Moderator 'Werk en Studie'
maandag 26 mei 2008 om 20:07
Let op! Nieuwe regels mbt quoten:
http://www.viva.nl/2009/0 ... quoten-niet-de-bedoeling/
Beste forummers,
Een nieuw moderatortopic waar jullie je verzoekjes en bijzonderheden kunnen melden. Dit topic is niet bedoeld voor offtopic berichten, deze zullen dus ook verwijderd worden, wanneer het de spuigaten uitloopt.
Wil je liever iets anoniem vragen of regelen, dan kun je mij mailen op vivaangel1@gmail.com.
Groetjes Viva Angel 1
http://www.viva.nl/2009/0 ... quoten-niet-de-bedoeling/
Beste forummers,
Een nieuw moderatortopic waar jullie je verzoekjes en bijzonderheden kunnen melden. Dit topic is niet bedoeld voor offtopic berichten, deze zullen dus ook verwijderd worden, wanneer het de spuigaten uitloopt.
Wil je liever iets anoniem vragen of regelen, dan kun je mij mailen op vivaangel1@gmail.com.
Groetjes Viva Angel 1
maandag 26 januari 2009 om 15:38
quote:rider schreef op 26 januari 2009 @ 14:07:
[...]
Voel je onderweg niet geremd hier om hulp te vragen he!Je bent een schat. Ik zit hier echt met een brok in mijn keel. Ik had van mijn levensdagen nooit kunnen denken dat in zo'n situatie verzeild zou kunnen raken. Echt heel goed om te weten dat ik naast de advocaat ook hier voor kundig advies terecht kan.
[...]
Voel je onderweg niet geremd hier om hulp te vragen he!Je bent een schat. Ik zit hier echt met een brok in mijn keel. Ik had van mijn levensdagen nooit kunnen denken dat in zo'n situatie verzeild zou kunnen raken. Echt heel goed om te weten dat ik naast de advocaat ook hier voor kundig advies terecht kan.
maandag 26 januari 2009 om 23:00
Hey Train, ook vanaf mijn kant wil ik je even heel veel succes (en kracht) wensen de komende tijd, ik hoop dat je er op zo´n manier uitkomt dat jíj met de uitkomst kan leven. Ik heb zelf ook eens een heel naar conflictje meegemaakt, op het moment zelf vond ik het echt heel erg. Ik heb wakker gelegen, heb me verdrietig gevoelt, etc. Maar ik heb eruit gehaald wat erin zit, was tevreden met de oplossing en als ik terug kijk ben ik nu 10x gelukkiger bij m´n huidige werk én heb ik er, hoe rot ook, toch veel van geleerd. (Namelijk bij mezelf blijven, op mezelf vertrouwen én weten dat je heel sterk kan staan.)
Jij komt hier ook goed uit, dat weet ik zeker! Sterkte!
(Sorry voor de off topic angel, maar ja..)
Jij komt hier ook goed uit, dat weet ik zeker! Sterkte!
(Sorry voor de off topic angel, maar ja..)
dinsdag 27 januari 2009 om 08:36
woensdag 28 januari 2009 om 20:11
vrijdag 30 januari 2009 om 18:58
Ik vind dergelijke reacties als die Fleurtje in dit geval op Brummetje geeft ook niet kunnen.
Dat je een mening hebt, prima. Maar ronduit onbeschoft en zo grof reageren, dat gaat naar mijn smaak veel te ver.
Het gebeurt op het forum veel de laatste tijd dat er dergelijke overdreven reacties worden geplaatst en ze staan me enorm tegen. Ze dragen niet bij aan de discussie en een TO heeft er niets aan verder.
Dat je een mening hebt, prima. Maar ronduit onbeschoft en zo grof reageren, dat gaat naar mijn smaak veel te ver.
Het gebeurt op het forum veel de laatste tijd dat er dergelijke overdreven reacties worden geplaatst en ze staan me enorm tegen. Ze dragen niet bij aan de discussie en een TO heeft er niets aan verder.
woensdag 4 februari 2009 om 16:34
In het topic "eeuwig en altijd bereikbaar voor het werk" blijft Fleurtje doorgaan met kwetsende opmerkingen.
De opmerking van 04/02 (15:30): de wereld is waarschijnlijk beter af zonder jullie vind ik te grof.
Ik wil het topic niet verder vervuilen door hierop de reageren in het topic, maar ik vind het echt niet kunnen. Ook niet de herhaling van haar weggehaalde opmerking in andere bewoordingen.
Je kan het oneens zijn met een forummer of je aan iemand ergeren, maar de manier van uiten kan toch wel beschaafd blijven lijkt mij.
De opmerking van 04/02 (15:30): de wereld is waarschijnlijk beter af zonder jullie vind ik te grof.
Ik wil het topic niet verder vervuilen door hierop de reageren in het topic, maar ik vind het echt niet kunnen. Ook niet de herhaling van haar weggehaalde opmerking in andere bewoordingen.
Je kan het oneens zijn met een forummer of je aan iemand ergeren, maar de manier van uiten kan toch wel beschaafd blijven lijkt mij.
Cum non tum age
woensdag 4 februari 2009 om 19:35
quote:noa schreef op 04 februari 2009 @ 16:34:
In het topic "eeuwig en altijd bereikbaar voor het werk" blijft Fleurtje doorgaan met kwetsende opmerkingen.
Hmmm... vriendelijk is anders inderdaad. Maar ik vind het geen waarschuwing waard, dat niet.
Maar wel goed dat je het meldt, ik zal het in de gaten houden!
Hmmm... vriendelijk is anders inderdaad. Maar ik vind het geen waarschuwing waard, dat niet.
Maar wel goed dat je het meldt, ik zal het in de gaten houden!