Douglas eigen merk
vrijdag 12 mei 2017 om 21:46
Had het er vandaag net een vriendin over... regelmatig kom ik voor verzorgingprodten bij de douglas. Eerst werden er vaak duurdere merken geadviseerd maar de laatste tijd alleen maar eigen merk. Goed voor de portomonee natuurlijke en de producten werken ook goed.
Wat ik mij nou af vraag, is de eigen merk lijn van douglas zo veranderd en verbeterd of zullen provisie krijgen als ze veel eigen merk Verkopen.
Iemand hier dezelfde ervaring?
Wat ik mij nou af vraag, is de eigen merk lijn van douglas zo veranderd en verbeterd of zullen provisie krijgen als ze veel eigen merk Verkopen.
Iemand hier dezelfde ervaring?
vrijdag 12 mei 2017 om 22:43
Ik heb dezelfde ervaring, ik ga afwisselend naar de douglas en de lokale beauty winkel. Maar mij werd laatst ook van eigen merk dingen aangeprezen. Ik was al met het idee de winkel ingestapt dat ik niet al te veel wilde uitgeven en tot mijn verassing stelde ze zelf hun huismerk voor. Waar voorheen er hardlopend richting de dure merken gegaan werd.
vrijdag 12 mei 2017 om 23:24
Ik vind het geen fijne producten. De cremes voeden niet of worden korrelig onder make up en de cleaners zijn ook niets bijzonders. Dure merken kocht ik ook niet alleen parfum.
Ik gebruik miscelair water, niveau en arganolie. Dat is het.
Ik gebruik miscelair water, niveau en arganolie. Dat is het.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 15 mei 2017 om 10:45
In een parfumerie werk je niet op provisiebasis (helaas) wel wordt er gewerkt met targets. Dus in een bepaalde periode ligt de focus op merk x of y. Daarnaast zijn er periodes waarbij het eigen merk extra geplugd wordt, daar verdient het bedrijf natuurlijk het meeste aan. Het merk waar je reclame van ziet in de winkel is wat gepromoot moet worden dus als je voor advies naar de winkel gaat is dat het merk wat je geadviseerd wordt.
Niet geheel eerlijk natuurlijk maar dat is helaas hoe het werkt.
Niet geheel eerlijk natuurlijk maar dat is helaas hoe het werkt.
maandag 15 mei 2017 om 19:29
Het viel mij ook al op. Gisteren nog, toen ik op zoek was naar zelfbruiners. Eerst werd ik altijd geleidelijk aan naar steeds duurdere merken geduwd (heb wel eens gehad dat ik naar een potje crème van 20 euro stond te kijken en ze me uiteindelijk La Prairie van 130 euro probeerden aan te smeren), maar nu prees de verkoopster meteen het eigen merk aan.
dinsdag 16 mei 2017 om 08:42