Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
nee nog steeds geen bericht van lush!

ik heb nou zoiets van laat maar, ik bestel wel hier in NL!

dus dat ga ik vandaag of morgen maar eens doen!

Vind het echt niet netjes dat ze gewoon niet reageren!
Nou dat is zeker irritant zeg....zit je er op te wachten krijg je gewoon geen antwoord grrr nou ja jammer voor hun dan!

Vanmorgen mijn haar gewassen met BIG....eerst met gewone shampoo die tip had ik ergens gelezen....ik had iets teveel gebruikt, want het schuimt behoorlijk! heeeerlijk vond ik dat! ook de geur was erg prettig. Heb nog niet de jungle geprobeerd...eerst maar even kijken welk effect big geeft!

Hij is erg prettig in gebruik maar ik had gehoopt dat het mijn haar stugger zou maken...mijn haar wordt behoorlijk zacht maar wel vol! en glans! en je blijft de geur steeds reuken....dat is erg prettig!

Misschien dat het effect op langer termijn steeds beter wordt....en ik combi met de jungle...al wordt je haar daar volgens mij slap en zacht van??? maar eens proberen als ik niet de deur uit hoef..

Ik ben nu ook wel erg nieuwsgierig naar de andere produkten!
Salaris is weer binnen.. heb weer wat besteld.

Eigenlijk allemaal bruisballen , en Helping Hands. Heb nogal snel ruwe handen en ben benieuwd hoe dit is. Hoop dat 't lekker ruikt!!
Welke massagebars je lekker vindt hangt vooral af van je eigen smaak, niet zozeer van hoe hij op je huid ruikt volgens mij. Dat iedereen een andere mening heeft is vooral waar je van houdt. De Sleepy Head is wel 1 van mijn favorieten. Die Dream Time Temple Balm is ook heerlijk.

De helping hands vind ik persoonlijk weer erg stinken (beetje zurig, iemand op het forum vergeleek het met rode wijn en dat vond ik wel kloppen). Ik vind Smitten veel lekkerder ruiken maar qua werking zijn ze allebei heel goed.
Mmmm.. zurige handcreme, dat klinkt dan wel weer een beetje jammer..

Dan maar hopen dat 't in ieder geval goed spul is..

;)

De vieze geur badder ik er wel weer af...
ik heb ook besteld, hier in NL.

Ik heb Schnuggle, Aqua Mirabilis (met gratis tin), Aqua Marina, Mask of Magnaminty (klein), Sweetie Pie, Mud Flats en Dream Time Temple Balm.

Ben benieuwd!:)
Heb via ebay 12 proefjes gekocht....had de keuze uit maar liefst 50 stuks...pfff moeilijk hoor! Dit is het geworden!

Hoor graag jullie mening als jullie bekend zijn met een artikel..

HIWTK

Rock star

I should coco

milky bar

sultana of soap

figs and leaves

alkmaar

coal face

ring of roses butter cream

flosty gritter

buffy

godiva shampoo and conditioner bar

zo hele lijst...hoop dat er wat lekkers tussen zit..maar dat za vast wel!

aan de had hiervan wil ik dan een bestelling plaatsen via de site van Lush

kan niet wachten!!

De big bevalt prima vooral in combi met de jungle...vind de geur nu ook errrug lekker!
Heb m'n ballen bestelling binnen:

Hot Milk Bubble Bar slice

Ma Bubble Bar slice

Youki-Hi (deze ruikt lekker!! En ziet er TE mooi uit om in het water te gooien)

2 x Romance in a Stone

Pop in the Bath Bubble

Haagen  Bath Ballistic

Fairy Jasmine Ballistic

Sex Bomb Ballistic

De proefjes die erbij zitten zijn een lip balm, Skinny Dip, Flying Fox en Temple Balm.

Helping Hands ruikt gelukkig ook niet zo smerig als ik bijna verwacht had.

Van de vorige bestelling vind ik a Ring of Roses écht heel erg lekker, plus Big en Jungle, en ben helemaal wild van Mask of Magnaminty. Heb 'm nog niet als masker gebruikt maar als face wash /  scrub en ondanks dat ik echt een hele droge huid heb vind ik dit zooo lekker dat ik 'm bijna dagelijks gebruik..

You've been Mangoed is voor mij een beetje te scherp en citrus.

Ik vind de ballistics echt lekker ruiken , maar jammer dat er geen schuim ontstaat. Vind een bad met schuim zo lekker!

Gisteren heb ik paars glitterding (geen bal) in bad gegooid, die was ook heel fijn, lekker zacht huidje. Gelukkig kwam ik zelf niet onder de glitters..

Weet alleen niet meer hoe 'ie heet, had de vorige keer alle verpakkingen eraf gehaald!
v

EIN-DE-LIJK kan ik meelullen

Heb van mijn mams bovenstaand hartje (massage bar) gekregen "Its a pleasure treasure". Je zou er bijna je tanden in zetten. Niet in mams, in het ding
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Pas op hoor voor je het weet ben je ook verslaafd....tenminste dat lees ik hier steeds....ik ben zeeeeer tevreden over de big shampoo en jungle...geweldig! het ruikt heerlijk en mijn haar voelt en zit top! blijvertje dus.

heb via ebay wat proefjes en gorgeous gekocht....en heb via internet wat gekocht bij lush...

baby face

sleepy head

shnuggle

en nog een masker

dus als het goed is heb ik binnenkort genoeg te testen....heerlijk!

Ik heb ook al een minerale make up verslaving...en straks zeer waarschijnlijk ook nog een lush verslaving hi, hi
hopeful pas maar op!;)

Ivy klinkt lekker hoor, al die bruisballen enzo!

vind t echt jammer dat ik geen bad heb!

Ik denk dat mijn pakje woensdag komt!

Ben erg benieuwd!
Hi Ladies!Ik ga over aantal weken op vakantie! Heerlijk zon/zee/strand!Wat neem ik dus mee? Lush! natuurlijk! (ben al helemaal verslaafd ..vooral aan de gezichtsscrubs)Ik ga wat heerlijke bruisballen meenemen.. alleen: ik heb thuis geen bad, dus heb geen idee wat lekker is. Wat zijn jullie favourite? Welke zijn vochtinbrengend? (na een dag zon zon zon kan ik dat wel gebruiken, lijkt me). Ik hou niet van TE zoet, of TE veel glitters..liever iets wat goed is voor de huid zonder te zoet te ruiken zodat alle mosquitos mij gaan prikken ;-)En raden jullie me aan om Babyface te halen? of denk je dat dat helemaal gaat smelten - maar ook te vettig is voor een zonne-huidje? Wat is de perfecte (en niet te beschadigend) facewash/scrub die ik het best kan gebruiken?Welke favo produkten zijn vakantie-hitte proof?
quote:En raden jullie me aan om Babyface te halen? of denk je dat dat helemaal gaat smelten - maar ook te vettig is voor een zonne-huidje? Babyface gaat smelten dus die kun je beter niet meenemen...of je moet een klein stukje meenemen zodat, als het gaat smelten, dat het niet zo erg is

Hallo lush fans...

Ik was in Maastricht en ben voor het eerst in een lush winkel geweest.

Niet te geloven wat een assortie....

Wat een geuren en kleuren het is net een Jamin winkel..geweldig.

Maar niet alles ruikt even lekker hoor.

Het is erg handig dat je alles  mag testen....

Heb een scrub mee genomen ,babyface een massagebar voor pijnlijke

spieren ruikt niet lekker maar is super voor je spieren...

en een masker....magnaminty erg fijn...

Heb een krantje mee gekregen  dus ik denk dat ik nog meer ga bestellen

Jammer dat er geen winkel in Groningen is...
begin de dag met een lach
Na dat ene (ENE) hartje (zie boven) wat ik van mijn mams heb mogen ontvangen, overweeg ik serieus me te laten opnemen in een detoxkliniek. Dit kan nooit goed gaan en zoals jullie wil ik niet worden. Echt niet  Ik ga harde maatregelen treffen, nu er nog een weg terug is.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Na dat ene (ENE) hartje (zie boven) wat ik van mijn mams heb mogen ontvangen, overweeg ik serieus me te laten opnemen in een detoxkliniek. Dit kan nooit goed gaan en zoals jullie wil ik niet worden. Echt niet  Ik ga harde maatregelen treffen, nu er nog een weg terug is.Dat hartje gaat deze maand uit de collectie. :(
OMG nee, waar heb je dat gelezen? Ik kan het niet vinden op de website!

Ik ga trouwens over een maand een semester naar het buitenland en ik zit erg te twijfelen over wat ik mee zal nemen. Ik sleep uiteraard niet mijn hele collectie mee, en ben nu ook dingen aan het opmaken, maar bepaalde dingen zijn toch wel erg fijn... Ik denk nu dat ik in ieder geval Coalface (+ een nieuw stuk, die gaat toch erg hard), Schnuggle en Dream Time Temple Balm meeneem, en ik twijfel ernstig of ik nog nieuwe Dream Cream, Big, I Love Juicy en Veganese zal aanschaffen voor ik ga. Dat zijn wel echt m'n favorieten, maar ik ben bang dat die de vlucht niet overleven en dat zou zo zonde zijn... Bovendien zal ik, mezelf kennende, ter plaatse ook wel de lokale cosmetica willen uitproberen ;) Hmm... decisions, decisions!
voor zover ik weet gaat het hartje niet uit de collectie hoor. Alleen de Recon, The Strokes en nog wat maar dat hartje niet.
Pleasure Treasure gaat uit de collectie, soft couer niet. The strokes, Irrisistable Bliss, Skin Sin, Schnuggle en Sleepy Head gaan ook uit de collectie. Staat op het lush forum. (het engelse)
Goeiemiddag!

Is er ook iemand die de deo's gebruikt?

En hoe bevalt dat?

Ik heb een paar dagen geleden kennis gemaakt met de spullen van Lush, ik was aan het shoppen in Haarlem, en op een gegeven moment besloot ik mijn neus te volgen, nou ja, de rest hoef ik niet te vertellen denk ik, het was ruim een uur later dat ik weer naar buiten kwam, met een lichtere portemonnee en een geurende tas.

Ik zou best mijn gewone dagelijkse spullen langzamerhand willen vervangen door een Lush-versie, maar of het echt allemaal effectief is (zoals deo) vraag ik me wel af.

Groetjes, Perel.

Ik heb de Aromacreme-deo, een prutje waar je een stukje van af haalt, tussen je vingers wrijft en dan op je oksel smeert. Ruikt beetje amandelig en blijft ook lang ruiken, dus hij bevalt mij goed.

Ik heb ook de Krystal geprobeerd, dat is zo'n zeepvormig blok wat je langs je oksel wrijft, maar daar was de geur snel van af. Geeft ook wat een wittig laagje af maar weet eigenlijk niet meer of dat ook op de kleding terechtkwam, heb 'm al weggegooid nl.

Vind beide geen handige manier om deo op te doen maar die Aromacreme mag blijven.
Scarabee,

Die amandel wil ik dan ook wel eens proberen.

Ik had namelijk een proefstukje deo meegekregen (een beetje bruinig van kleur).

Mijn zoon vond het een beetje naar "natte dweil" ruiken.

Zelf heb ik het uitgeprobeerd in het weekend, zacht geurtje na het opbrengen, niks mis mee......

Alleen durfde ik het niet aan om het naar mijn werk te gebruiken; straks vinden mijn collega's ook dat het rond mijn bureau naar natte dweil ruikt!

Ik ga wel lekker verder shoppen.

Gebruik jij verder nog spullen van Lush?

Groetjes, Perel.
Natte dweil ;)... heb mijn collega's gelukkig nog niet horen klagen.

Het is wel zo dat ik de geur wel eens wat vind verschillen. Volgens mij komt dat omdat die creme een mengsel is en dat de ingredienten niet altijd in dezelfde verhouding gemixt zijn. Denk ik hoor.

Ik heb verder nog Babyface, Veganese en een stukje Sandstone-zeep.
Die bruine deo is Aromarant denk ik? Hoe gebruik je die eigenlijk precies? Ik heb een tijdje geleden Aromacrème gehad (proefje), maar ik vond het veel te onpraktisch in gebruik, vergeleken met de good old deoroller... :$ En natte dweil? Nou ja zeg :D Het idee is dat-ie naar citroen ruikt, toch?

Krulletje: dat het in Engeland uit de collectie gaat wil niet zeggen dat dat hier ook gebeurt, gelukkig! Irresistable Bliss is in Nederland trouwens helemaal niet (meer) te krijgen. Ik mag toch niet hopen dat Schnuggle er ooit in Nederland uitgaat, ik ben dol op dat ding!
Hi George Z.,

Ja natte dweil klinkt niet echt als een compliment, maar het werd gezegd door een puber die nog nooit een natte dweil in zijn handen heeft gehad, dus....

In ieder geval kon ik er geen citroenluchtje uit opmaken, gewoon een heel zacht geurtje, natuurlijk, maar ik heb gewoon mijn twijfels of deze deo werkt als ik echt in beweging kom...

Heb inmiddels mezelf maar even getracteerd met een online-bestelling:

Big, Lemony Flutter, Schnuggle (wat ben ik dáár nieuwsgierig naar), en de Nutts bar. We hadden al de olijfzeep en de bosvruchtenjellly in huis (weet de originele namen niet meer zo snel, kheb alles overgedaan in plastic doosjes).

Er hangt gelijk een andere atmosfeer in de badkamer: vrolijk gekleurde doosjes, en een heerlijk geurtje (de jelly).

Lekker hoor,

Perel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven