Uitgerekend 1 t/m 10 januari 2018
vrijdag 12 mei 2017 om 11:23
Gezellig kletsen over zwanger zijn met vrouwen die allen tussen 1 en 10 januari 2018 uitgerekend zijn!
= kloppend hartje
= goede 20-weken echo 
.
LiefsEmma, Motanah, Belle88, Doortje_16, Xinsia, Borboletas & Autumn87 - jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen of -schrijven, dan zijn jullie natuurlijk altijd weer welkom!
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
| Awina | 29/33 | Eerste | 6 januari | Meisje! | |
| Wolkje85 | 32/32 | Eerste | 10 januari | Jongen! Jongen! |
|
| Nx3 | 33 | Vierde | 3 januari | Meisje! | |
| GettingEven | 30/40 | Eerste | 30 december | Meisje! | |
| UkkePuckje2017 | 31/33 | Tweede* | 7 januari | Meisje! | |
| happyapple | Tweede | 2 januari | nnb | ||
| Mamarjan | 31/34 | Tweede | 3 januari | Meisje! | |
| xkussie | 25/28 | Eerste | 10 januari | Meisje! | |
| Anais_ | 31/31 | - | .. januari | Meisje! | |
| Lotte_joy | 31/39 | Tweede | 30 december | Jongen! | |
| ASP | 28/27 | Eerste | 30 december | Jongen! | |
| Floor789 | 25/27 | Eerste | 31 december | Jongen! | |
| Lissjay | 32/32 | Tweede | 2 januari | Meisje! | |
| Blauwe_Stoel | 33/34 | Eerste | 3 januari | Jongen! | |
| SuperPannenkoek | 31/39 | Tweede | 11 januari | Jongen! | |
LiefsEmma, Motanah, Belle88, Doortje_16, Xinsia, Borboletas & Autumn87 - jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen of -schrijven, dan zijn jullie natuurlijk altijd weer welkom!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:26
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
93.83% gewijzigd
zaterdag 13 mei 2017 om 11:10
nou indd echt bijzonder om dit samen te kunnen delen, en indd hopelijk blijft alles goed gaan ook. dat eerst maar os afwachten.
zaterdag 13 mei 2017 om 21:39
oh dat is echt vervelend , ik begin ook steeds meer dingen minder lekker te vinden. vandaag was ik echt extreem moe, ik moest in de middag gewoon even slapen want ik kon me ogen niet meer open houden.
zaterdag 13 mei 2017 om 23:22
Ik ken dat, ineens lust ik geen koffie meer.
Heb wel gewoon trek maar dan ineens komt die misselijkheid opzetten. En de moeheid is constant ook al heb ik goed geslapen, maar dat zou ook heel goed kunnen komen door die peuter-wervelwind die door het huis heen raast
Fijne moederdag morgen en succes voor diegene die het gaan vertellen!
Heb wel gewoon trek maar dan ineens komt die misselijkheid opzetten. En de moeheid is constant ook al heb ik goed geslapen, maar dat zou ook heel goed kunnen komen door die peuter-wervelwind die door het huis heen raast
Fijne moederdag morgen en succes voor diegene die het gaan vertellen!
zondag 14 mei 2017 om 05:59
O vreselijk he. Vooral qua drinken weet ik niet wat ik moet pakken. Niks smaakt nog echt. Eten gaat nog beter. Maar net word ik wakker en had ik het gevoel dat ik over moet geven. Uiteindelijk komt er dan net niks, maar nu zit ik maar weer aan mijn beschuitje. Hopelijk mag ik zo toch nog even gaan liggen (van dreumes
), want nu is het nog wel erg vroeg.
zondag 14 mei 2017 om 09:53
Jeetje meiden, wat een symptomen al allemaal. Ik weet niet of ik me gezegend moet voelen of zorgen moet maken, maar lijk nog niet zo veel symptomen/ klachten te hebben. Ben wel extreem moe en kan al de hele week heel slecht naar toilet (darmen helemaal verstopt). Verder licht gevoelige borsten en vaak vroeg wakker. Verder niet misselijk, geen rare smaak ofzo. Gister nog wel een test gedaan, stond 3+, dus dat ia goed!! Loopt m'n hcg mooi op.
zondag 14 mei 2017 om 10:37
UkkePuckje heel herkenbaar, stond gister met vriendlief bij Armin van Buuren. 4 uur lekker dansen en daarna naar huis rijden, want ja ik ben nu 8 maanden Bob, moe natuurlijk maar om 8 uur was ik klaar wakker.
Koffie lust ik nog steeds, maar drink max. 2 kopjes per dag. Ben normaal een enorme snoeper maar heb daar nu echt geen zin in. Geef mij maar een cracker met kaas of gewoon avondeten.
Koffie lust ik nog steeds, maar drink max. 2 kopjes per dag. Ben normaal een enorme snoeper maar heb daar nu echt geen zin in. Geef mij maar een cracker met kaas of gewoon avondeten.
De essentiële dingen in het leven zie je niet met je ogen, maar enkel met je hart. - De Kleine Prins
zondag 14 mei 2017 om 10:39
hier valt het ook echt wel mee met de symptomen. soms dagen nergens last van en dan weer klein beetje misselijk , gisteren echt heel moe geweest maar dan ook echt heel moe. hen bijna heel de dag geslapen omdat ik gewoon niet wakker kon blijven.wolkje85 schreef: ↑14-05-2017 09:53Jeetje meiden, wat een symptomen al allemaal. Ik weet niet of ik me gezegend moet voelen of zorgen moet maken, maar lijk nog niet zo veel symptomen/ klachten te hebben. Ben wel extreem moe en kan al de hele week heel slecht naar toilet (darmen helemaal verstopt). Verder licht gevoelige borsten en vaak vroeg wakker. Verder niet misselijk, geen rare smaak ofzo. Gister nog wel een test gedaan, stond 3+, dus dat ia goed!! Loopt m'n hcg mooi op.
zondag 14 mei 2017 om 10:42
jaa echt heel bijzonder weer, bij mijn middelste was ik ook samen zwanger met een andere vriendin en dat is toch wel fijn dan. baalde toen alleen wel dat zei eerder beviel als mij haha ik was eerder uitgerekend en ik was het echt beu toen. maar om nu weer samen met een vriendin zwanger te zijn vind ik wel gaaf. heb stiekem nog hoop dat een andere vriendin ook zwanger is hahaAnais_ schreef: ↑14-05-2017 10:17Ik heb het ook gevonden! Ik vond het al gek dat er geen nieuwe berichten meer kwamen in het andere topic. Fijn dat er een nieuwe is!
Ik ben nu ook steeds meer misselijk en heb hoofdpijn. Is anders dan bij de eerste zwangerschap.
Nx3 wat leuk lijkt me dat om zo samen zwanger te zijn!
Ik heb van mijn man voor moederdag een fles gekregen waar je fruit in kan doen, zodat je water met een smaakje krijgt. Misschien een idee voor degenen die niet meer weten wat ze kunnen drinken?
Ik
zondag 14 mei 2017 om 10:45
zijn jullie al aangekomen ? ik wel iets al merk het aan me broeken haha. heb ook al best wel een darmen buik. dat is soms best lastig want ik heb anders nooit een buikje dus me kinderen valt het ook al op. die hebben ook alle 3 al een voor gevoel want ze beginnen er steeds over.
bij mijn vorige 3 zs was ik 30+ kilo aangekomen.
bij mijn vorige 3 zs was ik 30+ kilo aangekomen.
zondag 14 mei 2017 om 11:28
Nx3 ik schommel tussen +0.5 en 1 kilo. Niet heel bijzonder dus. Moet zeggen dat ik dat stiekem ook wel fijn vind. Ik ben best klein 1,58 en woog vanmorgen 57 kilo. Vorig jaar schommelde ik rond de 55, maar nog niet alles van de vorige zwangerschap was eraf. Toen was ik met 7 weken al wel 3-4 kilo aangekomen.
Omdat we nu ook willen wachten met vertellen tot na de 12 weken, tenzij mensen ernaar vragen, dan willen we niet liegen (en dat zijn voornamelijk mensen die dichterbij staan), vind ik het wel fijn als niet erg opvalt dat ik aankom, want die 3-4 kilo zag je al wel.
Qua eten en drinken, Ik word volgens echt veel kieskeuriger, heb in heel veel dingen geen zin. Normaal at ik dan gewoon, nu moet ik daar echt niet aan de ken.
Manlief is vrijdag na het eten speciaal voor mij naar de supermarkt gelopen (2min van huis) om iets lekkers te halen, omdat ik ergens zin in had, maar we niets in huis hadden (waar ik ook maar een beetje zin in kon hebbeb)
Omdat we nu ook willen wachten met vertellen tot na de 12 weken, tenzij mensen ernaar vragen, dan willen we niet liegen (en dat zijn voornamelijk mensen die dichterbij staan), vind ik het wel fijn als niet erg opvalt dat ik aankom, want die 3-4 kilo zag je al wel.
Qua eten en drinken, Ik word volgens echt veel kieskeuriger, heb in heel veel dingen geen zin. Normaal at ik dan gewoon, nu moet ik daar echt niet aan de ken.
Manlief is vrijdag na het eten speciaal voor mij naar de supermarkt gelopen (2min van huis) om iets lekkers te halen, omdat ik ergens zin in had, maar we niets in huis hadden (waar ik ook maar een beetje zin in kon hebbeb)
zondag 14 mei 2017 om 11:34
Tnx for the tip!
En Hi allemaal!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Ik ben 9 januari uitgerekend, en voel me echt nog perfect. Zo perfect dat ik bijna ga twijfelen of alles wel goed is. Gister nog een clear blue gedaan die 2-3 aangaf. Zou deze niet allang 3+ moeten zeggen?
Verder al moeder van een dochtertje van 9 maanden.dicht op elkaar dus, kijkt me zo leuk!
Hebben jullie nog plek? Of zijn jullie 'vol'?
Ik typ Oo mijn telefoon en zie heel slecht ofcik fouten maak, scherm springt niet mee... meer mensen last van, nu met t nieuwe forum?
Groetjes!
En Hi allemaal!
Ik ben 9 januari uitgerekend, en voel me echt nog perfect. Zo perfect dat ik bijna ga twijfelen of alles wel goed is. Gister nog een clear blue gedaan die 2-3 aangaf. Zou deze niet allang 3+ moeten zeggen?
Verder al moeder van een dochtertje van 9 maanden.dicht op elkaar dus, kijkt me zo leuk!
Ik typ Oo mijn telefoon en zie heel slecht ofcik fouten maak, scherm springt niet mee... meer mensen last van, nu met t nieuwe forum?
Groetjes!
zondag 14 mei 2017 om 11:47
Mag ik meeschrijven? Ik ben 30 jaar. Zwanger van mijn eerste kindje
Volgens eigen berekening 6 januari 2018 uitgerekend.
Op 2 mei eindelijk een positieve test na 5 jaar proberen zwanger te worden. Uiteindelijk gelukt met de 5de cryo terugplaatsing IVF. Super blij maar wel heel spannend natuurlijk!
23 mei de eerste echo
Volgens eigen berekening 6 januari 2018 uitgerekend.
Op 2 mei eindelijk een positieve test na 5 jaar proberen zwanger te worden. Uiteindelijk gelukt met de 5de cryo terugplaatsing IVF. Super blij maar wel heel spannend natuurlijk!
23 mei de eerste echo
zondag 14 mei 2017 om 12:09
Gefeliciteerd Aray en Geleltulp!
Aray, heb je een iPhone? Als je een paar keer return drukt onder je bericht dan springt alles weer mooi naar boven als het goed is.
En lekker dicht op elkaar inderdaad! Mijn dochter is 14 maanden en als ik zo in mijn omgeving kijk dan lijkt dat al snel.
Geleltulp, wat moet dat pittig voor je geweest zijn. Blij dat je wens nu in vervulling komt
Aray, heb je een iPhone? Als je een paar keer return drukt onder je bericht dan springt alles weer mooi naar boven als het goed is.
