Stamcafé XXX
zaterdag 13 mei 2017 om 19:26
Nog ouder dan the rolling stones?Watervrouw333 schreef: ↑13-05-2017 19:24De zitplaatsen waren sneller weg dan de staanplaatsten, maar het is dan ook zo'n oude band![]()
zaterdag 13 mei 2017 om 19:39
Dat dan weer net niet. Is ook errug lastig met minder mensen. Hoewel ik qua individuele leeftijd ff zou moeten googelen hoe dat is vergeleken met een ander muziekuitstapje dat ik voor het najaar gepland heb......
Maar wel een band waar sommigen al zolang fan kunnen zijn als ik oud ben en ik ben ietsje ouder dan LV-Dochter
zaterdag 13 mei 2017 om 19:54
Watervrouw333 schreef: ↑13-05-2017 19:24Ik ga in het najaar een zitplaats bezetten bij een concert. Zal mij benieuwen of ik andere zitters ga irriteren, maar heb geen zin om een paar uur tevoren aanwezig te zijn voor een poging om een goede staanplaats te kijken.
Ik ga gewoon beuken tot ik vooraan sta. Dochter zal dat wel niet kunnen waarderen, maar ik ga ervan uit dat ze netjes achter me aanhobbelt
zaterdag 13 mei 2017 om 20:03
Allebei twee drankjes halen bij de bar en dan door de massa naar voren lopen alsof daar twee mensen staan voor wie jullie een drankje hebben gehaald.Lady_Voldemort schreef: ↑13-05-2017 19:54Ik ga gewoon beuken tot ik vooraan sta. Dochter zal dat wel niet kunnen waarderen, maar ik ga ervan uit dat ze netjes achter me aanhobbelt![]()
Ik zou er het lef niet voor hebben........
zaterdag 13 mei 2017 om 20:11
Sorry sorry sorry roepend naar de mensen die jij opzij ploegt en stiekem heel blij dat moeders haar naar een goede plek brengt!Lady_Voldemort schreef: ↑13-05-2017 19:54Ik ga gewoon beuken tot ik vooraan sta. Dochter zal dat wel niet kunnen waarderen, maar ik ga ervan uit dat ze netjes achter me aanhobbelt![]()
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 13 mei 2017 om 20:33
zaterdag 13 mei 2017 om 20:42
Ik vind concerten en festivals geweldig maar vooraan staan hoef ik niet, ik wil gewoon naar de wc kunnen en drinken kunnen halen.
Ga ook het liefste met zo min mogelijk mensen. Jaren en jaren geleden waren we met verschillende groepen en het was constant '' waar sta jij en oh ik kom er aan" en elkaar dan telkens mis lopen etc. Zwaar irritant.
Ik kan nog steeds niet uit over die aap...
Ga ook het liefste met zo min mogelijk mensen. Jaren en jaren geleden waren we met verschillende groepen en het was constant '' waar sta jij en oh ik kom er aan" en elkaar dan telkens mis lopen etc. Zwaar irritant.
Ik kan nog steeds niet uit over die aap...
zaterdag 13 mei 2017 om 20:45
Als DOE MAAR on stage is? Echt niet. En je moet maar denken: als je niks drinkt hoef je ook niet te pissen. Met die stelregel redde ik het op mijn dertiende al en nu nog steeds.
zondag 14 mei 2017 om 01:42
Zo dat was leuk het ESF kijken en het posten op het forum lukte best. Ondertussen ook twitter in de gaten houden en appen met vriendinnen.
Man is onderweg naar huis vanuit de arena maar het staat er nogal vast dus of ze echt op pad zijn weet ik niet.
Ach ik kan naar bed maar zit nog lekker met een drankje en jaren 80 muziek (Wham!) op de tv nog lekker te chillen.
Man is onderweg naar huis vanuit de arena maar het staat er nogal vast dus of ze echt op pad zijn weet ik niet.
Ach ik kan naar bed maar zit nog lekker met een drankje en jaren 80 muziek (Wham!) op de tv nog lekker te chillen.
zondag 14 mei 2017 om 11:53
Oudblond schreef: ↑13-05-2017 17:06We zijn de kittens gaan bezoeken. Wow zo lief, knuffelig en mooi! Ik had aan de DA gevraagd wat we moesten vragen en waar we op moesten letten en alles klopte! Ze zijn in een heel fijn huis bij een katgek gezin. De eigenaar is erg bezig met verschillend voer aanbieden, kammen, aan de pootjes komen, oogjes schoonmaken en heel veel kroelen. Ze komen uit een nestje van 3 en onze 2 trekken erg naar elkaar toe. Fijn dus dat ze samen kunnen verhuizen. Half juni is het zo ver! Blijblijblij!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 14 mei 2017 om 15:42
Ha Boots, wat leuk om te horen dat je het naar je zin hebt gehad in Ierland.
Wat is het nieuwe forum ruk hè.
Blondie, wat fijn van de kittens!
Verder niet bijgelezen, ben alleen maar soms even hier. Vooral om aan te geven dat het forum voor mij echt heel slecht werkt, moet bijv. constant opnieuw inloggen.