Stoppen met date

13-05-2017 16:15 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
haaaerstra74 wijzigde dit bericht op 18-05-2017 22:19
99.34% gewijzigd
En waarom had het jou dan nooit los gelaten?
Je kan ook met m trouwen en kinderen krijgen en t daarna vertellen. Zou dat beter zijn denk je?
Bij hem blijven is wel zo netjes.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ok, je ontmoet een jongen, vind hem wel leuk maar toch heb je zo je twijfels, meteen al. Je hebt opnieuw afgesproken om hem toch wat beter te leren kennen en toen wist je het zeker: nee, niks voor mij.
Kan gebeuren. Maak jezelf niet belangrijker dan je bent; hij kent jou ook amper en komt er vast wel weer overheen. Hij zal zichzelf echt niet verhangen of zo, hooguit denken: jammer dat mijn verliefdheid niet wederzijds is.
Misschien is hij wel opgelucht als je zegt dat je het niet ziet zitten om nog een keer af te spreken!! ;)
Haha, ja lach maar, maar ik heb dat ook weleens gehad.

Op de middelbare school altijd kriebels van die ene jongen, maar je wist uit ervaring dat het niet kon.

En dan ben je 25 en net weer vrijgezel en lijkt het je een heel goed idee om toch nog eens te daten.

Was niks waard. Gelukkig verwaterde het tussen ons omdat we onbewust het allebei wel wisten dat het een mislukking was. Misschien kun je dat proberen? Ge

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven