Werken als personal assistant?
zondag 14 mei 2017 om 19:50
Een meisje die ik pas net een maandje ken heeft mij gevraagd of ik haar ''personal assistant'' wil worden omdat zij gaat beginnen met haar eigen ''bedrijfje'' opstarten richting burlesque, stripteases en danslessen. Ik wist niet wat ik daarvan moest denken en ze had mij verteld dat ze liever mij heeft dan andere meiden omdat zij niet met andere meiden om kan gaan. Nu snap ik dus niet waarom meiden altijd mij zien als hun ''rechterhand'' hun ''slaafje''. Ik voelde me zowat beledigd omdat ik ten eerste vind dat zij gewoon lui is, ze vroeg aan mij of ik een bedrijfsplan wil opzetten voor haar en haar administratie wil handelen en of ik haar tijdens lessen buiten locatie haar ''outfits wil dragen'' en make up want ze wilt niet haar eigen kleren dragen. Dit komt klein beetje over als iemand die misbruik wilt maken en gewoon een persoonlijke ''slaaf'' wilt. Ik heb het haar eerst verteld dat ik er over zou nadenken omdat ik volgens haar best veel betaald zou krijgen. Maar hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik richting de ''nee'' ga. Wij gingen ook is een keer uit en zij wilde dat ik haar beker moest weggooien dus duwde ze het in mijn hand zo van ''ga het weggooien voor mij''. Zij kan volgens haar niet haar eigen administratie afhandelen en een bedrijfsplan opzetten, ik zei dus ja ik kan dat ook niet voor jou want ik weet niet wat jij denkt en wilt over een paar jaar met dit bedrijf. Zij wilt dus dat over 5 jaar het bedrijf gaat runnen zonder dat zij iets voor hoeft te doen, dus dat er andere meiden voor haar dansen en andere mensen haar administratie doen, ik vond dat een domme plan want je kan niet zomaar een bedrijf opstarten en verwachten dat jij na een tijdje ''niet meer hoeft na te denken'' en andere mensen alle werk voor je doen. Moet ik haar serieus nemen of is dit gewoon een luie diva die denkt dat de wereld om haar draait?
zondag 14 mei 2017 om 20:25
Moet ik haar serieus nemen of is dit gewoon een luie diva die denkt dat de wereld om haar draait?
TO: We ergeren ons het meest aan vervelende eigenschappen van een ander die wij zelf ook hebben.
TO: We ergeren ons het meest aan vervelende eigenschappen van een ander die wij zelf ook hebben.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 14 mei 2017 om 20:29
Ja dat zag ik, maar dat kan toch niet serieus de vraag zijn? Ik ken beide partijen niet, dus kan ik daar geen antwoord op geven. Ze schrijft trouwens zelf dat ze het een 'domme plan' vindt.viva-amber schreef: ↑14-05-2017 20:25Moet ik haar serieus nemen of is dit gewoon een luie diva die denkt dat de wereld om haar draait?
zondag 14 mei 2017 om 20:33
Loepen. To heeft al 6x ongeveer hetzelfde topic geopend over haar problemen met anderen.
Zij wil graag een prinsessenbaan in de entertainment via 1 van haar rare foute vrienden en blijft zich erover verbazen dat deze wens steeds weer tot allerlei problemen en ruzies leidt.
Zij wil graag een prinsessenbaan in de entertainment via 1 van haar rare foute vrienden en blijft zich erover verbazen dat deze wens steeds weer tot allerlei problemen en ruzies leidt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 14 mei 2017 om 21:03
Jeeeee toevallig zeg. Weer een topic over iemand die heeeel stom is terwijl jij heeeeel slim bent. Je gaat in herhaling vallen. Hoe verzamel je al die tientallen verschrikkelijk (volgens jou) stomme en domme mensen toch om je heen. Hoe komt het toch dat juist jij die types als vliegen op stront aantrekt. Bijzonder vind je niet?
dinsdag 16 mei 2017 om 21:34
Je begrijpt het niet helemaal. TO wil een topbaan met bijbehorend salaris. Dat van die HBO opleiding wil ze niet horen....studiemiepmiep schreef: ↑16-05-2017 17:54Ja hoor ik ken wel een PA.
Leuke dame met HBO opleiding en ze is echt geen slaafje maar een waardevolle aanwinst voor de baas.
Tis dus ook absoluut een functie met inhoud en tis niet koffie halen voor je baas.
dinsdag 16 mei 2017 om 21:38
Wat wilt je met de facepalm? Ook een PA die je lepeltje uit je beker rukt je beker weggooit?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje