pakketje
maandag 15 mei 2017 om 21:51
maandag 15 mei 2017 om 22:12
ik stel een vraag meer niet dankje voor jou antwoord..
maandag 15 mei 2017 om 22:16
Als het pakketje al bij DHL is, komt het bij mij meestal de volgende dag? Soms duurt het echter langer.
Ik heb laatst trouwens (ook bij DHL) gehad, dat het pakketje een week bleef staan op 'bij sorteercentrum', terwijl levertijd voor 22:00 besteld, volgende dag in huis was. Uiteindelijk bleek dat het pakketje allang bij het afhaalpunt bezorgd was, maar dat ik er nooit een melding van had gekregen (en de DHL site niet klopte). Ik weet niet of je het thuis heb laten afleveren, maar zo niet dan kun je dus altijd bij het afhaalpunt even navragen of het er al is geleverd!
Ik heb laatst trouwens (ook bij DHL) gehad, dat het pakketje een week bleef staan op 'bij sorteercentrum', terwijl levertijd voor 22:00 besteld, volgende dag in huis was. Uiteindelijk bleek dat het pakketje allang bij het afhaalpunt bezorgd was, maar dat ik er nooit een melding van had gekregen (en de DHL site niet klopte). Ik weet niet of je het thuis heb laten afleveren, maar zo niet dan kun je dus altijd bij het afhaalpunt even navragen of het er al is geleverd!
My life, my way
dinsdag 16 mei 2017 om 07:06
dinsdag 16 mei 2017 om 07:36
dinsdag 16 mei 2017 om 10:14
dinsdag 16 mei 2017 om 10:23
Ik heb ze al een paar keer door de telefoon getrokken, avondzending aangevraagd en bij de buren overdag afgeleverd.
Als ik zie dat het alleen via DHL bezorgd kan worden bestel ik niet tenzij ik het heeul graag wil hebben. Soms zie je het niet en is er weer reden om DHL door de telefoon te trekken. Het gaat echt nooit goed.
Heb dit ook de betrokken winkels laten weten...(en de meeste winkels vergoeden dan iets)
Als ik zie dat het alleen via DHL bezorgd kan worden bestel ik niet tenzij ik het heeul graag wil hebben. Soms zie je het niet en is er weer reden om DHL door de telefoon te trekken. Het gaat echt nooit goed.
Heb dit ook de betrokken winkels laten weten...(en de meeste winkels vergoeden dan iets)
Een baksteen is nooit alleen
vrijdag 19 mei 2017 om 22:26
Goeie nick, in dit verbandBeter.Laat schreef: ↑19-05-2017 19:17DHL : 'duurt heel lang', volgende keer DPD proberen : 'duurt paar dagen'.
Hoe is het afgelopen?
vrijdag 19 mei 2017 om 22:36
Hahahaha, dacht ik ook!