Werk & Studie alle pijlers

Moderator 'Werk en Studie'

26-05-2008 20:07 540 berichten
Alle reacties Link kopieren
Let op! Nieuwe regels mbt quoten:

http://www.viva.nl/2009/0 ... quoten-niet-de-bedoeling/

Beste forummers,

Een nieuw moderatortopic waar jullie je verzoekjes en bijzonderheden kunnen melden. Dit topic is niet bedoeld voor offtopic berichten, deze zullen dus ook verwijderd worden, wanneer het de spuigaten uitloopt.

Wil je liever iets anoniem vragen of regelen, dan kun je mij mailen op vivaangel1@gmail.com.

Groetjes Viva Angel 1
Het topic: "Ik Google, wie Googlet mee?" is verplaatst naar het prikbord!
Hoi,

Ik heb net een topic geopend met de titel: salarismogelijkheden-realitycheck. Wil je voor mij de titel veranderen zodat duidelijk is dat het om de functie van (juridisch) secretaresse gaat?

Graag iets van: (juridisch) secretaresse- salarismogelijkheden. Laat het woord realitycheck ook maar weg trouwens.

Dank je wel!
Ik ga het aanpassen voor je!
Dank je wel voor je snelle reactie!
quote:Viva Angel1 schreef op 21 januari 2010 @ 17:46:

Het topic: "Ik Google, wie Googlet mee?" is verplaatst naar het prikbord!Waarom?
Evidenza, je topic is niet zozeer een discussie maar een oproep voor hulp, bij iets op je eigen vakgebied. Vandaar!
One, puur voor mijn beeldvorming: waarom mogen dan bijvoorbeeld vragen als "HELP, welke schoenen bij deze jurk???" wél blijven staan op Mode&Beauty?
.
Ojee, allemaal moeilijke vragen in mijn inwerkperiode.

Volgens mij (en de andere angels corrigeren mij vast als ik onzin verkoop) zijn die topics op "Mode & Beauty" nog steeds een vraag om discussie (er wordt naar de mening van de anderen gevraagd) terwijl Evidenza puur uitvoerende hulp vraagt, zelfs tegen een beloning, voor haar eigen bedrijf. Da's dus een stuk minder privé en een stuk minder bediscussieerbaar.
De beloning is niet bedoeld als "beloning". Het leek me gewoon leuk om te doen. En het is bepaald niet mijn vakgebied waar ik naar op zoek ben! Juist niet, anders had ik wel geweten waar ik terecht moest.

Ik zou het heel prettig vinden als het topic terug geplaatst werd. Desnoods verander ik de OP wel. Want als ik erin gehad gezet dat ik dat type print zocht voor shirts voor een groot feest, had het dus wel gemogen?
Nee, daar ligt het niet aan; dat is iets dat er nog eens bij leek te komen. Het gaat er, nogmaals, om dat je niet vraagt om meningen of ervaringen en dus geen discussietopic hebt geopend, maar dat je vraagt om hulp. Typisch voorbeeld van 'gevraagd' dus.

Als je er verder nog vragen hebt kun je uiteraard altijd bij Naomi terecht via forum@viva.nl!
Ik heb geen vragen, ik wil mijn topic terug

Geen hond die op het prikbord leest natuurlijk. Ik persoonlijk weet het niet eens te vinden. Ik zal eens gaan zoeken.
Misschien kan iemand me de weg wijzen?
Prikbord - gevraagd!
(En dan nu de alter ego van Angel 1 met een aanvulling): dat is dus naar beneden scrollen als je op de startpagina van het forum bent, met alle pijlers, of onderaan in het uitklapmenuutje.
Diva1 in "Een unieke kans voor een leuk inkomen!!!" is piramidespam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven