Uitgerekend 1 t/m 10 januari 2018
vrijdag 12 mei 2017 om 11:23
Gezellig kletsen over zwanger zijn met vrouwen die allen tussen 1 en 10 januari 2018 uitgerekend zijn!
= kloppend hartje
= goede 20-weken echo 
.
LiefsEmma, Motanah, Belle88, Doortje_16, Xinsia, Borboletas & Autumn87 - jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen of -schrijven, dan zijn jullie natuurlijk altijd weer welkom!
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
| Awina | 29/33 | Eerste | 6 januari | Meisje! | |
| Wolkje85 | 32/32 | Eerste | 10 januari | Jongen! Jongen! |
|
| Nx3 | 33 | Vierde | 3 januari | Meisje! | |
| GettingEven | 30/40 | Eerste | 30 december | Meisje! | |
| UkkePuckje2017 | 31/33 | Tweede* | 7 januari | Meisje! | |
| happyapple | Tweede | 2 januari | nnb | ||
| Mamarjan | 31/34 | Tweede | 3 januari | Meisje! | |
| xkussie | 25/28 | Eerste | 10 januari | Meisje! | |
| Anais_ | 31/31 | - | .. januari | Meisje! | |
| Lotte_joy | 31/39 | Tweede | 30 december | Jongen! | |
| ASP | 28/27 | Eerste | 30 december | Jongen! | |
| Floor789 | 25/27 | Eerste | 31 december | Jongen! | |
| Lissjay | 32/32 | Tweede | 2 januari | Meisje! | |
| Blauwe_Stoel | 33/34 | Eerste | 3 januari | Jongen! | |
| SuperPannenkoek | 31/39 | Tweede | 11 januari | Jongen! | |
LiefsEmma, Motanah, Belle88, Doortje_16, Xinsia, Borboletas & Autumn87 - jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen of -schrijven, dan zijn jullie natuurlijk altijd weer welkom!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:26
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
93.83% gewijzigd
vrijdag 12 mei 2017 om 18:09
vrijdag 12 mei 2017 om 19:45
Ik heb al flink veel klachten, ze begonnen al 2 weken voor nod...maar omdat mijn verstand zei dat dat nergens op sloeg en dat het waarschijnlijk uitwerkingen van de mirena waren zat ik nog niet in de zenuwen. Heb al een paar keer boven de pot gehangen jammer genoeg...
Weet iemand of je lichaam meer hcg ontwikkeld bij een tweeling? Het zit namelijk wel in de familie.
Heb trouwens al een aantal keer gegevens voor de tabel doorgegeven. Is het de bedoeling dat ik het zelf invul? Hoe kan ik dat doen dan?
We wilden a.s. zondag op moederdag de beide families gaan vertellen van de zwangerschap, al gebakjes besteld met een leuke tekst. Dit zodat ze niets doorhebben omdat we toch al langs zouden komen, nu hoor ik alleen net dat mijn schoonzus niet komt en dat er ivm verjaardag ook een aantal vrienden bij mijn moeder op bezoek zijn zondag...zij mogen het nog niet weten. Iemand ideeën om dit op te losen zonder argwaan te wekken?
ling?een twe
Weet iemand of je lichaam meer hcg ontwikkeld bij een tweeling? Het zit namelijk wel in de familie.
Heb trouwens al een aantal keer gegevens voor de tabel doorgegeven. Is het de bedoeling dat ik het zelf invul? Hoe kan ik dat doen dan?
We wilden a.s. zondag op moederdag de beide families gaan vertellen van de zwangerschap, al gebakjes besteld met een leuke tekst. Dit zodat ze niets doorhebben omdat we toch al langs zouden komen, nu hoor ik alleen net dat mijn schoonzus niet komt en dat er ivm verjaardag ook een aantal vrienden bij mijn moeder op bezoek zijn zondag...zij mogen het nog niet weten. Iemand ideeën om dit op te losen zonder argwaan te wekken?
ling?een twe
vrijdag 12 mei 2017 om 19:52
Gegevens mag je tegenwoordig zelf aanpassen inderdaadLissjay schreef: ↑12-05-2017 19:45Ik heb al flink veel klachten, ze begonnen al 2 weken voor nod...maar omdat mijn verstand zei dat dat nergens op sloeg en dat het waarschijnlijk uitwerkingen van de mirena waren zat ik nog niet in de zenuwen. Heb al een paar keer boven de pot gehangen jammer genoeg...
ling?een twe
Oh misschien kan je vragen hoe laat die vrienden komen, dat jullie daarvoor komen of juist daarna pas. Weet niet of die vrienden vaak blijven plakken.
vrijdag 12 mei 2017 om 20:10
@Ukkepuckje2017, sorry had even niet meegekregen dat ik het zelf kon aanpassen in de tabel. Hoe doe je dat dan...is nog een raadsel voor me.
Heb gevraagd hoe laat ze komen maar krijg nog niet echt een duidelijk antwoord.
@Doortje_16 ik hoop maar dat je gelijk hebt dat het gewoon verschilt per zwangerschap
Dat apart nemen wordt ook lastig ivm de gebakjes die ik besteld had...gelukkig express gekozen voor een subtiele Engelse tekst ivm de kleine oortjes die er ook rond lopen. Zijn al oudere mensen, hopelijk hebben ze het niet door dan...maar afwachten.
Heb gevraagd hoe laat ze komen maar krijg nog niet echt een duidelijk antwoord.
@Doortje_16 ik hoop maar dat je gelijk hebt dat het gewoon verschilt per zwangerschap
Dat apart nemen wordt ook lastig ivm de gebakjes die ik besteld had...gelukkig express gekozen voor een subtiele Engelse tekst ivm de kleine oortjes die er ook rond lopen. Zijn al oudere mensen, hopelijk hebben ze het niet door dan...maar afwachten.
vrijdag 12 mei 2017 om 20:56
vrijdag 12 mei 2017 om 21:04
Nee voor je telefoon is het een waardeloos forum. Maar er schijnt nog druk aan geknutseld te worden achter de schermen, wie weet wordt het beter!
vrijdag 12 mei 2017 om 21:06
Moet eerlijk zeggen dat ik in eerste instantie dacht.. nee we wachten de echo af.
Maar ik heb morgen een feestje van een vriend van mij en slaap dan bij mn moeder. Natuurlijk kan ik best jokken over het een of ander,.. maar hee het is zondag moederdag, is toch eigenlijk wel een mooi moment. Dan maar een beetje afwijken van het script.
vrijdag 12 mei 2017 om 21:29
Even testen met de IPad
UkkePuckje dat je het al snel aan ouders verteld snap ik wel, zeker als je ze toch ziet, ik zou het dan ook gek vinden om het niet te vertellen. Volgende week komen mijn schoonouders eten en dan gaan wij het ook vertellen.
Wat leuk dat je zelf die soesjes hebt gemaakt, ik ben nog aan het bedenken of ik roze en blauwe cupcakes ga bakken of dat we de ouders gewoon een glas bubbels inschenken om te toasten. Mijn moeder wil ik blauwe en roze wol geven omdat ze het leuk vind om iets te breien, ik denk dat ze de hint dan wel snapt.
UkkePuckje dat je het al snel aan ouders verteld snap ik wel, zeker als je ze toch ziet, ik zou het dan ook gek vinden om het niet te vertellen. Volgende week komen mijn schoonouders eten en dan gaan wij het ook vertellen.
Wat leuk dat je zelf die soesjes hebt gemaakt, ik ben nog aan het bedenken of ik roze en blauwe cupcakes ga bakken of dat we de ouders gewoon een glas bubbels inschenken om te toasten. Mijn moeder wil ik blauwe en roze wol geven omdat ze het leuk vind om iets te breien, ik denk dat ze de hint dan wel snapt.
zaterdag 13 mei 2017 om 00:07
oh ik heb zo een leuk nieuws te horen gekregen, was op de verjaardag waar ik al nerveus voor was ivm het niet drinken haha . roept mijn vriendin mij even apart want ze moest iets vertellen. nou 3 x raden ze is ook zwanger
en nog precies even ver als mij ook. dus toen kon ik het natuurlijk niet voor me houden haha
zaterdag 13 mei 2017 om 00:09
zaterdag 13 mei 2017 om 00:11
zaterdag 13 mei 2017 om 00:39
Hahaha jij weet het gewoon in uren
Hier nog 27 dagen tot de echo, dat duurt laaaaaang, en ik ben als tweede van dit clubje uitgeteld.
Nog een kwaaltje; niet in slaap kunnen vallen...
zaterdag 13 mei 2017 om 00:43
Oh wat leuk voor jullie zeg. Heerlijk dat je dat zo met elkaar kan delen, en je hoeft je dan nooit schuldig te voelen dat je alweer over de zwangerschap praat
zaterdag 13 mei 2017 om 07:34
Wat leuk nx3!
Top dat het lijstje nu mooi gesorteerd is!
Hier gisteren bedrijfsuitje gehad. Ik probeerde stiekem te regelen om mijn vlees wat meer doorbakken te krijgen (iedereen kreeg hetzelfde). Werd er later heel luid geschreeuwd: wie heeft er doorbakken vlees besteld?
Ik hoop maar dat er niemand vermoedens heeft.. bij mijn vorige werkgever werd er ook een tijdje onterecht gespeculeerd of ik zwanger was.
Ik krijg volgende week mijn vaste contract dus als ze er nu achter komen is niet echt ideaal
Top dat het lijstje nu mooi gesorteerd is!
Hier gisteren bedrijfsuitje gehad. Ik probeerde stiekem te regelen om mijn vlees wat meer doorbakken te krijgen (iedereen kreeg hetzelfde). Werd er later heel luid geschreeuwd: wie heeft er doorbakken vlees besteld?
Ik hoop maar dat er niemand vermoedens heeft.. bij mijn vorige werkgever werd er ook een tijdje onterecht gespeculeerd of ik zwanger was.
Ik krijg volgende week mijn vaste contract dus als ze er nu achter komen is niet echt ideaal
zaterdag 13 mei 2017 om 08:42
Wat super leuk Heerlijk om dat samen te kunnen beleven.
Oh.. Xinsia, wat vervelend! Gelukkig hebben mannen zoiets vaak totaal niet door.
Ik had vorige zwangerschap zoiets. Op vrijgezellenfeestje. Ik loop niet opvallend langs bediening naar de wc om te vragen of ze er rekening mee kunnen houden. Krijgt iedereen een voorafje met carpaccio op een groot zwart bord. Behalve ik, bovendien wordt er nog gevraagd bij het uitserveren: wie was degene... ow!
Oh.. Xinsia, wat vervelend! Gelukkig hebben mannen zoiets vaak totaal niet door.
Ik had vorige zwangerschap zoiets. Op vrijgezellenfeestje. Ik loop niet opvallend langs bediening naar de wc om te vragen of ze er rekening mee kunnen houden. Krijgt iedereen een voorafje met carpaccio op een groot zwart bord. Behalve ik, bovendien wordt er nog gevraagd bij het uitserveren: wie was degene... ow!