En lekker dicht op elkaar inderdaad! Mijn dochter is 14 maanden en als ik zo in mijn omgeving kijk dan lijkt dat al snel.
Geleltulp, wat moet dat pittig voor je geweest zijn. Blij dat je wens nu in vervulling komt
zondag 14 mei 2017 om 12:36
het is inss bijna niet te doen via je tel en ik doe ook alles via mijn tel dus heel irritant haha. al vind ik al snel dingen irritant momenteel pfff.Aray48 schreef: ↑14-05-2017 11:34Tnx for the tip!
En Hi allemaal!
Groetjes!
van mij mag je mee kletsen hoor haha.
zondag 14 mei 2017 om 12:38
ik ben zelf 1.67 en woog 55 voordat ik zwanger was, ik ga me straks even wegen weer. zal ook nog niet heel veel kilo zijn maar merk wel dat er iets meer aan zit. mijn broeken zitten te straks vooral bij me boven benen en na het eten moet me knoop echt open.ASP schreef: ↑14-05-2017 11:28Nx3 ik schommel tussen +0.5 en 1 kilo. Niet heel bijzonder dus. Moet zeggen dat ik dat stiekem ook wel fijn vind. Ik ben best klein 1,58 en woog vanmorgen 57 kilo. Vorig jaar schommelde ik rond de 55, maar nog niet alles van de vorige zwangerschap was eraf. Toen was ik met 7 weken al wel 3-4 kilo aangekomen.
zondag 14 mei 2017 om 14:14
Ohh nx3, jij kan wel wat hebben dus
Ik ben wat zwaarder dan jou, dus doel van deze zwangerschap is om niet meer dan 10 kg aan te komen. Denk dat ik nu 0,5 kg erbij heb puur omdat ik niet meer sport, maar niet veel minder eet.. maar vorige keer ook op 10 uitgekomen, dus heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen.
Ik ben wat zwaarder dan jou, dus doel van deze zwangerschap is om niet meer dan 10 kg aan te komen. Denk dat ik nu 0,5 kg erbij heb puur omdat ik niet meer sport, maar niet veel minder eet.. maar vorige keer ook op 10 uitgekomen, dus heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen.
zondag 14 mei 2017 om 17:31
Welkom en gefeliciteerd Aray en Geleltulp!
Vandaag een goede dag hier, alles ruikt wel sterk maar ik ben een stuk minder misselijk.
Wat gewicht betreft let ik er nu nog niet zo op dat mag de verloskundige weer bijhouden
vorige keer in vier maanden 15 kilo aangekomen, begon me wel iets zorgen te maken, daarna gelukkig nog maar 3 kilo er bij tot het einde van de zwangerschap.
Vandaag een goede dag hier, alles ruikt wel sterk maar ik ben een stuk minder misselijk.
Wat gewicht betreft let ik er nu nog niet zo op dat mag de verloskundige weer bijhouden
zondag 14 mei 2017 om 23:08
klopt ik kan wel iets hebben, maar hoop niet weer 30+ kilo aan te komen, want ik was echt dik hoor haha. je kon me rollen toen op het eind. maar ik mag niet klagen want na de bevallingen was ik alles zo goed als weer kwijt zonder er iets voor te hoeven doen.Xinsia schreef: ↑14-05-2017 14:14Ohh nx3, jij kan wel wat hebben dus![]()
maandag 15 mei 2017 om 08:03
Ik meld me ook hier in het nieuwe topic.
31 jaar, al een zoontje van 2,5 en nu in verwachting van ons 2de wondertje.
Naar eigen berekening ben ik op 8 januari uitgerekend.
Op 26 mei hebben we onze eerste echo, we kunnen niet wachten!
In vergelijking met de eerste zwangerschap heb ik nu meer kwaaltjes, veel buikkrampjes vermoeid en hoooonger.
31 jaar, al een zoontje van 2,5 en nu in verwachting van ons 2de wondertje.
Naar eigen berekening ben ik op 8 januari uitgerekend.
Op 26 mei hebben we onze eerste echo, we kunnen niet wachten!
In vergelijking met de eerste zwangerschap heb ik nu meer kwaaltjes, veel buikkrampjes vermoeid en hoooonger.