Theehuis
vrijdag 6 februari 2009 om 18:00
Het lijkt me echt Helemaal Niks, die film. Xan zoekt nu recensies.
Top of Flop is nieuw programma:
Muziekshow
waarin Paul de Leeuw en Giel Beelen de legendarische show uit de jaren zestig nieuw leven inblazen. Het panel, bestaande uit Ad Visser, Dennis van der Geest, Jacqueline van Krezip en Jennifer Hoffman, oordeelt over nieuwe platen en liveoptredens
Top of Flop is nieuw programma:
Muziekshow
waarin Paul de Leeuw en Giel Beelen de legendarische show uit de jaren zestig nieuw leven inblazen. Het panel, bestaande uit Ad Visser, Dennis van der Geest, Jacqueline van Krezip en Jennifer Hoffman, oordeelt over nieuwe platen en liveoptredens
Peas on earth!
vrijdag 6 februari 2009 om 18:02
quote:Star schreef op 06 februari 2009 @ 17:59:
Zal een van ons het woord maar voeren VIsh?
Ja, ik vind jullie ook wel een beetje too much .
Jamaajamaarjamaar ik heb een excuus, want ik was nog maar 14 ofzo toen ik Syb leuk vond, en toen hij met De Kast nog bij schuurfeesten en zaaltjes in omringende durpjes speelde
Zal een van ons het woord maar voeren VIsh?
Ja, ik vind jullie ook wel een beetje too much .
Jamaajamaarjamaar ik heb een excuus, want ik was nog maar 14 ofzo toen ik Syb leuk vond, en toen hij met De Kast nog bij schuurfeesten en zaaltjes in omringende durpjes speelde
Peas on earth!
vrijdag 6 februari 2009 om 19:16
quote:Star schreef op 06 februari 2009 @ 17:58:
Nog niks gehad Kess. Starman heeft gebeld en andere kindjes hadden al bericht gekregen omdat ze van oktober zijn. Wel is erbij gezegd dat ze meer aanmeldingen dan plekken hebben/
En weet je nu wel wanneer je dan bericht krijgt? Hoop dat ze toch geplaatst kan worden!
Nog niks gehad Kess. Starman heeft gebeld en andere kindjes hadden al bericht gekregen omdat ze van oktober zijn. Wel is erbij gezegd dat ze meer aanmeldingen dan plekken hebben/
En weet je nu wel wanneer je dan bericht krijgt? Hoop dat ze toch geplaatst kan worden!
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 6 februari 2009 om 19:26
Frans B. kan ook heel onaardig doen hoor. Hij heeft een keer degene die een boek over `m heeft geschreven keihard uit zitten lachen toen ie vertelde over z`n vader die een hersenbloeding had gehad (maar stiekem wel een beetje )
Hier wordt het géén Top of Flop, géén X-Factor en zéker niet die film met PdL brrrrr
Hier wordt het géén Top of Flop, géén X-Factor en zéker niet die film met PdL brrrrr