kleine letters!
OOK GOEDEMORGEN DEE.

:roll: de smileys zijn stom en het zijn er inderdaad heel weinig.
Het Viva forum is papaja.
Huh, ik was kennelijk niet ingelogd en heb als guest gereageerd.
Wist niet dat dat kon en eigenlijk vind ik dat ook een slecht plan.
Viva leeft nog/weer. Ach. Ook dit zal wel weer wennen.
En we hebben rode kater smiley's
:eh: :zonnebril: :tong:
:fortune: door deze smiley zijn wel eens waarschuwingen uitgedeeld.
En nu zit ie zelfs bij de Viva smiley's :bonk:
:cheer2:

We hebben weer alle smileys en meer :shout:
Deze lijkt me ook een goed voorspeller voor een ban: :puh:

Die rode katten had ik nog niet zo als rode kat herkend eigenlijk. Maar het lijkt er wel op!

Zal best wennen weer. Ik zie 'm nu alleen nog op m'n mobiel, laptop zie ik ergens dit weekend wel weer.
Oh, nu zie ik niet wat ik type, want de regels vallen onder de bodem van het tekstvenster.
Zooo we vielen van het forum af. Ik was jullie kwijt.
Gelukkig heeft een mod jullie gevonden. Maar meer dan 12 topics waar ik in gereageerd heb kan ik blijkbaar niet zien (jullie ook) dis ik up ff en misschien handig om deze in tabblad favoriet te zetten voor als we weer zakken.

Of wat actiever posten :puh:
Lukt best :hihi:
Vandaag is een recorddag, het is nog nooit zo warm geweest op 17 mei. Je kan amper buiten zijn zeg. Net even boodschappen gedaan maar pfff zweten!
Morgen een uitje van het werk, zal ook wel zweten worden. En nat, het zal vast gaan regenen als we daar zijn.
Lekker positief Dee :biggrin:
Hahaha, je kent me hé. Altijd postief. :proud:
Gezellig :D

Die recorddagen.....ze zijn er dol op. Ik vind dat zo'n onzin, overal moet een recorddag van gemaakt worden. Natste, droogste, koudste, warmste, winderigste dag sinds afgelopen eeuw / jaar / maand / week. Alsof het een verdienste is.

Vandaag was het wel koud trouwens ;-D
Ik vond het ook ietwat frisjes. Gisteren was het weer perfect eigenlijk voor het uitje. 's Ochtends in een tuk tuk gereden en daarna met zon door de Biesbosch gevaren. Heerlijk! En wat is het daar mooi zeg.
Ik heb een geweldig leuke dag gehad, heel veel gelachen. Ik was wel laat thuis, half 11. In de trein is helaas mijn spit weer opgespeeld dus kwart voor 11 lag ik al in bed.
Biesbos is zeker heel prachtig! Lekker stil enzo. Althans, normaal gesproken. Gisteren waarschijnlijk even niet.... :whistle:

Pffff, ik heb vanavond pizza gegeten. Zooo lekker, maar zo vervelend dat je die dan de rest van de avond voelt zitten.
Hi, ik heb mijn facebookaccount opgeheven. Ik heb Splinter, Puss en Olijf beheerder gemaakt van de groep daar (jullie stonden boven in, dus niet een bewuste keus) Dan weten jullie dat :)
Dat is jammer Pilou!
Hoe moet dat nou dan met meets en kletspraat? Of gaan we er een appgroep van maken? :P
Haha, ja! Een appgroep!
Wauw, waarom heb je dat gedaan, Plouske? Niks vervelends hoop ik?

We zullen de groep goed beheren en je plekje vrij houden :lips:
Ik ben het even zat. Ik weet nog niet of ik terug kom op facebook. Ik ben erg druk met twitter in instagram. En FB had ik vooral veel ergernissen en zo ontzettend veel reclame. En dat je dan ook allerlei updates ziet van dingen die je vrienden liken of waar ze reageren. Ik wil dat allemaal niet meer. Dus vandaar.

Dus ik ben te vinden op Instagram/twitter/whatsapp ;-)
Zijn er echte tegenstanders van een WhatsApp groep?
Ik vind het alleen maar leuk. Groepsgesprek kun je dempen als je geen zin hebt. En bijlezen als je wel zin hebt. :)
Ik vind het prima. Maar dan ook wel de fb laten staan, want al die verschillende draadjes vind ik wel prettig.

Snap ik wel, Plous. Je kunt natuurlijk ook een nieuw account maken met een fakenaam en dan alleen ons als vrienden en alle meldingen uit :-)-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven