Werk & Studie alle pijlers

Moderator 'Werk en Studie'

26-05-2008 20:07 540 berichten
Alle reacties Link kopieren
Let op! Nieuwe regels mbt quoten:

http://www.viva.nl/2009/0 ... quoten-niet-de-bedoeling/

Beste forummers,

Een nieuw moderatortopic waar jullie je verzoekjes en bijzonderheden kunnen melden. Dit topic is niet bedoeld voor offtopic berichten, deze zullen dus ook verwijderd worden, wanneer het de spuigaten uitloopt.

Wil je liever iets anoniem vragen of regelen, dan kun je mij mailen op vivaangel1@gmail.com.

Groetjes Viva Angel 1
Evidenza en Hanke: jullie ook bedankt.
quote:traincha2 schreef op 26 januari 2009 @ 13:02:

[...]

Thanx. Ik open wel weer een nieuwe wanneer de afloop van deze ellende onomstotelijk vaststaat.Voel je onderweg niet geremd hier om hulp te vragen he!
Wat ben je toch ook een lieffie Rider
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:rider schreef op 26 januari 2009 @ 14:07:

[...]

Voel je onderweg niet geremd hier om hulp te vragen he!Je bent een schat. Ik zit hier echt met een brok in mijn keel. Ik had van mijn levensdagen nooit kunnen denken dat in zo'n situatie verzeild zou kunnen raken. Echt heel goed om te weten dat ik naast de advocaat ook hier voor kundig advies terecht kan.
Train.. ik zocht je topic al.. was alleen een meelezer maar wil je bij deze even melden dat ik hoop op een goede afloop voor je!!!!!
En ik blijf hier ook even loeren of je hier nog ontwikkelingen meldt of vragen hebt
Peas on earth!
Sterkte Traincha! Als je hulp nodig hebt maar niet durft te posten, stuur dan een PBtje...
Hey Train, ook vanaf mijn kant wil ik je even heel veel succes (en kracht) wensen de komende tijd, ik hoop dat je er op zo´n manier uitkomt dat jíj met de uitkomst kan leven. Ik heb zelf ook eens een heel naar conflictje meegemaakt, op het moment zelf vond ik het echt heel erg. Ik heb wakker gelegen, heb me verdrietig gevoelt, etc. Maar ik heb eruit gehaald wat erin zit, was tevreden met de oplossing en als ik terug kijk ben ik nu 10x gelukkiger bij m´n huidige werk én heb ik er, hoe rot ook, toch veel van geleerd. (Namelijk bij mezelf blijven, op mezelf vertrouwen én weten dat je heel sterk kan staan.)

Jij komt hier ook goed uit, dat weet ik zeker! Sterkte!

(Sorry voor de off topic angel, maar ja..)
Hoi Traincha, ook ik was op zoek naar je topic, heb vandaag zo af en toe aan je gedacht... Ik wens je veel sterkte en hoop op een goede afloop!!!
Dag allen!

Lief dat jullie zo meeleven met Traincha, maar ik zou jullie willen vragen om het hier toch verder niet meer off-topic te houden. (er gaat hier steeds een nieuw-mod-verzoek belletje en dan is er geen verzoek )

Maar nogmaals: lief dat jullie meedenken en Traincha: sterkte!!!

Angel 1
Nu weet ik nog niet waarom die Troela opeens zo beledigd was :(
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Hoi Vief,

Hier weer een terecht belletje (denk ik): reactie van journaliste madelief met verzoek om medewerking aan een artikel in het topic "Net afgestudeerd, hoog opgeleid maar nu nog een baan" (oid).
.
quote:nummerzoveel schreef op 27 januari 2009 @ 21:42:

Hoi Vief,

Hier weer een terecht belletje (denk ik): reactie van journaliste madelief met verzoek om medewerking aan een artikel in het topic "Net afgestudeerd, hoog opgeleid maar nu nog een baan" (oid).Dankjewel! Ik heb de inhoud verwijderd!
Hoi, wil je ajb het topic "onbetaald verlof en ziekte" verwijderen? Dank je wel.
Cum non tum age
Verplaatst naar het prikbord: [ Aangeboden: Gratis coaching ]
quote:noa schreef op 29 januari 2009 @ 11:18:

Hoi, wil je ajb het topic "onbetaald verlof en ziekte" verwijderen? Dank je wel.Waarom als ik vragen mag? Want het lijkt mij beter als TO daar de regie over houdt.
Verplaatst naar het prikbord: KOPEN JULLIE TWEEDEHANDS SPULLEN VIA INTERNET?
Beste Angel, misschien is het toegestaan, maar ik vind de reactie van Fleurtje om 15:53 op het topic "altijd en eeuwig bereikbaar voor het werk" niet kunnen.
Cum non tum age
Ik vind dergelijke reacties als die Fleurtje in dit geval op Brummetje geeft ook niet kunnen.

Dat je een mening hebt, prima. Maar ronduit onbeschoft en zo grof reageren, dat gaat naar mijn smaak veel te ver.

Het gebeurt op het forum veel de laatste tijd dat er dergelijke overdreven reacties worden geplaatst en ze staan me enorm tegen. Ze dragen niet bij aan de discussie en een TO heeft er niets aan verder.
Ik ben het met jullie eens. Ik snap de felheid van Fleurtje wel, maar de toon is zeer ongepast. Ik heb de posting bewerkt.
In het topic "eeuwig en altijd bereikbaar voor het werk" blijft Fleurtje doorgaan met kwetsende opmerkingen.

De opmerking van 04/02 (15:30): de wereld is waarschijnlijk beter af zonder jullie vind ik te grof.

Ik wil het topic niet verder vervuilen door hierop de reageren in het topic, maar ik vind het echt niet kunnen. Ook niet de herhaling van haar weggehaalde opmerking in andere bewoordingen.

Je kan het oneens zijn met een forummer of je aan iemand ergeren, maar de manier van uiten kan toch wel beschaafd blijven lijkt mij.
Cum non tum age
quote:noa schreef op 04 februari 2009 @ 16:34:

In het topic "eeuwig en altijd bereikbaar voor het werk" blijft Fleurtje doorgaan met kwetsende opmerkingen.

De opmerking van 04/02 (15:30): de wereld is waarschijnlijk beter af zonder jullie vind ik te grof.

Ik wil het topic niet verder vervuilen door hierop de reageren in het topic, maar ik vind het echt niet kunnen. Ook niet de herhaling van haar weggehaalde opmerking in andere bewoordingen.

Je kan het oneens zijn met een forummer of je aan iemand ergeren, maar de manier van uiten kan toch wel beschaafd blijven lijkt mij.

Hmmm... vriendelijk is anders inderdaad. Maar ik vind het geen waarschuwing waard, dat niet.

Maar wel goed dat je het meldt, ik zal het in de gaten houden!
Da's duidelijk, blijkbaar hebben wij hele andere normen en waarden.
Cum non tum age
Reclame van Bellaluce in "starten eigen onderneming"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven